Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Wel een zwaar verpauperd exemplaar.
      volgens mij ook, niets origineel meer aan om zo te zeggen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        2012 Audi S6:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik vind die LED koplampen van Audi de max.
        een klein jaar geleden pas ingeschreven (2e keer ?)

Comment

• Die nieren
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Die nieren
            Dat zijn geen nieren meer, dat zijn 2 billen van een vrouw die 200 kg weegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              2012 Audi S6:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik vind die LED koplampen van Audi de max.
              Op de vorige modellen vond ik de "achter"lichten precies kerstboomverlichting. De huidige is daarentegen erg geslaagd.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Tijdje terug was er een erg gekende tuner die dergelijke lelijke nieren op de BMW's zette. Ik durf alleen niet meer te zeggen wie het was.

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Nog nooit gezien IRL http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Zou die hier in BE zo op de weg mogen?

Comment

• Snel buske nodig? http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• In België acht ik de kans zéér klein dat die in het verkeer geraakt. Langs de andere kant, als hij in Italië ingeschreven was, dan moeten ze hem hier ook toelaten. Niet?

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Tijdje terug was er een erg gekende tuner die dergelijke lelijke nieren op de BMW's zette. Ik durf alleen niet meer te zeggen wie het was.
                          Dat was Hartge

Vond het echt mottig toen het uitkwam... Was ervoor wel beetje fan van Hartge

Comment

• Ahzo mottig!

Doet me denken aan een Pontiac Aztec, en da's geen compliment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                              In België acht ik de kans zéér klein dat die in het verkeer geraakt. Langs de andere kant, als hij in Italië ingeschreven was, dan moeten ze hem hier ook toelaten. Niet?
                              Nu wss nog niet maar op termijn wel denk ik.
                              Als Europa al de keuring overal gelijk wil in Europa heeft dit bij ons hopelijk voordeel en wordt er wat meer toegelaten.

Moet wel plezant zijn 472pk en zo'n zetelkes.

Comment

• is mtm geen contsructeur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  is mtm geen contsructeur ?
                                  Nope, VAG tuner.
                                  MTM Tuning und Individualisierung für Audi, VW, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, KTM, Spyker und Porsche. Leistungssteigerung durch Chiptuning, Kompressor, Abgasanlagen, Felgen, Bremsen, Fahrwerke und Zubehör.

Comment

• wiki zegt - ook - manufacterer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      Ah, ik wist niet dat ze zelf auto's hebben gebouwd.
                                      Ik heb alleen weet van opgepepte VAG producten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                        Dat zijn geen nieren meer, dat zijn 2 billen van een vrouw die 200 kg weegt.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor wie een 328i uit 1997 wil met slechts 8000km. Heb die hier al eens gepost, maar nu een speciale weekaanbieding voor 9000€. Zonder gekheid, hadden ze dit 1 maand vroeger gedaan dan was ik wsl voorlopig met deze gaan rijden. Wil nog steeds ooit eens een 6/8 cilinder rijden. Als ge dat dan na een jaar verder verkoopt met 10/15k meer op de teller verliest ge daar nog weinig op. Allez, dat denk ik toch.

Last edited by David67; 25/03/2014, 11:55.

Comment

Working...
                                          X