Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Megasanering treft VW Vorst
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenBeerse en Geel vallen ook wel mee hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDas ook antwerpen hé
de provincie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbedoel ik ook, jupke
veel van mijn kollega's zijn naar de verre kempen verhuisd omdat ze daar meer huis voor hun sollen kregen...en nu maar mekkeren over files
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenBron: belga
beseffen ze niet dat ze in hun eigen vingers snijden, en dan nog dicht blijven tot 15 december?
ça va chauffer!
zijn er trouwens mensen die gaan meestaken in Bxl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenzijn er trouwens mensen die gaan meestaken in Bxl?
Ik moet die dag echter wel in Vorst zijn, normaal gezien.
Weet iemand al waar de betoging start? In Vorst of Brussel centrum?
Comment
-
Zowat 5 procent van de wagens die normaal van de band rollen in Volkswagen Vorst, is bestemd voor de Belgische markt. Het gaat momenteel om een honderdtal wagens die op site staan. VW kan die voorlopig niet verzenden, van leveringsproblemen is er evenwel geen sprake.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDat is nog altijd het klassieke beeld van de ambetantenaar, hé.De laatste jaren is er veel veranderd, die tijden zijn voorbij.
Dat zijn er dan wel véél.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichtenjups, ben ik me ook van bewust. ik denk dat mijn ouders maandelijks 600 € kwijt zijn met eten alleen. ( in de veronderstelling dat ik ook nog thuis zit voor ne volledige maand )
maar 600 euro per maand aan eten ??? met hoeveel gezinsleden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTwee volwassenen en twee kinderen...
wij zitten daar een "stukje" boven hoor
Comment
-
Wij ook hoor. Er zijn er hier die beweren met nog minder toe te komen, maar dat geloof ik niet. Wij hebben eens nageteld en komen op €800 per maand, zonder op restaurant gaan hé...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWij ook hoor. Er zijn er hier die beweren met nog minder toe te komen, maar dat geloof ik niet. Wij hebben eens nageteld en komen op €800 per maand, zonder op restaurant gaan hé...
wij doen 1 maal per week grote boodschappen in delhaizeen we liggen meestal rond de 200 euro ...
en dan nog elke dag brood , regelmatig pistoletjes en beleg , en vlees .........
veel te veel vlees
de zaterdagavond altijd gaan uiteten met de kids
en de maandag altijd gaan uiteten met zen 2tjes
ik denk dat er veel mensen zijn die zich dagelijks veel ontzeggen om toch maar in een mooi huis te wonen met een zware maandelijkse afkorting
en die mooie auto op afbetaling moet er ook nog bij he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals wij echt alles bij mekaar tellen, ook de koffietjes, glazen wijn, uit eten, heel de blabla, dan komen wij ver boven de 800 per maand. met 2. de kinderen zijn op gebied van eten niet echt de grote kost, en ze zijn er maar om de 2 weken een weekendje bij.
Comment
Comment