Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ja, en dan nog liefst in antwerpen
    Beerse en Geel vallen ook wel mee hoor.

Comment

• Das ook antwerpen hé

de provincie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Beerse en Geel vallen ook wel mee hoor.
        zeker, maar de duurdere leefomstandigheden worden nog steeds deels gecompenseerd door een iets hoger loon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Das ook antwerpen hé

de provincie
          Ik dacht dat em enkel haven bedoelde

Comment

• bedoel ik ook, jupke

veel van mijn kollega's zijn naar de verre kempen verhuisd omdat ze daar meer huis voor hun sollen kregen...en nu maar mekkeren over files

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              bedoel ik ook, jupke

veel van mijn kollega's zijn naar de verre kempen verhuisd omdat ze daar meer huis voor hun sollen kregen...en nu maar mekkeren over files
              Dit stukje van de kempen staat toch niet bekend voor hun goedkope grondjes hoor

Comment

• tis overal duur nu, maar over 10 jaar was het daar nog ietske beter te doen als hier

Comment

• Ongeveer 110 werknemers van VW Vorst stappen vrijdagochtend op naar de Volkswagen-verdeler D'Ieteren in Anderlecht. Ze hebben een Polo mee uit de fabriek.
                  Bron: belga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                    Bron: belga
                    man man man
                    beseffen ze niet dat ze in hun eigen vingers snijden, en dan nog dicht blijven tot 15 december?
                    ça va chauffer!
                    zijn er trouwens mensen die gaan meestaken in Bxl?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      zijn er trouwens mensen die gaan meestaken in Bxl?
                      Euh, ik alleszins niet.
                      Ik moet die dag echter wel in Vorst zijn, normaal gezien.
                      Weet iemand al waar de betoging start? In Vorst of Brussel centrum?

Comment

• Zowat 5 procent van de wagens die normaal van de band rollen in Volkswagen Vorst, is bestemd voor de Belgische markt. Het gaat momenteel om een honderdtal wagens die op site staan. VW kan die voorlopig niet verzenden, van leveringsproblemen is er evenwel geen sprake.
                        bron: belga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                          Dat is nog altijd het klassieke beeld van de ambetantenaar, hé. De laatste jaren is er veel veranderd, die tijden zijn voorbij.
                          Kom ik dan enkel de rotte appels tegen?

Dat zijn er dan wel véél.

Comment

• Door hard te werken is nog nooit iemand omgekomen.
                            Maar waarom zou je het risico nemen?
                            hoe weet jij wat er op mijn muur staat op mijn kot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
                              jups, ben ik me ook van bewust. ik denk dat mijn ouders maandelijks 600 € kwijt zijn met eten alleen. ( in de veronderstelling dat ik ook nog thuis zit voor ne volledige maand )
                              sorry maar hier moet ik op reageren hoor

maar 600 euro per maand aan eten ??? met hoeveel gezinsleden ?

Comment

• Twee volwassenen en twee kinderen...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Twee volwassenen en twee kinderen...
                                  zoals bij ons dus

wij zitten daar een "stukje" boven hoor

Comment

• Wij ook hoor. Er zijn er hier die beweren met nog minder toe te komen, maar dat geloof ik niet. Wij hebben eens nageteld en komen op €800 per maand, zonder op restaurant gaan hé...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Wij ook hoor. Er zijn er hier die beweren met nog minder toe te komen, maar dat geloof ik niet. Wij hebben eens nageteld en komen op €800 per maand, zonder op restaurant gaan hé...
                                      aja dacht al zoiets

wij doen 1 maal per week grote boodschappen in delhaize en we liggen meestal rond de 200 euro ...
                                      en dan nog elke dag brood , regelmatig pistoletjes en beleg , en vlees .........
                                      veel te veel vlees
                                      de zaterdagavond altijd gaan uiteten met de kids
                                      en de maandag altijd gaan uiteten met zen 2tjes

ik denk dat er veel mensen zijn die zich dagelijks veel ontzeggen om toch maar in een mooi huis te wonen met een zware maandelijkse afkorting
                                      en die mooie auto op afbetaling moet er ook nog bij he

Comment

• als wij echt alles bij mekaar tellen, ook de koffietjes, glazen wijn, uit eten, heel de blabla, dan komen wij ver boven de 800 per maand. met 2. de kinderen zijn op gebied van eten niet echt de grote kost, en ze zijn er maar om de 2 weken een weekendje bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          als wij echt alles bij mekaar tellen, ook de koffietjes, glazen wijn, uit eten, heel de blabla, dan komen wij ver boven de 800 per maand. met 2. de kinderen zijn op gebied van eten niet echt de grote kost, en ze zijn er maar om de 2 weken een weekendje bij.
                                          gelukkig werken we niet in Vorst

Comment

Working...
                                          X