Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    Hangt er een beetje vanaf, XP is aantrekkelijk op dit moment omdat de huidige PC's eigenlijk perfect zijn voor een OS zoals XP, terwijl XP op zich dan ook op punt staat.

Vista zelf staat nog niet op punt (service packs anybody ?), en uw PC zal het hopelijk ook kunnen trekken. Vista heeft het voordeel om veel toekomst-gerichter te zijn
    Die D830 zou ik nemen met Core 2 Duo 2.2Ghz, 2024 MB Ram. Dus dat vormt geen probleem zeker? Het is enkel die grafische kaart waar ik wat mee zit.

Comment

8800's zijn zowat de referentie van veel game PC's op dit moment, de 8600 is een beetje minder snel ...

8600GT>8600GTS>8800GT>8800GTS>8800GTX

Die laatste kost rond de 500 euro, dat is teveel van het goede, maar een 8800, dat zou ik nemen, 200 euro ong.
      ik zou dan ook nooit bij nvidia gaan shoppen voor een nieuwe graka..
      dx10 interesseert mij voor geen kanten, beste koop momenteel is nog altijd een x1950pro..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
        dx10 interesseert mij voor geen kanten, beste koop momenteel is nog altijd een x1950pro..
        Dus maar jullie veronderstellen dat dat Vista perfect zal draaien met die Quadro 140M?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
          Dus maar jullie veronderstellen dat dat Vista perfect zal draaien met die Quadro 140M?

bwa ja, zelfs de oudere games gaan er nog 'redelijk' op draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
            Klopt, de X1950pro is een totaal ander ding, maar wel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Comment

Zoals ik zei : XP is doorontwikkeld en Vista staat in zijn kinderschoenen

Comment

Ik ben sterk geïnteresseerd in de Dell Latitude D830. Die heeft van graka's enkel de nVidia 135M en de 140M. Het is dus te nemen of te laten.
                Misschien is het nog best dat ik er geen games zal op kunnen spelen. Want als ik daar op kot zit in Leuven, tmoet ook nog beetje gestudeerd worden he

Maar over die 140M, dus dat is eigenlijk een goede kaart, enkel niet geschikt voor games...

Maar ik ben nog altijd aan het twijfelen tussen Vista en XP he... Normaal gezien zou ik vista nemen, ik veronderstel dat ik als gewone basic gebruiker geen problemen zal ondervinden met Vista? Is het niet eerder in netwerken en bedrijven enzo dat Vista een steek laat vallen?
                Ah, 't is dezelfde laptop die ik via d'unief ga kopen !
                Supermachientje, vind ik persoonlijk... maar ik ga het dan ook maar enkel gebruiken voor mijn studies, dus louter om op te programmeren. Thuis gebruik ik nog altijd mijn desktop, vooral omwille van de véél grotere opslagruimte, het groter en in hoogte te verstellen scherm en 't losse keyboard. Ik werk eigenlijk helemaal niet zo graag op een laptop.
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

8800's zijn zowat de referentie van veel game PC's op dit moment, de 8600 is een beetje minder snel ...

8600GT>8600GTS>8800GT>8800GTS>8800GTX

Die laatste kost rond de 500 euro, dat is teveel van het goede, maar een 8800, dat zou ik nemen, 200 euro ong.
                  't gaat hier over graka's in laptops hé
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ik ben sterk geïnteresseerd in de Dell Latitude D830. Die heeft van graka's enkel de nVidia 135M en de 140M. Het is dus te nemen of te laten.
                    Misschien is het nog best dat ik er geen games zal op kunnen spelen. Want als ik daar op kot zit in Leuven, tmoet ook nog beetje gestudeerd worden he

Maar over die 140M, dus dat is eigenlijk een goede kaart, enkel niet geschikt voor games...

Maar ik ben nog altijd aan het twijfelen tussen Vista en XP he... Normaal gezien zou ik vista nemen, ik veronderstel dat ik als gewone basic gebruiker geen problemen zal ondervinden met Vista? Is het niet eerder in netwerken en bedrijven enzo dat Vista een steek laat vallen?
                    Ik werk continu op een D810, we hebben er nu twee D830 bijbesteld en die zouden dinsdag binnenkomen. Op die 810 draait Vista ook al comfortabel hoor, maak je geen zorgen .
                    Een D830 is beter ...
                    Graka - geen idee.

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Zoals ik zei : XP is doorontwikkeld en Vista staat in zijn kinderschoenen
                    so what. Voor personal use geen probleem, en dan nog, bij ons op 't werk hebben we er al twee draaien met standaard software op (office en van die dingen) - geen enkel probleem.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                      't gaat hier over graka's in laptops hé
                      indeed, die zijn wel beetje verschillend ja ... maar krachtig en laptop, dat is zowiezo al een vreemde combinatie

Comment

indeed, die zijn wel beetje verschillend ja ... maar krachtig en laptop, dat is zowiezo al een vreemde combinatie
                        't zal voor mij toch volgend jaar moeten
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Hoe noemde dat programma van Windows om foto's te verkleinen?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Hoe noemde dat programma van Windows om foto's te verkleinen?
                            Irfanview ?

Comment

Hoe noemde dat programma van Windows om foto's te verkleinen?
                              Microsoft PowerToys Image Resizer

?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                Irfanview ?
                                neen,het was van Windows zelf.
                                Als ik het niet vind,zal ik dit gebruiken

Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                  Ja, Merci!

Comment

neen,het was van Windows zelf.
                                    Als ik het niet vind,zal ik dit gebruiken

Merci!
                                    gebruik het maar sowieso, klein en goed ding EN gratis!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Iemand ervaring met Samsung laserprinters die niet werken? Die van mij heeft om het half jaar zijn moment, dan is het altijd dikke miserie om hem terug aan de praat te krijgen. Al zeker 10 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niet enkel met de originele drivers op de cd, ook al met de windows driver en de laatste drivers van de website.

Telkens krijg ik ipv mijn gevraagde prints een pagina met een foutmelding op: INTERNAL ERROR - FALSE. Dan staat in het takenvenster van de printer de gevraagde taak, het aantal verzonden kb altijd kleiner dan het totale aantal met een maximum van 64kb.

Echt shitty.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                        Iemand ervaring met Samsung laserprinters die niet werken? Die van mij heeft om het half jaar zijn moment, dan is het altijd dikke miserie om hem terug aan de praat te krijgen. Al zeker 10 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niet enkel met de originele drivers op de cd, ook al met de windows driver en de laatste drivers van de website.

Telkens krijg ik ipv mijn gevraagde prints een pagina met een foutmelding op: INTERNAL ERROR - FALSE. Dan staat in het takenvenster van de printer de gevraagde taak, het aantal verzonden kb altijd kleiner dan het totale aantal met een maximum van 64kb.

Echt shitty.
                                        stroom van de printer een aantal uurtjes onderbreken zou een mogelijke oplossing kunnen zijn, aangzien ge dan het cache van de printer wist..
                                        tis maar een gok hé

Comment

• Ik ga even ronduit wat reclame maken.
                                          Voor al diegenen die op zoek zijn naar een goede firewall, de heilige graal bestaat: Comodo Firewall Pro.

- Minstens even goed dan de bestaande betalende firewalls
                                          - Beperkt je verbindingssnelheid niet (iets waar ik last van had met andere firewalls)
                                          - volledig GRATIS
                                          - levenslang gratis updates

Mij moet je niet op mijn woord geloven, kijk gewoon naar deze test van één van de leidinggevende sites als het op beveiliging aankomt:
                                          Last edited by ; 02/07/2007, 14:41.

Comment

Working...
                                          X