Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeersvriendelijkheid ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    mijn vader is doodkalm uitgestapt en heeft hem gezegd "ik rij ook met een mercedes".
    Sorry, maar.

Hoe oud is je vader? 8?
    Niets persoonlijk, maar zo'n dingen zijn gewoon kinderachtig.
    Aaaah het is weer een met een Mercedes. of het is weer een met een BMW.

Trouwens, wat doet je vader met een vrachtwagen op de binnenbaantjes?
    Vrachtwagens horen daar niet. Ik zou het ervan krijgen als iemand zoals uw vader zo zou beginnen.
    Last edited by Matthi; 11/08/2008, 00:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Neen. De vrachtwagenchauffeur was al met zijn manoeuvre bezig toen de andere kwam afgevlogen.
      Akkoord, maar hoe ga je dat bewijzen aan die flikken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
        Sorry, maar.

Hoe oud is je vader? 8?

Vrachtwagens horen daar niet. Ik zou het ervan krijgen als iemand zoals uw vader zo zou beginnen.
        Lampeuh....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Akkoord, maar hoe ga je dat bewijzen aan die flikken?
          Wat denk je, dat die bekeuringen gaan geven ofzo? Die gaan voor de simpelste oplossing gaan, en een vrachtwagen in achteruit sturen zal dat niet zijn denk ik

Comment

Als ik alleen in de auto zit optie 5
            Als mijn madam mee is optie 3
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Wat denk je, dat die bekeuringen gaan geven ofzo? Die gaan voor de simpelste oplossing gaan, en een vrachtwagen in achteruit sturen zal dat niet zijn denk ik
              De pa van ne maat van mij eeft da anders opgelost met zijne Touareg. Gewoon rechtdoor blijven rijden en den anderen wou nie uit de weg dus gewoon hup, op de borduur en dus den trottoir gebruiken... Da was der nu ook wel over, want der liepen mensen.

Comment

Sorry, maar.

Hoe oud is je vader? 8?

als je weet dat de chauffeur al op hete kolen zat en met de opmerking totaal over de rooie ging dan is dat toch dolkomisch, en toevallig reed mijn vader met een mercedescamion.
                het heeft niets te maken dat het één of ander merk was, je hebt in alle autos klootzakken zitten.

en als je bij boeren moet gaan leveren,die mannen wonen nu eenmaal niet allemaal langs een grote provincieweg hé.
                en als je soms hoort dat hij 50 meter achteruit moet rijden op een aardeweg met camion en oplegger dan vind ik dat niet slecht voor een achtjarige.
                Last edited by ; 11/08/2008, 18:00.

Comment

Sorry, maar.

Hoe oud is je vader? 8?

vrachtwagens moeten soms leveren op plaatsen die niet altijd even goed bereikbaar zijn (lees: binnenbaantjes)
                  ik moet soms aan particulieren machines leveren van 12 ton, en dat kan dan soms zijn in woonwijken, doodlopende straatjes, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Lampeuh....
                    Bemoei u niet, collega.

Comment

Bemoei u niet, collega.
                      ja Andy laat de grote mensen eens discussieren.

Comment

*Kruipt terug recht*

Comment

Comment

Ook al eens voorgehad, ik had voorrang aan een wegversmalling. En pal in't midden van die wegversmalling staan we snuit tegen snuit met de auto's. Den andere begint te claxoneren en maar teken te doen dat ik achteruit moet, ma ik vertikte het, ik was tenslotte in mijn recht heb dan gewoon mijne gsm genomen en ik begon de nummer van mijn broer in te tikken, ma op een zodanige manier dat het heel goed opviel voor den andere Ineens rijdt hij vliegensvlug achteruit, ik rijd door en kzie dat hij zijn ruit afdoet, ik doe de mijn ook omlaag. Ik zeg gewoon dat ik voorrang had en dat ik ni van plan was om dan achteruit te rijden en hij daarop: Moet ge daarvoor al naar de politie zitten bellen!!!

Comment

Ja... huilebaby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                                Ja... huilebaby
                                't resultaat was er toch

Comment

ook al iets soortgelijks voorgehad, maar 'k heb wel kunnen inbinden...

ik rij +- 15 meter achter 'n voorligger, links 'n rij geparkeerde wagens, ongeveer 'n 40 meter. De wagen voor mij bereikt het einde van die rij en 'n bus van de lijn die staat te wachten krijgt 't ineens op zijn heupen en knalt gewoon de snuit van z'n bus vlak voor mij op, ik had welgeteld 5 meter om te stoppen (nog 1 auto verder en ik was voorbij geweest) en nog 1 meter breedte over om m'n auto erdoor te wringen (niet dus). Achter mij was niemand dus als hij 5 seconden had gewacht had hij zich 5 minuten en 'n hoge bloeddruk kunnen besparen. Toen 'k aan de stripverhalen kwam in m'n krant kreeg ik wel de vraag van 'n niet zo vriendelijke dame van de politie om even 35 meter achteruit te rijden samen met de andere wagens die ondertussen achter mij stonden. 'n opmerking dat verkeersregeltjes er voor iedereen zijn en dus ook voor de lijn in mechelen werd niet gesmaakt.

nu ja, 'k moest toch gaan werken en 'k was eigenlijk al te laat...

Comment

STrouwens, wat doet je vader met een vrachtwagen op de binnenbaantjes?
                                    Ge zou verschieten hoeveel camions er in de binnenbanen rijden
                                    Zeker in het oogstseizoen: containers gaan ophalen, bieten overladen, ...
                                    Ik heb daar nog regelmatig meegeholpen en kan u 1 ding garanderen: met een camion kan je niet even uit de weg gaan, of je zinkt weg in de graskant en dan begint het, want dan mogen ze komen met een grote telescopische kraan om u eruit te liften (allemaal meegemaakt). Straat is dan zeker voor 3 uur volledig afgezet .

On topic: ik ken de meeste binnenwegen zodanig goed hier in de streek dat ik al aan de kant sta op een duiker, oprit of zo nog voor de tegenligger mij gezien heeft. Voor groot landbouwmateriaal zorg ik zeker dat ik voldoende uit de weg sta, heb er zelf voldoende mee gereden om te weten hoe moeilijk dat is in de binnenbaantjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                      Ge zou verschieten hoeveel camions er in de binnenbanen rijden
                                      Zeker in het oogstseizoen: containers gaan ophalen, bieten overladen, ...
                                      Ik heb daar nog regelmatig meegeholpen en kan u 1 ding garanderen: met een camion kan je niet even uit de weg gaan, of je zinkt weg in de graskant en dan begint het, want dan mogen ze komen met een grote telescopische kraan om u eruit te liften (allemaal meegemaakt). Straat is dan zeker voor 3 uur volledig afgezet .

On topic: ik ken de meeste binnenwegen zodanig goed hier in de streek dat ik al aan de kant sta op een duiker, oprit of zo nog voor de tegenligger mij gezien heeft. Voor groot landbouwmateriaal zorg ik zeker dat ik voldoende uit de weg sta, heb er zelf voldoende mee gereden om te weten hoe moeilijk dat is in de binnenbaantjes.
                                      inderdaad, als je met de vrachtwagen op een binnenbaantje rijd en je komt een tegenligger tegen die komt vragen om aan de kant te gaan dan stelt mijn vader altijd de vraag
                                      "als ik mij vastrij, ga jij mij met je wagen lostrekken?" en dan rijden ze toch wel zo veel mogelijk aan de kant.
                                      mijn vader heeft éénmaal meegemaakt dat er een auto er alles aan deed om mijn vader te laten passeren en zichzelf vastreed . koordje aan de trekhaak en op 2 minuten was hij los.voor zulke mensen doe je al eens wat meer hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk Berichten
                                        ook al iets soortgelijks voorgehad, maar 'k heb wel kunnen inbinden...

ik rij +- 15 meter achter 'n voorligger, links 'n rij geparkeerde wagens, ongeveer 'n 40 meter. De wagen voor mij bereikt het einde van die rij en 'n bus van de lijn die staat te wachten krijgt 't ineens op zijn heupen en knalt gewoon de snuit van z'n bus vlak voor mij op, ik had welgeteld 5 meter om te stoppen (nog 1 auto verder en ik was voorbij geweest) en nog 1 meter breedte over om m'n auto erdoor te wringen (niet dus). Achter mij was niemand dus als hij 5 seconden had gewacht had hij zich 5 minuten en 'n hoge bloeddruk kunnen besparen. Toen 'k aan de stripverhalen kwam in m'n krant kreeg ik wel de vraag van 'n niet zo vriendelijke dame van de politie om even 35 meter achteruit te rijden samen met de andere wagens die ondertussen achter mij stonden. 'n opmerking dat verkeersregeltjes er voor iedereen zijn en dus ook voor de lijn in mechelen werd niet gesmaakt.

nu ja, 'k moest toch gaan werken en 'k was eigenlijk al te laat...
                                        Wa voor kutflik is da nu weer. Die kan toch ook perfect zien dat jij in je recht bent? Een bus heeft enkel voorrang op zijn achterliggers, als hij met zijn richtingsaanwijzer aan een bushalte verlaat, meer niet...

Comment

Ik geef gas bij, bumper tegen bumper en dan zien wie de sterkte is

Comment

Working...
                                          X