Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• idd, daarom bevestig ik het ook

Comment

• en toch gaat ie nooit zijn 30 000 halen denk ik

Comment

• Een 300-tal arbeiders van de Volkswagenfabriek van Vorst marcheren woensdagmiddag spontaan naar het centrum van Vorst.
        De manifestatie verloopt voorlopig rustig en zonder problemen. De vakbonden probeerden aanvankelijk om de spontane actie te verhinderen maar slaagden daar niet in.
        bron: belga

Het centrum van Vorst? Dat is 50 meter verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Toyota geeft 5 jaar. Daarom hebben ze ook zo goede verkoopscijfers...
          Kia kondigt een “revolutionaire� garantietermijn aan van zeven jaar of 150.000 km op de nieuwe Cee’d. Die auto debuteert nu op de autoshow van Parijs.

Is het zelfvertrouwen of overmoed? Laten we zeggen in ieder geval gedurfd, de aankondiging van Kia dat het op de nieuwe Cee’d een garantietermijn van 7 jaar of 150.000 kilometer gaat geven. Dat betreft dan overigens de motor. De rest van de auto moet het stellen met twee jaartjes minder. Volgens Kia is het in ieder geval de langste garantietermijn die ooit in Europa is aangeboden.

Kia stelt wel als voorwaarde dat de Cee’d dan netjes volgens het onderhoudsboekje onderhouden moet worden. De garantie gaat echter wel weer over op een eventuele volgende eigenaar.

dit gaat potten breken volgens mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Kia kondigt een “revolutionaire� garantietermijn aan van zeven jaar of 150.000 km op de nieuwe Cee’d. Die auto debuteert nu op de autoshow van Parijs.

Is het zelfvertrouwen of overmoed? Laten we zeggen in ieder geval gedurfd, de aankondiging van Kia dat het op de nieuwe Cee’d een garantietermijn van 7 jaar of 150.000 kilometer gaat geven. Dat betreft dan overigens de motor. De rest van de auto moet het stellen met twee jaartjes minder. Volgens Kia is het in ieder geval de langste garantietermijn die ooit in Europa is aangeboden.

Kia stelt wel als voorwaarde dat de Cee’d dan netjes volgens het onderhoudsboekje onderhouden moet worden. De garantie gaat echter wel weer over op een eventuele volgende eigenaar.

dit gaat potten breken volgens mij
            dat weet ik niet zenne. Mij laat dat eigenlijk koud,al die garantie.

Comment

Kia stelt wel als voorwaarde dat de Cee’d dan netjes volgens het onderhoudsboekje onderhouden moet worden.
              Dat is bij elk merk zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
                dat weet ik niet zenne. Mij laat dat eigenlijk koud,al die garantie.
                mij niet

als ik twijfel tussen 2 auto's neem ik degene met de beste garantievoorwaarden

Comment

• idd
                  en er is een verschil tussen een wagen die in een hangar staat en ééntje waarmee gereden wordt.

Comment

• De Volkswagenfabriek in Vorst blijft ook volgende week dicht. Er komen stakersposten aan alle in- en uitgangen zodat niemand op of van het fabrieksterrein kan.
                    bron: belga

Comment

• garantie? Als ik moet kiezen tussen bv een auto waar ik 3 jaar op krijg. Of eentje met 5 jaar. Maar die met 5 jaar spreekt me minder aan. Kies ik de eerste zenne.

Trouwens iedreen is niet eerlijk hé. Juliie rijden allemaal BMW,VW,.... en toch verderdigen jullie die Jappen zo. Ik nodig jullie uit....Je zal ander spreken zenne. Dat autoke rijdt nog slechter als die overjaarse CorsaB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        idd
                        en er is een verschil tussen een wagen die in een hangar staat en ééntje waarmee gereden wordt.

We worden persoonlijk se.

Comment

• Best wel grof dat de duitsland vorst met 1500man openlaat. Zo zijn ze nooit rendabel, MAAR ze moeten wel geen extra ontslagpremie uitbetalen wegens volledige sluiting.

plus het feit dat ze vorst terugschroeven en de productie overhevelen naar een kwalitatief minder bedrijf dat WEL in duitsland gevestigd is.

Goed bezig zeg ik dan.
                          *schrapt VW en audi van lijstje*

Comment

garantie? Als ik moet kiezen tussen bv een auto waar ik 3 jaar op krijg. Of eentje met 5 jaar. Maar die met 5 jaar spreekt me minder aan. Kies ik de eerste zenne.

Trouwens iedreen is niet eerlijk hé. Juliie rijden allemaal BMW,VW,.... en toch verderdigen jullie die Jappen zo. Ik nodig jullie uit....Je zal ander spreken zenne. Dat autoke rijdt nog slechter als die overjaarse CorsaB

Opel all the way

Ik zou het niet weten ik heb nog nooit met een Yaris gereden.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

garantie? Als ik moet kiezen tussen bv een auto waar ik 3 jaar op krijg. Of eentje met 5 jaar. Maar die met 5 jaar spreekt me minder aan. Kies ik de eerste zenne.
                              da's weer appelen met peren vergelijken hé

ik kies ook een Poloke met 2 jaar garantie boven een yaris met 5 jaar

ik had het over 2 auto's die je echt 25000000000000000000% aanstaan en je kan maar niet kiezen tussen die 2

ééntje met 3 en ééntje met 5 jaar garantie

welke wordt het dan??

bv 2 rovertjes in occazie met krak dezelfde opties en dezelfde kleur en dezelfde kmstand, de éne met een jaar garantie en ééntje met een verlengde "eurogarantie" van 2 jaar in totaal

Comment

Goed bezig zeg ik dan.
                                Ja jongen,koop je een Aziaat. Dan gaan er nog meer bedrijven in Europa dicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Opel all the way

Ik zou het niet weten ik heb nog nooit met een Yaris gereden.
                                  Je bent uitgenodigd bij deze.

Comment

Juliie rijden allemaal BMW,VW,.... en toch verderdigen jullie die Jappen zo. Ik nodig jullie uit....Je zal ander spreken zenne.
                                    Toch niet. De enige reden waarom ik niet terug een Toyota heb gekocht is omdat de modellen me op dit moment niet aanspreken.
                                    Ik rijd nu met een BMW, maar ik weet al dat ik er niet moet mee proberen doen wat ik met mijn Toyota's zonder problemen kon.
                                    De zin om volgende keer weer een Toyota te kopen, wordt er alleen maar groter door.

Comment

da's weer appelen met peren vergelijken hé

ik kies ook een Poloke met 2 jaar garantie boven een yaris met 5 jaar

ik had het over 2 auto's die je echt 25000000000000000000% aanstaan en je kan maar niet kiezen tussen die 2

ééntje met 3 en ééntje met 5 jaar garantie

welke wordt het dan??

bv 2 rovertjes in occazie met krak dezelfde opties en dezelfde kleur en dezelfde kmstand, de éne met een jaar garantie en ééntje met een verlengde "eurogarantie" van 2 jaar in totaal
                                      Opnieuw een punt.

Comment

We worden persoonlijk se.
                                        zonder grof te worden. maar het is toch een feit.
                                        De wagen die ik zoek is voor dagelijks buiten te komen en veel kilometers mee te doen. als dan de keuze moeilijk is op basis van lijn en afwerking, ga ik voor de service en garantie. Voor de wagen van men vrouw bv. intresseerd me da tminder omdat deze toch kleine afstanden doet.

Comment

Vergeet Skoda, Seat en Porsche niet.

Comment

Working...
                                          X