Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik spreek over een jaar terug, om één of andere bizarre reden moest ik dat opnieuw instellen. En later werkte het dan weer zonder ..

Comment

• hoe kan ik dat nakijken van die proxyserver?
      we zitten thuis met telenet.

Comment

• Extra - Internetopties - Verbindingen - LAN-instellingen

Comment

• en dan iets speciaals aanklikken?

Comment

• Wat zie je daar?

Comment

• ik zit ongeveer een 5km van die computer, dus zie ik niet veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Maak eerst de browsercache eens leeg.
                Iets heel goed daarvoor is: ATF cleaner
                dat doet ze met ccleaner (indien je zoiets bedoeld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Extra - Internetopties - Verbindingen - LAN-instellingen
                  automatic configuration staat aangevinkt

proxyserver niet

Comment

• Hier is dat ook zo hoor met telenet.

Comment

• Stom hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        Stom hé
                        En het is enkel met sommige sites en dan nog niet altijd?

Comment

automatic configuration staat aangevinkt

proxyserver niet
                          Idd, zo is het standaard

't Is natuurlijk vragen om problemen als je elke user daar handmatig een proxy moet laten invullen hè
                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                            Idd, zo is het standaard

't Is natuurlijk vragen om problemen als je elke user daar handmatig een proxy moet laten invullen hè
                            maar ik vraag helemaal niet achter problemen. ik vraag achter een oplossing.

Comment

maar ik vraag helemaal niet achter problemen. ik vraag achter een oplossing.
                              't Is waar

Teleslet eens bellen mss?
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Hmmm, ik ben niet zo'n whizkid wat betreft video-bewerking, maar met Winblows Movie Shaker kan ik wel OK overweg.

Nou wil ik echter méér dan dat in dat programma zit, maar niet véél meer. De ease of use zou ik willen behouden ... maar ik wil wel met twee videosporen werken (om PIP te gaan doen b.v., of om twee feeds links/rechts tegelijk te tonen). Kan dat met WMM, neen zeker?

Indien ja : graag 'n uitlegje hoe.
                                Indien neen : welk programma lijkt dan wél aan m'n eisen te beantwoorden?

Ik ken de 'grote kleppers' wel (Adobe en stuff), maar ik vrees dat dat waaaay overpowered is for my needs. Simpel om te gebruiken, niet teveel patatie-patata, maar gewoon boenk twee video-sporen.

Iemand?

Comment

• Op m'n Mac kwam er standaard een programma mee die dat kan, maar daar ben je natuurlijk niet veel mee...

Al gezocht op een dergelijke site? Die staan vol met gratis prgrs, trials, demos,... en je kan makkelijk zoeken op type programma en zo.

Comment

• Gezocht:

MP3 speler < 100 euro met minstens 2GB opslagruimte.
                                    GEEN Ipod.

Creative Zen V-plus lijkt me wel iets, maar vooral moeilijk verkrijgbaar?
                                    Heb hem hier wel redelijk in de buurt in een webshop gezien voor 69 euro, voor een 4GB versie nog wel...

Maar ik wil eerst eens weten wat er nog zoal aanraders zijn, en vooral waar ze te verkrijgen zijn.

Comment

• www.mp3man.be is vrij bekend en goed.

iriver en cowon zijn aanraders, een andere aanrader heb je zelf al vernoemd
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• in den aldi isser ene in reclam

Comment

• Heb een jaar geleden eentje van Philips nieuw gekocht, een HDD1620 met 6 GB. Was wel in Spanje, voor 90 euro. Echt een bargain, ding kostte hier +200... Het scherm is ondertussen wel al ingebrand, de oortjes zijn wel zeer goed maar die zijn ook al kapot door slecht contact (ondertussen gefikst). Al met al wel een aanrader, wel enorm gevoelig voor krassen.

Comment

Working...
                                          X