Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Vandaag een toertje gedaan in 't stad van Dendemonde. Voor de eerste keer echt op pad met het gedacht van foto's van mooie/exclusieve auto's te trekken. Hieronder een zeer kleine selectie. Zeg maar wat jullie ervan vinden.
Vandaag een toertje gedaan in 't stad van Dendemonde. Voor de eerste keer echt op pad met het gedacht van foto's van mooie/exclusieve auto's te trekken. Hieronder een zeer kleine selectie. Zeg maar wat jullie ervan vinden.
In Dendermonde heb je veel scholen, en dus veel zone 30. Nutteloos daar...
Die Aston staat geregeld aan de Dender. Die AMG gisteren ook gezien. Had echt wel spijt dat ik mijn fototoestel niet mee had! Heb daarna ook een 612 scaglietti zien rijden. Toen was ik helemaal gefrustreerd dat ik mijn camera niet meehad. Zoiets overkomt mij niet meer ;-)
Die Aston staat geregeld aan de Dender. Die AMG gisteren ook gezien. Had echt wel spijt dat ik mijn fototoestel niet mee had! Heb daarna ook een 612 scaglietti zien rijden. Toen was ik helemaal gefrustreerd dat ik mijn camera niet meehad. Zoiets overkomt mij niet meer ;-)
Zeg hem dan maar dat een CL zoveel stijlvoller is.
Alleen jammer dat 500 het instapmodel is
als die vol met desingo hangt komt die knapper over dan een "doordeweekse" 600. (mijn mening) kennis van mij heeft een donkergroene SL met binnenin een groen desingo-interieur met contrasterende stiksels. superknap. en dat het dan "maar" een 300 (of hoe noemde de laatste lichting) is, heeft hij hoegenaamd geen spijt van. ze zijn al vlot genoeg.
Was 't een grijze? Heb die ook gezien, maar hij reed te snel , kon er geen foto van maken. Die Aston staat inderdaad dikwijls op de Astrildlaan naast de Dender. Knappe wagen, maar ie stond vuil
Was 't een grijze? Heb die ook gezien, maar hij reed te snel , kon er geen foto van maken. Die Aston staat inderdaad dikwijls op de Astrildlaan naast de Dender. Knappe wagen, maar ie stond vuil
Ja, donkergrijs. Niet mijn favoriete ferrari, maar toch altijd lekker om te spotten.
Comment