Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
    Ik spreek over een regeling gelijkaardig aan die voor motorfietsen. Wat betekent dat een jonge chauffeur geen krachtige wagen (definitie volgt ;-) ) mag besturen op de openbare weg. Punt. Zelfs niet al heb je er een miljoen voor over. Natuurlijk ben je vrij op circuit te gaan rijden. En eerlijk, als jij zo verantwoord bent, waarom moet je als 21 jarige per se 265pk hebben? Je mag toch maar 120km/h...
    De motoregeling zou ook niet nodig zijn moesten alle rijders zich aan de regels houden, maar de regels zijn er omdat men inziet dat de realiteit anders is en beginners hun kunnen vaker overschatten.

Natuurlijk moeten ze de prutsers van de weg halen maar het is blijkbaar niet makkelijk om daarin te lukken. En ook de eisen voor een rijbewijs mogen omhoog. Allemaal mee eens...
    Dat zou inderdaad een goede regeling zijn.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
      je moest hem eens live bezig zien.
      Wat deed hij verkeerd dan?
      Hetzelfde als iedere jongere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Dat zou inderdaad een goede regeling zijn.
        En wat zou dat oplossen?

Dat-net zoals bij motoren-iedereen met meer vermogen dan op papier rondrijdt, en dus onverzekerd rondrijdt?
        Ideaal.

Als jij dat werkelijk een goed regeling vindt, moet je een communistisch land gaan zoeken om te wonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          En wat zou dat oplossen?

Dat-net zoals bij motoren-iedereen met meer vermogen dan op papier rondrijdt, en dus onverzekerd rondrijdt?
          Ideaal.

Als jij dat werkelijk een goed regeling vindt, moet je een communistisch land gaan zoeken om te wonen.
          Dat is net het probleem he, alles is te omzeilen.

Ze willen bij zatlappen ook een systeem installeren dat de auto enkel start als ze nuchter zijn, maar ook zo een systemen zijn te omzeilen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            Goeienavond
            't is hier gezellig hé

Btw. Hij is gewoon in fout, met eender welke auto hij nu reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              't is hier gezellig hé

Btw. Hij is gewoon in fout, met eender welke auto hij nu reed.
              and.... amen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                't is hier gezellig hé
                Ja, ik zag hier veel volk bij mekaar, dus ik dacht, ik spring even binnen

Comment

En wat zou dat oplossen?

Ideaal.

Tja, als we zo fatalistisch bezig zijn, kunnen we evengoed geen regels hebben ;-)

Idee: we slaan dat over van versies met een begrensd vermogen. Dus bv. geen R8 begrensd tot pakembeet 120pk maar gewoon - je mag de eerste x aantal jaren geen enkel R8 rijden, simpel en einde discussie :-p
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                    toch grappig hoe sommige mensen hem zo blijven verdedigen.
                    je moest hem eens live bezig zien.
                    en tot je zelf in de situatie verkeerd als diegene in die ibiza die foto zegt toch meer als genoeg denk ik.
                    jaloezie,nuja dat is rap gezegt he... ik persoonlijk vindt een r8 een mooie wagen maar in die prijsklasse zou ik hem echt niet willen,dan zou ik toch naar iets anders neigen.
                    en zoals charles zegt zoiets kan niet en al zeker niet over liegen dan heb je gewoon geen geweten en ben je ernorm asociaal.

Ja, je wordt gewoon misselijk als je leest hoevéél gastjes die pummel nog verdedigen...
                    En Btw, ik ben ook zeker niet jaloers op die kar, want zulke wagens zeggen mij hoegenaamd niks...
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                      Ja, ik zag hier veel volk bij mekaar, dus ik dacht, ik spring even binnen
                      Binnenkort "audi r8 gulf " topic 2 aanmaken , dan blijft t overzichtelijk. Wanneer is het onderzoek afgerond? Of waar staat er nieuws over? Wat ik vreemd vind is dat de audi niet veel heeft en de seat totaly wasted , Vorsprung durch Technik? (ik nuanceer hier niets mee)
                      Last edited by krikkie; 21/05/2012, 23:58.
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                        En eerlijk, als jij zo verantwoord bent, waarom moet je als 21 jarige per se 265pk hebben? Je mag toch maar 120km/h...
                        Omdat het leuk is

Bovendien dient PK enkel en alleen om de tijdsduur tussen bochten te verkorten
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• de correlatie tussen spelfouten en onzin is hier groot
                          de cirkel is rond

Comment

Ik heb nooit de nood gevoeld om de puberende macho te gaan uithangen in Knokke of eender waar. Ik ben nochtans ook jong geweest.

Iemand die toch perse die nood heeft en alle blijk geeft van onvolwassen gedrag past niet meteen in een auto als een R8.

Comment

excuseer spreek voor je eigen,ik ben ook in die leeftijd catogorie en hoewel ik geen r8 heb maar wel een sportieve wagen,die in toeren goed presteerd doe ik zo een dingen niet.
                              heb ook al met de porche van een familielid mogen rijden (lenen) en met zulke dingen dien je met respect te behandelen,weet niet van welke planeet die komt maar enfin.
                              leuk allemaal dat verdedigen,maar het zijn diegene die als eerste klagen als ze zelf in soortgelijke situatie terrecht komen,of rakelings worden gepaseert door zulk individue.
                              er zal waarschijnlijk toch een proces aan te pas komen,gezien tal van advocaten niemand houd u tegen,in zijn voordeel te gaan plijten..

en zoals bovenstaande,heb ik ook nooit de behoefte of nog maar het gedacht gehad te gaan parkeren op plaatsen die mij niet toebehoren,dan scheelt er toch wat in je bovenkamer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                de correlatie tussen spelfouten en onzin is hier groot
                                de cirkel is rond
                                Was me ook opgevallen.

Comment

• Er zijn er hier die al 6 van hun 7 levens hebben opgebruikt maar toch nog steeds denken dat ze goed bezig zijn.
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Ja, je wordt gewoon misselijk als je leest hoevéél gastjes die pummel nog verdedigen...
                                    En Btw, ik ben ook zeker niet jaloers op die kar, want zulke wagens zeggen mij hoegenaamd niks...
                                    Jullie (niet jij, opelfreak specifiek) moeten echt eens leren lezen.
                                    Er is niemand die hem verdedigt.
                                    Indien hij gedronken heeft, zich niet aan de verkeersregels hield en vluchtmisdrijf heeft gepleegd, moet hij daarvoor gestraft worden.
                                    Maar wat hier en op andere kanalen gebeurt is het feit dat het om een twintiger met een R8 ging, aanhalen om daar onzinnige conclusies uit te trekken.
                                    De R8 heeft hier niets met het verhaal te maken.
                                    Noch moet je die wagens verbieden voor jongen mensen.
                                    Dat is wat de "verdedigers" in al die keikoppen hier proberen te krijgen.

Comment

• Van zodra er iets in de media komt/gebeurt, dan hebben veel mensen tegenwoordig de neiging om daar een sterkte mening over te hebben (ook al weten ze er bijna niks van of staan ze er ver vanaf) en als die mensen dan hun mening gaan uitbrengen, begint het opbieden, om ter strafst...

Uiteindelijk is het alleen maar sensatie waar niemand beter van wordt, verziekt alleen maar de samenleving.

(beetje rommelig geformuleerd, maar daar komt het imo ong op neer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Jullie (niet jij, opelfreak specifiek) moeten echt eens leren lezen.
                                        Er is niemand die hem verdedigt.
                                        Indien hij gedronken heeft, zich niet aan de verkeersregels hield en vluchtmisdrijf heeft gepleegd, moet hij daarvoor gestraft worden.
                                        Maar wat hier en op andere kanalen gebeurt is het feit dat het om een twintiger met een R8 ging, aanhalen om daar onzinnige conclusies uit te trekken.
                                        De R8 heeft hier niets met het verhaal te maken.
                                        Noch moet je die wagens verbieden voor jongen mensen.
                                        Dat is wat de "verdedigers" in al die keikoppen hier proberen te krijgen.
                                        dat het niet aan de r8 liegt is een fijt,en dat hij daar met rijd,is zijn volste recht zoals ik al eerder in het topic aangaf.
                                        maar ik kan me ook vinden in een regel zoals het bij moto's gebeurt momenteel.
                                        je hebt mensen die jong af een zware wagen onder controle kunnen hebben,maar je hebt er die dit niet kunnen.
                                        en ergens moetten ze een lijn trekken,maar zolang het mag van de mannen in brussel,heeft hij groot gelijk als het kan waarom niet ?

Comment

• De R8 met die gast erin was gewoon een tikkende tijdbom. De vraag was alleen waar en wanneer ze ging ontploffen en wat de collateral damage ging zijn. Een boom, een dier, een mede-weggebruiker...
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X