Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met E92 320i 2008 ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen met E92 320i 2008 ?

Een collega op het werk heeft ontzettend veel problemen met een nieuw gekochte E92 320i. De motor stottert, vooral aan lage toeren, cilinders vallen uit om de 2000/3000km, wagen is al 14 keer in panne gevallen, heeft al meer bij diverse Limburgse BMW garages gestaan dan dat er werd mee gereden. Garages krijgen hem niet gemaakt, tot slot naar invoerder in Bornem gestuurd maar deze heeft evenmin een technische oplossing, geeft toe dat er technische mankementen zijn en biedt 5 jaar supplementaire garantie maar daar kan mijn collega niet tevreden mee zijn.

Testaankoop werd reeds betrokken in de zaak om te bemiddelen, ze hebben zeker hun best gedaan, maar BMW houdt voet bij stuk en laat hem volledig in de kou staan. De juridische weg en/of media zijn vandaag zijn laatste wanhoopskanalen.

In de loop van de onderzoeken is gebleken dat er diverse 320i's met dezelfde problemen zouden te kampen hebben. Ter voorbereiding van de juridische dossier wil hij graag een totaal beeld krijgen op deze problematiek.

Indien iemand van jullie dezelfde problemen heeft graag een PM, dan stuur ik de reacties door aan mijn collega, mogelijk kan hij dan gegroepeerd een juridische actie opstarten.

Tips voor verdere stappen zijn altijd welkom.

Oorspronkelijk geplaatst door vis Bekijk Berichten
    In de loop van de onderzoeken is gebleken dat er diverse 320i's met dezelfde problemen zouden te kampen hebben.
    Klopt, mijn nonkel heeft ook een E90 320i van 2008 (gehad), ook veel problemen mee gehad..
    en na veel miserie toch nog kunnen overlaten aan de garage en zonder al te veel opleg een X1 gekocht..

Comment

Voor 500€ heb ik de oplossing.

Comment

Hier is een topic van iemand die exact hetzelfde meemaakt, de bobinnes zijn hier de oorzaak. Check maar eens het topic van MostWanted op bimmerboard, niet meer proper wat die al allemaal heeft voor gehad: http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=5240.0
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
          Voor 500€ heb ik de oplossing.
          Je maakt ons nieuwsgierig Jack!...Meer uitleg mogelijk?
          Of koop je met 500€ een goede helm en zoek je een dikke boom uit misschien ?
          Last edited by ; 29/10/2010, 20:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
            Hier is een topic van iemand die exact hetzelfde meemaakt, de bobinnes zijn hier de oorzaak. Check maar eens het topic van MostWanted op bimmerboard, niet meer proper wat die al allemaal heeft voor gehad: http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=5240.0
            Bedankt voor de link! Inderdaad vergelijkbare problematieken...en blijkbaar zijn het geen alleenstaande gevallen... ongelofelijk dat zoveel mensen problemen hebben met hun 320i en dat er zo weinig mee gedaan wordt, zowel door de gedupeerden als vanuit BMW...

Ik rij zelf met een 330i van 2008, ben er tot hier toe fantastisch tevreden van maar ik word toch ongerust als ik zie hoe BMW haar klanten serieus in de kou laat staan als ze dikke problemen hebben... 'freude am fahren' daar kennen ze echt wel iets van, 'niet tevreden - geld terug' staat bij hen blijkbaar niet in het programma...

Comment

Working...
            X