Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Golf verdwijnt (naar Duitse fabrieken).
    De Polo zou blijven en een deel van de productie van de fabriek in Pamplona zou overgenomen worden.

Of dit een garantie is voor werkzekerheid naar de toekomst toe weet ik niet.

Khoop wel dat de dagploeg aan de slag gaat na de ondernemingsraad straks want anders wordt dat een zeer slecht signaal...

Comment

• Hoeveel uur/week werkt men nu bij VW Vorst? 35 uur?
      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
        Hoeveel uur/week werkt men nu bij VW Vorst? 35 uur?
        Ja, 35 uur denk ik. In Duitsland 28 als ik me niet vergis.

Comment

• Vakbonden: "de fabriek zal niet volledig sluiten maar er zullen wel ontslagen vallen, dinsdag weten we meer"

Werknemers: "Oef gelukkig, we sluiten niet helemaal, wat gaan we doen tot dinsdag"

Vakbonden: "staken natuurlijk, we laten niet met ons kl*ten rammelen"

Goed bezig jongens

Comment

• Laatste geruchten spreken van 2.500 tot 3.000 jobs die moeten verdwijnen.

Comment

• Mijn idee is dat de vakbonden in België te sterk zijn en dat kost ons werkgelegenheid. Versta me niet verkeerd, er moeten vakbonden zijn, maar er moet wel iets veranderen!

Als ik een bedrijf zou hebben en mijn werknemers staken om de haverklap, ik zou ook verhuizen. Ik moet VW bijna gelijk geven ...

Comment

• Na de reclame is er een extra nieuwe bulletin op Q-Music.
                Nieuws van VW?

Comment

• Breaking News:

Volkswagen gaat Golf enkel nog in Wolfsburg bouwen...

Als er geen model in de plaats komt verliezen 3 tot 4.000 mensen hun job.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Breaking News:

De Golf wordt in Wolfsburg en Mosel gebouwd volgens vrtnieuws.net. Zoek trouwens de vout .
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Breaking News:

Breaking news? Dat stond deze morgen om 8 uur al op de site van hln.

BTW: was jij gisterennamiddag aanwezig op de A12 aan 't Spaans Hof?

Comment

• Ik heb het ook net gehoord op radio 1.
                        Hopelijk voor Vorst komt er een ander model in de plaats.

Comment

• geen goed nieuws.
                          Welk model zou er eventueel in de plaats kunnen komen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                            geen goed nieuws.
                            Welk model zou er eventueel in de plaats kunnen komen ?
                            Daar is nog geen uitsluitsel over gegeven. 't Is amper zeker dat er al een ander model in de plaats komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                              Breaking news? Dat stond deze morgen om 8 uur al op de site van hln.
                              Sorry, 'k heb laagste nieuws nog niet gelezen

BTW: was jij gisterennamiddag aanwezig op de A12 aan 't Spaans Hof?
                              Negatief, 'k was aan 't werk.

Comment

• Ik vind het verbazend dat de kritiek op de vakbonden disproportioneel groot is tegenover de kritiek op de VW-leiding in Wolfsburg.

Het zijn uiteindelijk de hoge pieten van VW, op hun wenken bediend door de Duiste metaalbonden, die de beslissing genomen hebben. Niet de ABVV of ACV.

Over de zin en onzin van stakingen kan gedebatteerd worden. Maar zouden we beter af zijn met vakbonden zonder drukkingsmiddelen? Zonder stok achter de deur heb je helaas ook geen macht. Macht heb je als je het potentieel kan afdwingen, anders stel je niks voor.

Beter overleg is inderdaad te verkiezen maar om nu de vakbonden de schuld te gaan geven van alles...

Comment

Negatief, 'k was aan 't werk.
                                  Ik veronderstel dat je weet wat er gebeurd is? Zoniet: http://www.hulpdienstenforum-vlaande...ad.php?t=31541
                                  Kan jij eens iets uitleggen?
                                  Waarom moeten 2 baanvakken afgesloten worden voor die kraan tijdens de spits met urenlange files tot gevolg? De vrachtwagen lag in de gracht, in niemands weg. Kon dat niet 's nachts gebeuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                                    Ik vind het verbazend dat de kritiek op de vakbonden disproportioneel groot is tegenover de kritiek op de VW-leiding in Wolfsburg.

Het zijn uiteindelijk de hoge pieten van VW, op hun wenken bediend door de Duiste metaalbonden, die de beslissing genomen hebben. Niet de ABVV of ACV.
                                    Omdat zij handelen naar economische efficientie voor hun bedrijf. Dan is het aan VW Vorst om aan te tonen dat zijn die economische efficientie ook kunnen bieden (of toch in zekere mate). Door stakingen zal je de "hoge pieten" daar niet van overtuigen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                      Omdat zij handelen naar economische efficientie voor hun bedrijf. Dan is het aan VW Vorst om aan te tonen dat zijn die economische efficientie ook kunnen bieden (of toch in zekere mate). Door stakingen zal je de "hoge pieten" daar niet van overtuigen!
                                      Ze zijn in WOB goed genoeg overtuigd van de economische eficientie van de fabriek in Vorst. Ze weten in WOB ook dat Vorst in de top drie van hun meest efficiente bedrijven staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        Ze zijn in WOB goed genoeg overtuigd van de economische eficientie van de fabriek in Vorst. Ze weten in WOB ook dat Vorst in de top drie van hun meest efficiente bedrijven staat.
                                        Dat verandert veel. Wat is dan de reden van de verhuis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                          Dat verandert veel. Wat is dan de reden van de verhuis?
                                          Money money money.

Comment

Working...
                                          X