Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt on topic (madamme haar NS shoes? ), maar kom. Vorige maand met de madamme aan het shoppen in Venetië en toevallig deze foto genomen.....
Tis maar hoe je het bekijkt, prijs van een setje banden voor een GT3....
Ik vraag mijn wel af waarom de linkerschoen meer moet kosten dan de rechter ...
Hoewel de schijven momenteel niet echt optimaal zijn ben ik wsl toch aanwezig.
Vandaag ook geweest, weer schitterende omstandigheden en weinig verkeer.
Die VLN Strecke is wel something else, niks bakte ik er van op het GP gedeelte.
Amai, iedereen zijn schijven zijn erdoor precies 'k Weet het nog niet met zekerheid ze ('k weet niet hoe ge het ziet ) maar mijn remkracht is weldegelijk minder en de slag van de pedaal langer. Soit, part of the game zeker 't Gaat in elk geval zot druk zijn zondag heb ik zo'n voorgevoel...
Ik heb nu iets grotere steken waarbij je enkel de buitenste ring (of hoe je dat ook noemt) moet vervangen na slijtage, én ze gaan langer mee.
Helaas is het huidig setje niet optimaal, wsl fabrieksfout en wordt sowieso vervangen.
Echt big thums up voor Kirfel in Adenau. Om 13u de wagen gedropt en om stipt 15h teruggekregen zoals afgesproken. Na 1 rondje met de semi's en nieuwe blokken bleek dat de oude schijven er echt doorheen zaten, meteen teruggereden en pitstopgewijs op 15min zonder afspraak nieuwe schijven gekregen
Ze weten dat ze een goede klant hebben aan mij, maar chapeau dat er nog garages met zo'n expertise bestaan.
Semi's....machtig Echt enorm hoeveel verschil dat nog geeft op deze kist, en ik veronderstel dat ik de druk nog wat mag verlagen. Het grensbereik van je grip is wel wat kleiner, over de grens betekent een zwiep van de achterkant zodra je de gas lost of remt.
Het doet m'n "overenthousiaste" lijnen in sommige bochten ook goed. Zal wsl grotendeels aan de geometrie liggen maar het insturen is een pak aangenamer.
Ik heb nu iets grotere steken waarbij je enkel de buitenste ring (of hoe je dat ook noemt) moet vervangen na slijtage, én ze gaan langer mee.
Helaas is het huidig setje niet optimaal, wsl fabrieksfout en wordt sowieso vervangen.
Echt big thums up voor Kirfel in Adenau. Om 13u de wagen gedropt en om stipt 15h teruggekregen zoals afgesproken. Na 1 rondje met de semi's en nieuwe blokken bleek dat de oude schijven er echt doorheen zaten, meteen teruggereden en pitstopgewijs op 15min zonder afspraak nieuwe schijven gekregen
Ze weten dat ze een goede klant hebben aan mij, maar chapeau dat er nog garages met zo'n expertise bestaan.
Semi's....machtig Echt enorm hoeveel verschil dat nog geeft op deze kist, en ik veronderstel dat ik de druk nog wat mag verlagen. Het grensbereik van je grip is wel wat kleiner, over de grens betekent een zwiep van de achterkant zodra je de gas lost of remt.
Het doet m'n "overenthousiaste" lijnen in sommige bochten ook goed. Zal wsl grotendeels aan de geometrie liggen maar het insturen is een pak aangenamer.
Dat is bij de meeste circuitremmen zo, het hart blijf je houden en het remgedeelte kan je vervangen... Ik vrees dat het zoals bij mij met de originele blokken te maken heeft die er op zaten, beste wat je kan doen is nieuwe schijven en straffere blokken steken a la pagid RS29, een aanrader!
Welke semi's zijn het geworden? Aan de foto te zien heb je toch redelijk weinig druk, kan bedriegen. Hoeveel bar stonden ze? Welk merk is het? Nu nog de geometrie wat finetunen en je kan er een jaar tegen! Op foto zie je ook dat je heel hard op je buitenkanten van je banden zit. Zeer plezant je zo bezig te zien, horen en lezen.
Comment