Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blauwe schermen zijn héél vaak currupte drivers, of beschadigde opstartbestanden(versleten HDD)
    In het eerste geval moet die vaak wel booten in safe mode, bij de opstartbestanden zou die ook niet mogen starten in safe mode. Dan kun je evt met een live cd de schijf repareren en start deze vaak terug probleemloos. Slimste is wel de schijf dan te vervangen.

Comment

• Je kan ook gewoon Windows opnieuw installeren zonder eerst te formatteren.

Comment

• Hallo,

2 kleine vraagjes ivm met m'n outlook express ( microsoft windows mail )

1. Ik heb een aantal mails waar ik plotseling de JPG bijlage niet meer kan openen

Hij zegt dat hij het bestand 9999.jpeg niet kan openen. Controleer of u de naam
        correct hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.

Hoe kan ik dit probleempje oplossen.

2. Soms krijg je via e-mail excel of word bijlages. Ik weet dat er verschillende
        edities bestaan. Ikzelf heb word 2007. Bestaan er een gemakkelijk tooltje opdat
        ik de bestanden gemakkelijk zou kunnen lezen die worden doorgemaild ?

Thx
        Gilles

Comment

• Heb gisteren eindelijk m'n computer terug gekregen, natuurlijk hadden ze bij HP mijn documenten en afbeeldingen en programmas verwijderd, terwijl ze foto's en documenten die ik op een ander deel van m'n schijf had gezet lieten staan.

Vandaag itunes opnieuw geinstalleerd en ingelogd en opnieuw m'n iphone gesychroniseerd
          Nu blijkt dat al mijn muziek (behalve de 19 laatst aangeschafte nummers) verwijderd is van m'n iPhone en ook niet op m'n laptop staan. :s

Kan ik mijn muziek (aangekocht via iTunes) nog terughalen of de sychronisatie ongedaan maken?

Of kan ik nog iets anders doen om het op te lossen?

Comment

• En tot overmaat van ramp begint het probleem met het media panel (wifi en tremble die aan en uit flikkeren) opnieuw.
            Last edited by ; 13/09/2010, 08:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Heb gisteren eindelijk m'n computer terug gekregen, natuurlijk hadden ze bij HP mijn documenten en afbeeldingen en programmas verwijderd, terwijl ze foto's en documenten die ik op een ander deel van m'n schijf had gezet lieten staan.

Vandaag itunes opnieuw geinstalleerd en ingelogd en opnieuw m'n iphone gesychroniseerd
              Nu blijkt dat al mijn muziek (behalve de 19 laatst aangeschafte nummers) verwijderd is van m'n iPhone en ook niet op m'n laptop staan. :s

Kan ik mijn muziek (aangekocht via iTunes) nog terughalen of de sychronisatie ongedaan maken?

Of kan ik nog iets anders doen om het op te lossen?
              Nummers gekocht via iTunes kun je maar eenmalig downloaden.
              Je zult ze dus terug moeten aankopen vrees ik.
              Last edited by ; 21/09/2010, 04:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
                Nummers gekocht via iTunes kun je maar eenmalig downloaden.
                Je zult ze dus terug moeten aankopen vrees ik.
                En dan staan ze stom dat ne mens gewoon illegaal download

Comment

• Mijn pa heeft het volgende probleem:

hij wild zich aanmelden bij hotmail maar het wachtwoord werd niet aanvaard. Na 3x proberen werd die account geblokkeerd, nieuw paswoord aangevraagd, dat gaat goed maat als je ermee wil inloggen zegt ie dat er al teveel is trachten aan te melden met een foutief paswoord en dat het aanmelden geblokkeerd is.

Even op zitten googlen: volgens hotmail moet je nu een 'poos' wachten zodat de blokkade verdwijnt. Iemand die weet hoe lang je daarop moet wachten of iemand een idee wat ik nog kan doen nu?
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                    En dan staan ze stom dat ne mens gewoon illegaal download
                    Als jij je cd in de vuilbak gooit moet de winkel je ook gratis een nieuwe geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Als jij je cd in de vuilbak gooit moet de winkel je ook gratis een nieuwe geven?
                      Is niet hetzelfde, zij hebben die aangekochte muziek weggegooid, ik niet. Eigenlijk koop ik die muziek niet, maar het gebruiksrecht.

Comment

Is niet hetzelfde, zij hebben die aangekochte muziek weggegooid, ik niet. Eigenlijk koop ik die muziek niet, maar het gebruiksrecht.
                        Wie "zij"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Wie "zij"?
                          Apple, de verkoper

Comment

Apple, de verkoper
                            Dan spreek je jezelf tegen. Of heeft Apple je pc gemaakt? Je iPhone heeft gewoon een syncro gedaan met wat je nog staan had (vermoed ik). Of anders heb je zelf iets verkeerd gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Dan spreek je jezelf tegen. Of heeft Apple je pc gemaakt? Je iPhone heeft gewoon een syncro gedaan met wat je nog staan had (vermoed ik). Of anders heb je zelf iets verkeerd gedaan.
                              Apple heeft iTunes gemaakt, het programma waarmee ik mijn iphone synchroniseer.
                              Ik had niks staan, ik wou gewoon synchroniseren. iTunes een back up laten maken van m'n iphone; iTunes besliste er andrs over een gooide bijna alles eraf en rangschikte mijn applIcaties alfabetisch.

Comment

• Muziek die wel op je iPod staat maar niet meer op je pc kan je niet terug naar je pc syncen. Waarschijnlijk heb je bij het proberen van te backuppen toch iets verkeerds gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Muziek die wel op je iPod staat maar niet meer op je pc kan je niet terug naar je pc syncen.
                                  Dan moet je me toch uitleggen waarom het die 120 andere keren wel gelukt is.

Comment

Dan moet je me toch uitleggen waarom het die 120 andere keren wel gelukt is.
                                    Als het de vorige 120 keer gelukt is, dan heb je nu toch wel iets fout gedaan.

Comment

• Mijn zusje heeft een probleem met haar mail. Ze kan wel ontvangen en internet gebruiken maar email verzenden lukt niet.

Normaal zou ik naar haar toe gaan om het eens te bekijken maar omdat ze op 20 min rijden van hier woont tegenwoordig was dat nogal lastig.

Ik weet dat er in windows zoiets zit als hulp vanop afstand, werkt dat tegoei en kan ik haar zo helpen?

Ik heb hier net zelf al eens geprobeerd en het eerste wat dat ding vroeg was om via mail een bestandje te versturen dat degene die wil helpen kan gebruiken om te connecteren. Maar als de mail niet werkt is dit dus geen optie.

Andere ideeën?

Comment

• www.logmein.com, bij haar instellen met username en paswoord, "toolke" te downloaden, en bij jou dan op logmein aanloggen met die user en paswoord, remote control is klaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                          www.logmein.com, bij haar instellen met username en paswoord, "toolke" te downloaden, en bij jou dan op logmein aanloggen met die user en paswoord, remote control is klaar.
                                          net even op geklikt en het duurt bij mij zeker al een halve minuut om er wijs uit te geraken wat zoveel wil zeggen dat het bij haar 10 min tel ondersteuning nodig heeft denk ik

Comment

Working...
                                          X