Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
    Net terug van de computerboer.

Hij kon m'n laptop niet maken (zou iets op het moederbord zijn)
    Nu moet tie per koerier opgestuurd worden naar hp, moet ik +70 euro betalen aan die mannen gewoon om er naar te kijken en de herstelkost zou in het beste geval 300 euro zijn (maar kan gemakkelijk oplopen tot 600-700)

Hij is een jaar en een maand oud en heeft 1200 euro gekost. Zouden jullie hem herstellen of een nieuwe kopen? Zijn er andere mogelijkheden?
    in het vervolg geen HP meer kopen

als het 700 euro is, koop je best een nieuwe en als het het mobo is dat ze moeten vervangen, kan dat inderdaad heel kostelijk zijn. een jaar en een maand oud? is die dan niet meer in garantie?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Iemand een idee hoe ik pc games en .exe files op een mac kan gebruiken? Ik heb hier al windows xp for Mac OSX parallel desktop, maar vraag me af of ik daarmee zulke dingen kan afspelen, het blijft tenslotte een OSX.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sunburn Bekijk Berichten
        Iemand een idee hoe ik pc games en .exe files op een mac kan gebruiken? Ik heb hier al windows xp for Mac OSX parallel desktop, maar vraag me af of ik daarmee zulke dingen kan afspelen, het blijft tenslotte een OSX.
        hangt ervan af welke games en hoe oud je macbook is.
        de graka in macbooks zijn niet je-dat

Comment

• unreal tournament GOTY en heb een redelijk recente MacBook (maandje oud). Hoe wist je trouwens dat het een macbook was?

Comment

unreal tournament GOTY en heb een redelijk recente MacBook (maandje oud). Hoe wist je trouwens dat het een macbook was?
            een 8600GT dus waarschijnlijk, daar valt mee te gamen...

edit: of is 't geen macbook pro?
            2015 BMW F11 520dA

Comment

• tis een gewone, volgens men leraar van photoshop zeer geschikt om te gamen als ik iets vind waarmee ik .exe kan afspelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                een 8600GT dus waarschijnlijk, daar valt mee te gamen...
                op uw kop gevallen zeker?
                macbook heeft een gedeelde graka van 64mb

jij bent zeker aan een mac pro aan't denken?

Oorspronkelijk geplaatst door Sunburn Bekijk Berichten
                tis een gewone, volgens men leraar van photoshop zeer geschikt om te gamen als ik iets vind waarmee ik .exe kan afspelen.
                edit:
                als je windows in parallels hebt draaien, moet je exe toch sowieso kunnen openen??

graka is écht niet goed genoeg om te gamen.
                allez, als je een die-hard gamer bent kan je beter wat anders kopen, als je misschien een uurtje per dag speelt is het te doen.
                vooral "te doen"
                Last edited by ; 10/10/2007, 22:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  op uw kop gevallen zeker?
                  macbook heeft een gedeelde graka van 64mb

jij bent zeker aan een mac pro aan't denken?
                  m'n edit niet gelezen?
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

tis een gewone, volgens men leraar van photoshop zeer geschikt om te gamen als ik iets vind waarmee ik .exe kan afspelen.
                    euh, met een Intel GMA 950 ga je buiten spelen.nl e.d. niet ver komen qua gamen denk ik
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

m'n edit niet gelezen?
                      had ik idd over het hoofd gezien
                      excuses!
                      Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                      euh, met een Intel GMA 950 ga je buiten spelen.nl e.d. niet ver komen qua gamen denk ik
                      ideaal voor flashgames online!
                      en neen, upgraden wordt niet gedaan

Comment

Nu moet tie per koerier opgestuurd worden naar hp, moet ik +70 euro betalen aan die mannen gewoon om er naar te kijken en de herstelkost zou in het beste geval 300 euro zijn (maar kan gemakkelijk oplopen tot 600-700)

Hij is een jaar en een maand oud en heeft 1200 euro gekost. Zouden jullie hem herstellen of een nieuwe kopen? Zijn er andere mogelijkheden?
                        70€ kosten om dat ding naar HP te sturen is dikke bullshit...
                        die HP's komen binnen in zaventem, bij Jabel.. reparatiedienst van HP ( allez, als dat nu nog het geval is)

Comment

hihi bekend probleem update de drivers van je graka en 't is in orde

aub: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=14562

driver en modded inf downen, de driver openen, is een extractiefile, en in de map die gecreëerd wordt de inf-file plaatsen. vervolgens de setup.exe openen in diezelfde map en klaar
                          Thx!

De file is ondertussen al gedownloaded, maar ik heb nog gewacht met hem te installeren. Eerst nog wat de kat uit de boom gekeken, maar het probleem blijft zich voordoen.
                          Zijn er ondertussen al recentere updates beschikbaar die mijn probleem oplossen? Of is bovenstaande link de enige goeie voor mij?
                          In die link wordt trouwens nergens gewag gemaakt van mijn probleem...

M3'er, moest ik je ooit nog eens irl tegenkomen, ik zet u zeker een paar pinten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                            Thx!

De file is ondertussen al gedownloaded, maar ik heb nog gewacht met hem te installeren. Eerst nog wat de kat uit de boom gekeken, maar het probleem blijft zich voordoen.
                            Zijn er ondertussen al recentere updates beschikbaar die mijn probleem oplossen? Of is bovenstaande link de enige goeie voor mij?
                            In die link wordt trouwens nergens gewag gemaakt van mijn probleem...

M3'er, moest ik je ooit nog eens irl tegenkomen, ik zet u zeker een paar pinten!
                            nope, in die link staat dat inderdaad niet, is dan ook maar gewoon een driverdownloadsite voor allerhande videokaarten

ik heb trouwens al ondervonden bij mijn maat dat die vista die er op staat allesbehalve stabiel is

als je een andere vista of XP hebt, raad ik je aan om te formateren en een deftige clean install te doen...
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              70€ kosten om dat ding naar HP te sturen is dikke bullshit...
                              die HP's komen binnen in zaventem, bij Jabel.. reparatiedienst van HP ( allez, als dat nu nog het geval is)
                              Tis niet vr op te sturen hoor. Je moet 70 euro betalen omdat ze zouden kijken naar wat er kapot is....

Comment

• garantie?

Comment

Tis niet vr op te sturen hoor. Je moet 70 euro betalen omdat ze zouden kijken naar wat er kapot is....
                                  bestekkosten

Comment

• Wat moet er precies vervangen worden?

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten

Comment

• 1 dag geformateerd en terug een fout...

Gisteren had ik al het probleem dat mijn computer niet meer wou opstarten, vandaag heb ik het nog eens opnieuw geprobeerd.

Eerst heb ik geprobeerd om op te starten in veilge modus,
                                      maar dan bleef hij hangen op het scherm met de knipperende cursor.

Daarna nog eens geprobeerd om op te starten met de laatst bekende werkende instellingen, dit ging wel.
                                      Na schijfcontrole kreeg ik terug een foutmelding, nu op het bureaublad, nl.

Rapport naar Microsoft verzonden en toen kreeg ik deze link: http://wer.microsoft.com/responses/Response.aspx/10/nl/5.1.2600.2.00010300.2.0?SGD=b4795465-3b2f-496a-a375-e474bfff11ab

Iemand die hier iets meer uit kan opmaken aub?

Bedankt

Comment

• wat er staat he... een probleem met een driver die je geïnstalleerd hebt. krijg je een bluescreen bij het opstarten van windows? zo ja: schrijf de foutcode op en google er eens naar
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

wat er staat he... een probleem met een driver die je geïnstalleerd hebt. krijg je een bluescreen bij het opstarten van windows? zo ja: schrijf de foutcode op en google er eens naar
                                          Ok, zal ik doen als hij nog eens tot daar geraakt... Nu geraakt hij bij het opstarten nog niet eens tot aan het laadscherm van XP, ik kan zelfs de veilige modus niet kiezen

Comment

Working...
                                          X