Een collega op het werk heeft ontzettend veel problemen met een nieuw gekochte E92 320i. De motor stottert, vooral aan lage toeren, cilinders vallen uit om de 2000/3000km, wagen is al 14 keer in panne gevallen, heeft al meer bij diverse Limburgse BMW garages gestaan dan dat er werd mee gereden. Garages krijgen hem niet gemaakt, tot slot naar invoerder in Bornem gestuurd maar deze heeft evenmin een technische oplossing, geeft toe dat er technische mankementen zijn en biedt 5 jaar supplementaire garantie maar daar kan mijn collega niet tevreden mee zijn.
Testaankoop werd reeds betrokken in de zaak om te bemiddelen, ze hebben zeker hun best gedaan, maar BMW houdt voet bij stuk en laat hem volledig in de kou staan. De juridische weg en/of media zijn vandaag zijn laatste wanhoopskanalen.
In de loop van de onderzoeken is gebleken dat er diverse 320i's met dezelfde problemen zouden te kampen hebben. Ter voorbereiding van de juridische dossier wil hij graag een totaal beeld krijgen op deze problematiek.
Indien iemand van jullie dezelfde problemen heeft graag een PM, dan stuur ik de reacties door aan mijn collega, mogelijk kan hij dan gegroepeerd een juridische actie opstarten.
Tips voor verdere stappen zijn altijd welkom.
Testaankoop werd reeds betrokken in de zaak om te bemiddelen, ze hebben zeker hun best gedaan, maar BMW houdt voet bij stuk en laat hem volledig in de kou staan. De juridische weg en/of media zijn vandaag zijn laatste wanhoopskanalen.
In de loop van de onderzoeken is gebleken dat er diverse 320i's met dezelfde problemen zouden te kampen hebben. Ter voorbereiding van de juridische dossier wil hij graag een totaal beeld krijgen op deze problematiek.
Indien iemand van jullie dezelfde problemen heeft graag een PM, dan stuur ik de reacties door aan mijn collega, mogelijk kan hij dan gegroepeerd een juridische actie opstarten.
Tips voor verdere stappen zijn altijd welkom.
Comment