Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Ok, zal ik doen als hij nog eens tot daar geraakt... Nu geraakt hij bij het opstarten nog niet eens tot aan het laadscherm van XP, ik kan zelfs de veilige modus niet kiezen
    heb je een windows (XP vermoed ik?) cd? opstarten vanaf die cd en systeemherstel proberen doen met de ingebouwde herstelconsole...
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
      Rapidshare lukt normaal gezien wel, bij mijn broerke lukt het toch. Limewire lukt niet, mss kunt ge eens proberen met HTTP-tunnel, zo kon ik vroeger toch kazaa lite gebruiken
      En nu in't Nederlands...? Ik zou het wel appreciëren.

Rapidshare lukte niet, ik had in maanden niets meer gedownd op rapidshare en nu meldde hij me doodleuk dat ik nog 2 uur moest wachten.

Nog zoiets: vroeger moest je met rapidshare een 3/2u wachten voor je aan de volgende 100mb kon beginnen, tegenwoordig is dat bijna 4u!

Comment

• Aster hier unix/linux freaks mochten zitten, 2 vragen :

1. Is het gebruik van het commando "set -o vi" shell-gerelateerd, of OS-gerelateerd ?

2. Idem maar met de cd-<TAB> functionaleit ... je weet wel, "cd" commando met een deel van de directory, en dan tab om de rest aan te vullen (indien getypte woord uniek is in die directory)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Rapidshare lukte niet, ik had in maanden niets meer gedownd op rapidshare en nu meldde hij me doodleuk dat ik nog 2 uur moest wachten.

Nog zoiets: vroeger moest je met rapidshare een 3/2u wachten voor je aan de volgende 100mb kon beginnen, tegenwoordig is dat bijna 4u!
          accountje kopen als je veel downed hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Bij kotnet hebben veel mensen dezelfde IP en daardoor lukt het heel moeilijk om zonder premium account te downloaden, omdat meestal iemand u juist voor is, of bezig is aant downloaden,...
            Er is normaal ook 1 torrent programma dat werkt, maar welk dat juist is weet ik niet. De andere werken niet omdat ze filteren op het woord torrent dacht ik.

Comment

• Kan ik mijn C-schijf omzetten van FAT32 naar NTFS zonder dat ik mijn gegevens verlies? Ik weet dat vroeger mijn HHD eens naar NTFS is omgezet omdat dat beter was op XP.

Indien ja, hoe doe ik het?

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                Kan ik mijn C-schijf omzetten van FAT32 naar NTFS zonder dat ik mijn gegevens verlies? Ik weet dat vroeger mijn HHD eens naar NTFS is omgezet omdat dat beter was op XP.

Indien ja, hoe doe ik het?

thx
                lukt niet, gezien FAT32 en NFTS compressievolumes zijn..
                en die vallen alleen aan te maken door te formatten, dacht ik

Comment

• Dit is wel mogelijk maar Microsoft zegt zelf al dat je best voor een back-up zorgt.
                  HTML Code:
                  http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk Berichten
                    Dit is wel mogelijk maar Microsoft zegt zelf al dat je best voor een back-up zorgt.
                    HTML Code:
                    http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx
                    welja, dus bijster gemakkelijk zal het niet zijn

Comment

• Alweer een probleem: ik krijg mijn (VISTA-)laptop niet via ons kotnet op internet aangesloten. Het netwerk herkent hij wel, en vreemdgenoeg werkt de pokketrage XP-laptop van mijn vriendin wel op die kabel (waardoor ik nu 5 minuten doe om 1 topic te lezen).

Ik heb al zowat alles van instellingen proberen te veranderen.

Comment

• Deze morgen kon ik perfect nog filmpjes van youtube ed spelen, nu plots krijg ik volgend bericht:
                        Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player.
                        Plots gaat het nietmeer, ik heb niets veranderd, Macromedia's Flash Player kan ik niet downloaden omdat mijn internet explorer dat niet toelaat, en heb al alle security stappen verminderd, maar niets,...
                        Ik weet echt niet wat te doen?

Comment

• Bon, na een goei 5 jaar dienst heeft de wireless router hier kuren gekregen.

't Gaat om een SMC Barricade G, 'ie heeft vijf jaar feilloos gedraaid met quasi constante instellingen (af en toe een extra MAC-adres toelaten uitgezonderd). Gisteren was de eerste keer dat ik 'm terug naar fabriekswaarden moest resetten, maar 't heeft niets aan het probleem geholpen.
                          Wat is het probleem ? De router capt de snelheid van het internet af op een 40K/s... en dit in tegenstelling tot wanneer ik mijn laptop rechtstreeks aan de ADSL-modem hang en met gemak de voorgeschreven 450K/s haal. Hang ik de router aan de modem en verbind ik mijn laptop via WiFi of Ethernet met de router, dan haal ik op internet maar 30K/s meer. En met de vier andere PC's hier thuis is het net van hetzelfde. Verkeer tussen twee PC's op het netwerk gaat echter nog altijd aan de vroeger ook al behaalde 1MB/s.
                          Conclusie: de router is op een bizarre manier kapoetski.

Welk merk is tegenwoordig een aanrader en welke niet ?
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik heb niet echt een probleem met m'n pc maar ik had graag een poll aangemaakt. Om de mods werk te besparen om zij die er achteraf aan toe te voegen kan er mij iemand zeggen waar ik de poll kan invoegen? Heb alles opgesteld enkel de keuzebalk om het zo te noemen moet er nog bij. Vroeger was er toch een functie "poll toevoegen"?
                            Last edited by ; 20/10/2007, 15:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              lukt niet, gezien FAT32 en NFTS compressievolumes zijn..
                              en die vallen alleen aan te maken door te formatten, dacht ik
                              compressie is iets anders, FAT en NTFS zijn file-indeling-systemen ... maar je kan enkel wisselen door een format, da's denk ik correct ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                Bon, na een goei 5 jaar dienst heeft de wireless router hier kuren gekregen.

't Gaat om een SMC Barricade G, 'ie heeft vijf jaar feilloos gedraaid met quasi constante instellingen (af en toe een extra MAC-adres toelaten uitgezonderd). Gisteren was de eerste keer dat ik 'm terug naar fabriekswaarden moest resetten, maar 't heeft niets aan het probleem geholpen.
                                Wat is het probleem ? De router capt de snelheid van het internet af op een 40K/s... en dit in tegenstelling tot wanneer ik mijn laptop rechtstreeks aan de ADSL-modem hang en met gemak de voorgeschreven 450K/s haal. Hang ik de router aan de modem en verbind ik mijn laptop via WiFi of Ethernet met de router, dan haal ik op internet maar 30K/s meer. En met de vier andere PC's hier thuis is het net van hetzelfde. Verkeer tussen twee PC's op het netwerk gaat echter nog altijd aan de vroeger ook al behaalde 1MB/s.
                                Conclusie: de router is op een bizarre manier kapoetski.

Welk merk is tegenwoordig een aanrader en welke niet ?
                                D-Link is gebruiksvriendelijk, en ik heb er geen klagen van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  D-Link is gebruiksvriendelijk, en ik heb er geen klagen van
                                  Ik heb deze post net niet op tijd kunnen lezen, maar geen zorgen: 't is uiteindelijk vanzelf een D-Link geworden ! En wel de deze: http://www.hardware.info/nl-NL/produ..._N_650_Router/ (dat DIR-635-gedoe dus).
                                  't Is dus al ene die werkt aan 300Mbps, bijna zes keer zo snel als de G-standaard van ervoor. Niet dat er hier een pc of laptop al een wifi-kaartje heeft dat aan die snelheid werkt, maar 't is toch mooi voor in de toekomst.

Morgen ga ik 'm installeren... ik ben benieuwd tot waar ik signaal heb en hoe sterk dat dan nog zal zijn !

-edit-

Ik hoop dat ze gelijk hebben !
                                  Last edited by sibi; 20/10/2007, 23:26.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik heb net een nieuwe MP3, namelijk; Samsung YP-K5
                                    Ik snap niet hoe het komt,maar ik dus het volgend probleem:
                                    Ik snap dus niet hoe je een playlist maakt.
                                    Ik ga naar bestand > Create New Playlist > en ik zet er liedjes in,en zet ze dan op men MP3.
                                    Enkel; als ik op men MP3 naar afspeellijst ga,staat er: Geen bestanden.
                                    De liedjes staan wel bij "alle nummers".
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• hij ziet er dus zo uit:

en ik gebruik het programma: Samsung Media Studio5
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                        Ik heb deze post net niet op tijd kunnen lezen, maar geen zorgen: 't is uiteindelijk vanzelf een D-Link geworden ! En wel de deze: http://www.hardware.info/nl-NL/produ..._N_650_Router/ (dat DIR-635-gedoe dus).
                                        't Is dus al ene die werkt aan 300Mbps, bijna zes keer zo snel als de G-standaard van ervoor. Niet dat er hier een pc of laptop al een wifi-kaartje heeft dat aan die snelheid werkt, maar 't is toch mooi voor in de toekomst.
                                        Bij de specs staat toch :

LAN snelheid 100 Mbit/s

??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          Ik heb net een nieuwe MP3, namelijk; Samsung YP-K5
                                          Ik snap niet hoe het komt,maar ik dus het volgend probleem:
                                          Ik snap dus niet hoe je een playlist maakt.
                                          Ik ga naar bestand > Create New Playlist > en ik zet er liedjes in,en zet ze dan op men MP3.
                                          Enkel; als ik op men MP3 naar afspeellijst ga,staat er: Geen bestanden.
                                          De liedjes staan wel bij "alle nummers".
                                          Speel die playlist eens af op uw PC, als ie daar al niet werkt weet je hoe laat het is

Comment

Working...
                                          X