idd, daarom bevestig ik het ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Megasanering treft VW Vorst
Collapse
X
-
Een 300-tal arbeiders van de Volkswagenfabriek van Vorst marcheren woensdagmiddag spontaan naar het centrum van Vorst.
De manifestatie verloopt voorlopig rustig en zonder problemen. De vakbonden probeerden aanvankelijk om de spontane actie te verhinderen maar slaagden daar niet in.
Het centrum van Vorst? Dat is 50 meter verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToyota geeft 5 jaar. Daarom hebben ze ook zo goede verkoopscijfers...
Is het zelfvertrouwen of overmoed? Laten we zeggen in ieder geval gedurfd, de aankondiging van Kia dat het op de nieuwe Cee’d een garantietermijn van 7 jaar of 150.000 kilometer gaat geven. Dat betreft dan overigens de motor. De rest van de auto moet het stellen met twee jaartjes minder. Volgens Kia is het in ieder geval de langste garantietermijn die ooit in Europa is aangeboden.
Kia stelt wel als voorwaarde dat de Cee’d dan netjes volgens het onderhoudsboekje onderhouden moet worden. De garantie gaat echter wel weer over op een eventuele volgende eigenaar.
dit gaat potten breken volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenKia kondigt een “revolutionaire� garantietermijn aan van zeven jaar of 150.000 km op de nieuwe Cee’d. Die auto debuteert nu op de autoshow van Parijs.
Is het zelfvertrouwen of overmoed? Laten we zeggen in ieder geval gedurfd, de aankondiging van Kia dat het op de nieuwe Cee’d een garantietermijn van 7 jaar of 150.000 kilometer gaat geven. Dat betreft dan overigens de motor. De rest van de auto moet het stellen met twee jaartjes minder. Volgens Kia is het in ieder geval de langste garantietermijn die ooit in Europa is aangeboden.
Kia stelt wel als voorwaarde dat de Cee’d dan netjes volgens het onderhoudsboekje onderhouden moet worden. De garantie gaat echter wel weer over op een eventuele volgende eigenaar.
dit gaat potten breken volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenKia stelt wel als voorwaarde dat de Cee’d dan netjes volgens het onderhoudsboekje onderhouden moet worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichtendat weet ik niet zenne. Mij laat dat eigenlijk koud,al die garantie.
als ik twijfel tussen 2 auto's neem ik degene met de beste garantievoorwaarden
Comment
-
garantie? Als ik moet kiezen tussen bv een auto waar ik 3 jaar op krijg. Of eentje met 5 jaar. Maar die met 5 jaar spreekt me minder aan. Kies ik de eerste zenne.
Trouwens iedreen is niet eerlijk hé. Juliie rijden allemaal BMW,VW,.... en toch verderdigen jullie die Jappen zo. Ik nodig jullie uit....Je zal ander spreken zenne. Dat autoke rijdt nog slechter als die overjaarse CorsaB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenidd
en er is een verschil tussen een wagen die in een hangar staat en ééntje waarmee gereden wordt.
We worden persoonlijk se.
Comment
-
Best wel grof dat de duitsland vorst met 1500man openlaat. Zo zijn ze nooit rendabel, MAAR ze moeten wel geen extra ontslagpremie uitbetalen wegens volledige sluiting.
plus het feit dat ze vorst terugschroeven en de productie overhevelen naar een kwalitatief minder bedrijf dat WEL in duitsland gevestigd is.
Goed bezig zeg ik dan.
*schrapt VW en audi van lijstje*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichtengarantie? Als ik moet kiezen tussen bv een auto waar ik 3 jaar op krijg. Of eentje met 5 jaar. Maar die met 5 jaar spreekt me minder aan. Kies ik de eerste zenne.
Trouwens iedreen is niet eerlijk hé. Juliie rijden allemaal BMW,VW,.... en toch verderdigen jullie die Jappen zo. Ik nodig jullie uit....Je zal ander spreken zenne. Dat autoke rijdt nog slechter als die overjaarse CorsaB
Opel all the way
Ik zou het niet weten ik heb nog nooit met een Yaris gereden.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichtengarantie? Als ik moet kiezen tussen bv een auto waar ik 3 jaar op krijg. Of eentje met 5 jaar. Maar die met 5 jaar spreekt me minder aan. Kies ik de eerste zenne.
ik kies ook een Poloke met 2 jaar garantie boven een yaris met 5 jaar
ik had het over 2 auto's die je echt 25000000000000000000% aanstaan en je kan maar niet kiezen tussen die 2
ééntje met 3 en ééntje met 5 jaar garantie
welke wordt het dan??
bv 2 rovertjes in occazie met krak dezelfde opties en dezelfde kleur en dezelfde kmstand, de éne met een jaar garantie en ééntje met een verlengde "eurogarantie" van 2 jaar in totaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenGoed bezig zeg ik dan.
*schrapt VW en audi van lijstje*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenOpel all the way
Ik zou het niet weten ik heb nog nooit met een Yaris gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk BerichtenJuliie rijden allemaal BMW,VW,.... en toch verderdigen jullie die Jappen zo. Ik nodig jullie uit....Je zal ander spreken zenne.
Ik rijd nu met een BMW, maar ik weet al dat ik er niet moet mee proberen doen wat ik met mijn Toyota's zonder problemen kon.
De zin om volgende keer weer een Toyota te kopen, wordt er alleen maar groter door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenda's weer appelen met peren vergelijken hé
ik kies ook een Poloke met 2 jaar garantie boven een yaris met 5 jaar
ik had het over 2 auto's die je echt 25000000000000000000% aanstaan en je kan maar niet kiezen tussen die 2
ééntje met 3 en ééntje met 5 jaar garantie
welke wordt het dan??
bv 2 rovertjes in occazie met krak dezelfde opties en dezelfde kleur en dezelfde kmstand, de éne met een jaar garantie en ééntje met een verlengde "eurogarantie" van 2 jaar in totaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk BerichtenWe worden persoonlijk se.
De wagen die ik zoek is voor dagelijks buiten te komen en veel kilometers mee te doen. als dan de keuze moeilijk is op basis van lijn en afwerking, ga ik voor de service en garantie. Voor de wagen van men vrouw bv. intresseerd me da tminder omdat deze toch kleine afstanden doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten*schrapt VW en audi van lijstje*
Comment
Comment