Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeersvriendelijkheid ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verkeersvriendelijkheid ?

stel je bent op een boerenbaantje rustig aan het cruisen en opeens heb je een tegenligger die van geen wijken wil weten, niettegenstaande er 20 meter achter hem een soort van inham is waar hij perfect zou kunnen oprijden om je te laten passeren ,blijft hij rustig staan.
    Wat doe je?

-je zet je vliegensvlug in achteruit om vervolgens 50 meter achteruit te rijden om "meneer" te laten passeren.
    -je stapt uit en vraagt vriendelijk aan "meneer" om een beetje achteruit te rijden.
    -je rijd een beetje in de kant zodanig dat "meneer" kan passeren weliswaar in de graskant.
    -je neemt het waterpistool van de kinderen vanonder de zetel en begint er mee te zwaaien tot hij achteruit gaat.
    -je legt de motor stil en begint de krant te lezen.

ik kan al niet wachten op de replys.
    Last edited by ; 07/08/2008, 19:54.

Keuze 3 lijkt me het meest normale.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
      idd keuze 3

heb eens gehad zo nen bouwvakker met zijne toyota toendra (zo'n enorm US pickup achtig vehikel)
      die reed gewoon half de gracht in(was nie echt ne gracht, zo ne heel diepe berm..., ik reed met camionette met een minigravertje op een drie asser trailer... plaats voor 2 was er dus zeker niet die kerel gewoon zoef de gracht in, ik kijken in mijn spiegels en hij was er al weer uit zo'n enorme pickup heeft dan toch voordelen
      BMW E10 1600ti 1967
      BMW E10 2002tii 1973
      BMW E30 325i sedan 1986
      BMW E36 318is cabrio 1995
      BMW E36 320i cabrio 1994
      BMW E91 318d touring 2006
      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

**moddermode**

Comment

nummerke 3 natuurlijk

Comment

Der keihard ronddriften maat!!!

Of u dwars zetten en uw maten met Range Rover's bellen om hem block te zetten.

Nee, optie 3 ligt natuurlijk het meest voor de hand.

Comment

Optie 5, been there done that

Comment

Ik mis de optie "Je rijdt tot vlak voor hem en dwing hem zo om achteruit te rijden".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Optie 5, been there done that
                  Ik woon vlak aan het kanaal, hoe dikwijls ik dat al heb zien gebeuren op de brug

Comment

Of Je duwt hem met je bumper zelf in die inham

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Ik woon vlak aan het kanaal, hoe dikwijls ik dat al heb zien gebeuren op de brug
                      Hier in de buurt is zo'n weg die versmald is aan beide kanten met paaltjes, en ik was met de Corsa onderweg...in de verte zag ik al zo'n mega landrover geval af komen stormen, mja en dan kan ik me niet houden he, David en Goliath, je kent dat

Natuurlijk alle2 tegenover elkaar, niet zo vriendelijke gestures van Mr. Landrover. Dus: motor af en broodje beginnen eten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                        stel je bent op een boerenbaantje rustig aan het cruisen en opeens heb je een tegenligger die van geen wijken wil weten, niettegenstaande er 20 meter achter hem een soort van inham is waar hij perfect zou kunnen oprijden om je te laten passeren ,blijft hij rustig staan.
                        Wat doe je?

-je zet je vliegensvlug in achteruit om vervolgens 50 meter achteruit te rijden om "meneer" te laten passeren.
                        -je stapt uit en vraagt vriendelijk aan "meneer" om een beetje achteruit te rijden.
                        -je rijd een beetje in de kant zodanig dat "meneer" kan passeren weliswaar in de graskant.
                        -je neemt het waterpistool van de kinderen vanonder de zetel en begint er mee te zwaaien tot hij achteruit gaat.
                        -je legt de motor stil en begint de krant te lezen.

ik kan al niet wachten op de replys.
                        Je bent uit Maarkedal?
                        Zoiets meegemaakt met een ML misschien? Ik wel, en dan heb ik voor de laatste optie gekozen.

Comment

*Je opent de passagiersdeur en laat uw Duitse herder erop los*.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            ***vrooooeeemmm**

"kai kai kai"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Hier in de buurt is zo'n weg die versmald is aan beide kanten met paaltjes, en ik was met de Corsa onderweg...in de verte zag ik al zo'n mega landrover geval af komen stormen, mja en dan kan ik me niet houden he, David en Goliath, je kent dat

Natuurlijk alle2 tegenover elkaar, niet zo vriendelijke gestures van Mr. Landrover. Dus: motor af en broodje beginnen eten
                              Haha, zalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                ***vrooooeeemmm**

"kai kai kai"
                                Maja die auto staat vlak voor u stil é, dus "vrooooeeemmm" zal moeilijk worden tenzij hij tegen uwe auto rijdt.

Comment

ik dank jullie allemaal voor de replys maar voor de "meneer" met de net gewassen suv was optie 3 namelijk niet de meest normale dus heb ik mij aan optie drie gehouden. Maar omdat "meneer" nog niet in de graskant wilde heb ik het gecombineerd met optie 5 tot grote frustratie van de "grote jan".
                                  hij heeft dan lichtjes geneigd om optie 3 in werking te zetten maar heeft zich dan bedacht en heeft dan 20 meter achteruit gereden.
                                  en zoals altijd heb ik vriendelijk (lees sarcastisch) een thumbs up gegeven.

tja, verkeersvriendelijheid voor alles hé .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                    Je bent uit Maarkedal?
                                    Zoiets meegemaakt met een ML misschien? Ik wel, en dan heb ik voor de laatste optie gekozen.
                                    hoe raad je het ?
                                    het was inderdaad met een ml ,een zwarte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      of je vrouw wedden dat hij nog nooit zo snel achteruit gereden heeft .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                        hoe raad je het ?
                                        het was inderdaad met een ml ,een zwarte.
                                        Misschien toeval, maar een oudere grijzende man?
                                        Heb ooit eens net hetzelfde meegemaakt in die buurt

Comment

Working...
                                        X