Mededeling

Collapse
No announcement yet.

inschrijvingsplaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inschrijvingsplaat

Vandaag naar de autokeuring geweest en er staat op mijn keuringsbewijs: 'gebreken die aanleiding geven tot herstelling zonder herkeuring': inschrijvingsplaat (officiële) - staat.

Ik moet nu een andere nummerplaat aanvragen? En zo ja, zal dat mijn gewoon nummer zijn of zal dat zo'n lelijk ding zijn dat begint met 1-AAA-000?

Oorspronkelijk geplaatst door David79 Bekijk Berichten
    1-AAA-000?
    dat zal niet meer AAA zijn

Comment

men ging vanaf december zwaarder controleren op de staat van de nummerplaat.
      dit zodat mensen met een slecht leesbare nummerplaat ook zouden overschakelen naar het nieuwe model nummerplaat.
      en dus ook de +/-30 euro zouden dokken voor dat nieuwe plakaatje.

MAW, you just got screwed by schouppe.

Comment

Ga er gewoon nog ne keer over met rode verf , misschien dat dit je een paar jaar uitstel
        zal geven. En anders kan je (MOET NIET) een nieuwe europese nummerplaat aanvragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
          Ga er gewoon nog ne keer over met rode verf , misschien dat dit je een paar jaar uitstel
          zal geven. En anders kan je (MOET NIET) een nieuwe europese nummerplaat aanvragen.
          Dus er kan nog steeds een duplicaat van een oude ABC-123 plaat aangevraagd worden?

Comment

Dus er kan nog steeds een duplicaat van een oude ABC-123 plaat aangevraagd worden?
            Nee, je krijgt sowieso een nieuwe europese als je oude te erg beschadigd is. Je MOET, sorry, geen idee waarom Gillio zegt dat het een optie is..

Comment

'gebreken die aanleiding geven tot herstelling zonder herkeuring' Dit geeft een groene kaart (denk ik) dus verder kachelen tot volgend jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                Nee, je krijgt sowieso een nieuwe europese als je oude te erg beschadigd is. Je MOET, sorry, geen idee waarom Gillio zegt dat het een optie is..
                Wat is beschadigd natuurlijk? Ze is inderdaad wat afgebleekt, maar schilderen mag bij mijn weten niet...

Comment

En wat met herbruik op nieuwe wagen?
                  lukt dat nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    En wat met herbruik op nieuwe wagen?
                    lukt dat nog?
                    Nee, uiteraard niet.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                      B-ken is mij al voor geweest

Ik had het over het feit dat hij géén rode keuringskaart heeft gekregen.

Comment

Wat is beschadigd natuurlijk? Ze is inderdaad wat afgebleekt, maar schilderen mag bij mijn weten niet...
                        Ik heb de mijne toch een beetje bijgewerkt met een rode lakstift, had een beetje verf achtergelaten op de NS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Ik heb de mijne toch een beetje bijgewerkt met een rode lakstift, had een beetje verf achtergelaten op de NS
                          Als je tegengehouden wordt door de politie en ze zien die groene kaart met opmerking heb je geen geldig excuus natuurlijk

Comment

Gewoon zo late
                            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

nummerplaat : herstelling zonder herkeuring

Vandaag naar de autokeuring geweest en er staat op mijn keuringsbewijs: 'gebreken die aanleiding geven tot herstelling zonder herkeuring': inschrijvingsplaat (officiële) - staat.

Ik moet nu een andere nummerplaat aanvragen? En zo ja, zal dat mijn gewoon nummer zijn of zal dat zo'n lelijk ding zijn dat begint met 1-AAA-000?

zelfde vraag : nw plaat ? en hoe aanschaffen graag reactie aub !!

Comment

foefelmodus aan:

als ze enkel wat afgebleekt is, je kan duplicaat nr platen maken die doorgedrukt worden. ze nemen dus een witte vlakke platen, ze duwen de letters erdoor zoals bij een officiele achterplaat. deze plaat is nog steeds volledig wit.

dan wordt doe door zo een machiene geduwd die er een rode folie op legt (op de uitstekende letters). deze folie is de correcte kleur. misschien kan je u oude plaat ook zo gewoon 'herkleuren' met nieuw rood. (dus u oude plaat op da machien leggen om nieuwe rode folie op te doen).

als de plaat beschadigd is (krom, geplooid, gekrast in het witte reflecterende), dan moet je een nieuwe aanvragen (of gewoon zo laten, maakt dat ze zuiver is volgende jaar en bijgewerkt en misschien geraak je weer door de keuring)

Comment

Ik had hetzelfde probleem, naar de verzekering geweest, ze hebben papieren opgemaakt (roze formulier) en die moest ik naar zo'n div loket brengen en na 3 weken mocht ik m'n plaat ophalen. Dat was net voor ze die europese hebben ingevoerd. Ik moest niks betalen.
                                  Komt er gewoon niet 1- voor je huidige nrplaat als je een nieuwe aanvraagt ?
                                  Je zult wel naar Gent of Oostende moeten gaan, nu harelbeke gesloten is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk Berichten
                                    Komt er gewoon niet 1- voor je huidige nrplaat als je een nieuwe aanvraagt ?
                                    Nee

Comment

Mijn plaat was helemaal geploot door het ongeval dat ik begin dit jaar gehad heb, heb al gevraagd of ik niet zou moeten zien voor een nieuwe plaat (uiteraard op kosten van die dat in mijn gat heeft gezeten).
                                      Maar bij de carrosier hebben ze mijn huidige plaat gewoon wat terug geplooid en er zo weer op gezet, volgens hen is dat zo wel in orde

Als ik zo naar de keuring ga kan ik wel het probleem hebben dat ik er een opmerking voor krijg, en dan heb ik het zitten, want zonder opmerkingen kan ik weer een keuring van 2 jaar krijgen, met opmerkingen is het maar 1 jaar.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                      X