Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Martini Racing, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
    1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Kan ik mijn iPhone laten blokeren met behulp van het serienummer?
      lol, da's onomkeerbaar hé! zijn zo al verschillende mensen komen binnenwaaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        lol, da's onomkeerbaar hé! zijn zo al verschillende mensen komen binnenwaaien
        Hij zit momenteel in de pollen van één of andere Griek, de kans dat ik hem terugzie is dus zo goed als onbestaande.

Comment

• Da's altijd grappig om te lezen, mensen die iets aanbieden, OK, maar dan bereid om te wisselen voor iets heel specifieks, maar weinig te doen met het voorwerp dat te koop wordt aangeboden ...

Je moet toch realiseren dat de kans heel klein is dat zoiets lukt

Comment

• Probleempje.

Ik heb een MP4 bestand waar verschillende audiostreams achter zitten.

eng, nl, duits, ...

Als ik deze op mijn HD/mediaspeler aan de tv afspeel geeft ie enkel de default taal (in dit geval engels) en ik kan geen ander spoor kiezen.

Nu wou ik deze omzetten naar een avi of soortgelijks met nl als enige audiospoor maar vind hier geen converter voor. Al degene die ik al gevonden heb gebruiken het defaultaudiospoor precies.

Help?

Comment

• Hallo,

Ik zit met volgend probleem op m'n laptop.

Bij het opstarten heeft m'n Norman Anti-virus programma volgende
              melding :

De virusscanner heeft een Trojaans paard gedecteerd, maar kan
              dit niet verwijderen.

Bestand: C: Windows.................;

Heb dan deze avond al m'n volledige computer gescand en hij had 3 items gevonden.
              Ik verwijder ze dan , maar als ik terug outlook of internet opstart
              heeft norman direct terug de melding van het trojaans paard

Eventueel een ander programma eens gebruiken ?

Thx
              Gilles

Comment

• Norton erafsmijten en iets anders proberen.
                Ik gebruik zelf al een dikke twee jaar de gratis scanneer Avast.
                Toen ik de eerste keer scande met Avast had ik een stuk of 20 'virussen' die Norton niet vond...

Comment

• HELP!
                  Ik moet voor school Autodesk Inventor downloaden (3D modeling), via autodesk kun je dan een studentenaccount aanmaken, en dan downloaden, ik doe dat, alles verloopt goed (duurt wel heel lang om het erop te krijgen en te installeren), ik open het, en dan krijg ik volgend scherm:

Wat kan ik hieraan doen? Het is nogal dringend.

Comment

• Haha in m'n paniek zelfs niet aan gedacht
                    Merci!

Comment

• Ik zit met een serieus probleem precies.

Wou gisteren een link kopiëren, vanaf dan liep de pc vast en heb hem toen kunnen heropstarten.

Maar sindsdien werkt de touchpad van de laptop niet meer. Ik kan de cursor zelf nog wel bedienen maar iets aanklikken, noch door te tikken noch door te klikken met de twee knoppen eronder lukt niet.

Het betreft een Acer Travelmate 7720G

Comment

• Heb een vraag in verband met de .srt bestanden voor de ondertiteling van films.
                        Ze werken perfect via de VLC player maar duidelijk niet op mijn playstation.
                        Hoe komt dit aub? Iemand een oplossing hiervoor?

Comment

• eerste hit op google, lijkt me standaard niet ondersteund: http://boardsus.playstation.com/t5/P.../td-p/33828496

edit: vermelden welke versie van playstation zou handig zijn. zie ook http://www.stortsfamily.com/?tag=srt
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                            eerste hit op google, lijkt me standaard niet ondersteund: http://boardsus.playstation.com/t5/P.../td-p/33828496

edit: vermelden welke versie van playstation zou handig zijn. zie ook http://www.stortsfamily.com/?tag=srt
                            Heb het wel degelijk over de PS3. Zal eens kijken. Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                              eerste hit op google, lijkt me standaard niet ondersteund: http://boardsus.playstation.com/t5/P.../td-p/33828496

Het programma op de onderste link werkt! Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
                                Ik zit met een serieus probleem precies.

Wou gisteren een link kopiëren, vanaf dan liep de pc vast en heb hem toen kunnen heropstarten.

Maar sindsdien werkt de touchpad van de laptop niet meer. Ik kan de cursor zelf nog wel bedienen maar iets aanklikken, noch door te tikken noch door te klikken met de twee knoppen eronder lukt niet.

Het betreft een Acer Travelmate 7720G
                                Probeer de software van de touchpad eens opnieuw te installeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Probeer de software van de touchpad eens opnieuw te installeren.
                                  Heb de pc gewoon zo gekocht, met alles geinstalleerd.

Vermoed niet daar een cd-rom van te hebben.

Comment

• Kijk eens of je de driver van je touchpad niet kan vinden op de site van je laptopmerk?

Comment

• Kijk eerst eens of er geen shortcut is op je toetsenbord die je touchpad in/uitschakelt.

Meestal is het zo'n functietoets (i.c.m. met de 'Fn' toets of dergelijk). Ziet er waarschijnlijk uit als een rechthoekje met een vinger/hand bij. Vele laptops hebben die functionaliteit. Misschien per ongeluk op geduwd ofzo?
                                      2000 Lancia Delta 1.9 TD
                                      2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                                      eg

Comment

• Iemand die kan helpen?

In windows 7 worden de programma's na een tijdje automatisch vergrendeld. Hoe zet je dat af?

Comment

Working...
                                        X