Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• usb hdisk

Anders es proberen je externe USB Hdisk een andere drive letter te geven.

B: is t nooit voor een externe harde schijf.

GL

Buck

Comment

• Ik zou graag een foto willen uploaden maar het formaat is te groot. Kan ik deze foto resizen?
      Het is een JPEG 160x120 6.25kB

Comment

• Hij is te groot en toch maar 160px? Typ eens "resize image" in google

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
          Hij is te groot en toch maar 160px? Typ eens "resize image" in google
          Ik weet het. Wil deze foto graag als schermafbeelding zetten, maar om een of andere reden lukt dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
            Ik weet het. Wil deze foto graag als schermafbeelding zetten, maar om een of andere reden lukt dat niet.
            Schermafbeeldingen max 100X100 denk ik.

Comment

• Openen in paint en dan resizen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                Openen in paint en dan resizen.
                Pak anders windows photo editor, paint is nog al ambetant daarvoor, nietwaar?

Comment

• Da's toch snel gebeurd? Na 10 seconden zou het al gedaan zijn bij mij.

Comment

• Paint.... dan zijde beter af me zo een online resizer als je geen andere foto software staan hebt.

Comment

• VSO Image Resizer
                      2014 Porsche Boxster 981
                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Thx voor de tips! Heb ondertussen zo'n online resize programma gevonden

Comment

• Voor een evenement in het jeugdhuis hebben we een tellertje geschreven in Flash. Nu is het de bedoeling dat we dit kunnen bedienen met een knop die NIET op het toetsenbord staat. De knop zou naast de tap komen en daar wil je niet echt een toetsenbord hebben... Het handigste zou dus een knop zijn die gewoon een 1/0 signaal doorgeeft met een usb-poort aan. Bestaat zo iets? Ik ben daarstraks al in de elektronicawinkel gaan kijken, maar daar hadden ze enkel knoppen voor elektriciteit te onderbreken en usb-kabels. Geen combinatie van beide.

Comment

• Of je knutselt wat met een oude muis en zet je muispositie fixed in actionscript (Daarna gewoon click event opvangen als men klikt op de stage fzo)

Of je gaat aan de slag met een seriele poort (iets wat enkel oudere pc's nog hebben) Dit is namelijk makkelijker dan met usb te werken voor dergelijke toepassing. Ik heb ooit iets gelijkaardigs gemaakt zoals onderstaand filmpje via een tutorial (maar waar die knop naar toe is of waar die site stond..... geen idee )

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik krijg mijn schermafbeelding er niet op.. of ik zie hem alvast niet ! zien jullie hem ?
                              Last edited by ; 29/11/2011, 18:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
                                Als ik dat draadloos netwerk opzet voor mijn gsm, zal ik dat uiteraard ook gebruiken voor mijn laptop.
                                Het wordt eentje van cisco, ik weet wel niet welk model.
                                Voor zo'n dingen verkies ik eigenlijk om ten eerste iets deftigs te kopen, zodat het zijn tijd meegaat en ik koop het dan ook liever in een winkel waar ik een goede service krijg als ik er problemen meeheb.
                                Het studentenleven is idd al duur genoeg, maar zoals tuut zegt, als je een beetje werkt moet je er geen pint minder door drinken
                                DHCP uitzetten hoeft niet, beveiliging zou ik wel aanraden. Als je DHCP uitschakelt, dan gaat je router als switch fungeren en kan je hem niet meer managen, tenzij je uw pc eventjes in het local subnet van de router steekt. Let wel, als je zowel de main router als je eigen wifi-router DHCP laat doen, dan moet je duplicate subnets/addresses vermijden.

Comment

• Probleem met setup van mailclient voor Telenet:

Heb Thunderbird (8.0) als mail client. Heb 2 gebruikers op 1 PC die ik elk via mail wil kunnen gebruiken (niet tegelijk). Die ene gebruiker heeft al lang zijn correcte setup.

Ik kan inloggen in mijn.telenet.be met mijn account en alles bekijken, geen probleem.

Maar ... als ik bij die tweede Windows gebruiker mijn Thunderbird 8.0 wil opzetten om die account te gebruiken, dan blijft ie zeggen dat mijn wachtwoord incorrect is.

Thunderbird is wel een goed programma, maar account setup is een hel, dat gaat NOOIT zonder problemen. Anders probeer ik een ander - GRATIS - emailprogramma, op advies ...

Comment

Working...
                                  X