Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Instuctie boekje audi a5 cabrio van 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Instuctie boekje audi a5 cabrio van 2020

Mocht er nog iemand een instructie boekje voor een audi a5 cabrio van 2020 te koop hebben mag je mij steeds een berichtje sturen .Mvg

Oorspronkelijk geplaatst door jacques911 Bekijk Berichten
    Mocht er nog iemand een instructie boekje voor een audi a5 cabrio van 2020 te koop hebben mag je mij steeds een berichtje sturen .Mvg
    Gewoon vragen bij je Audi dealer.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Hoe moeilijk kan het zijn.
      https://www.gebruikershandleiding.co...ng-573322.html
      of
      Handleiding voor Audi A5 Cabriolet (2017). Bekijk en download de pdf in het Nederlands en/of Engels. Dit product heeft 12 veelgestelde vragen, 1 comment en heeft 0 stemmen.
      Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 26/12/2021, 19:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
        Gaat over het B9 model, niet over deze B8
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Gaat over het B9 model, niet over deze B8
          B8 B9 zegt me niks, ik ben Audi-analfabeet.

Hier kan je jaartal invullen, dus daar zal de juiste wel tussen zitten zeker?

Comment

Is er niet tussen toch bedankt

Comment

Is er niet tussen toch bedankt
              Hier misschien?

Mit myAudi bekommen Sie Zugang zu allen digitalen Audi Angeboten. Greifen Sie auf wichtige Fahrzeugdaten zu, verwalten Sie Ihre Daten und richten Sie Ihre Dienste ein.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hier misschien?

https://my.audi.com/
                Daar moet je eerst je wagen en chassisnummer ingeven. De 2 Audi hier staan daar ook op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Daar moet je eerst je wagen en chassisnummer ingeven. De 2 Audi hier staan daar ook op.
                  Awel, dat moet topicstarter dan ook maar doen hé. Ik heb ongeveer hetzelfde systeem bij Mercedes. Gemakkelijk als je iets in de gebruiksaanwijzing zoekt, effe inkloppen in de zoekbalk en voilà
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

De digitale van de wagen heb ik ,maar persoonlijk werk ik veel liever met een boekje .Op de laptop gaat het nog maar op gsm vind ik het echt iets hopeloos .

Comment

De digitale van de wagen heb ik ,maar persoonlijk werk ik veel liever met een boekje .Op de laptop gaat het nog maar op gsm vind ik het echt iets hopeloos .
                      Kan je dit niet gewoon bij de dealer krijgen?
                      Bij mijn dealer haalde die deze gewoon uit de kast.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Printer. Afdrukken.

Comment

Bij dealer al in juni gevraagd , daarom dat ik hier nu vraag.Boke is veel kleiner als a4 afgeprint

Comment

Afdrukken op A5 formaat, bijna elke printer kan dat.

Comment

Working...
                            X