Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Deze middag gespot in Leuven. Het zijn wel gsm-foto's
Gaat iedereen dat nu bij elke foto erbij zetten?
Bijna al mijn foto's die ik hier zet zijn met mijn gsm genomen, ik loop niet hele dagen met een camera rond..
Ik vind het juist leuk om foto's te zien van dikke auto's die je toevallig tegenkomt.. De kwaliteit van de meeste nieuwe gsm is toch al cava, dus zo erg is dat niet ze..
Bijna al mijn foto's die ik hier zet zijn met mijn gsm genomen, ik loop niet hele dagen met een camera rond..
Ik vind het juist leuk om foto's te zien van dikke auto's die je toevallig tegenkomt.. De kwaliteit van de meeste nieuwe gsm is toch al cava, dus zo erg is dat niet ze..
Dit is nog maar de eerste keer dat ik een auto heb gespot met mijn nieuwe gsm
Mij verbaast het vooral dat iemand die standaard braggelvelgen op zijn R8 laat staan. Als wintervelg kan ik er nog ergens inkomen ... maar dan nog!
Dat ding op de foto hier is voor verhuur
Velgen al overal gekrast van er wielklemmen rond te zetten voor op de vrachtwagen, net als de bumper.
Promotiemateriaal dat ze her en der misbruiken...
Dat ding op de foto hier is voor verhuur
Velgen al overal gekrast van er wielklemmen rond te zetten voor op de vrachtwagen, net als de bumper.
Promotiemateriaal dat ze her en der misbruiken...
Comment