Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
    Euh, is die nu geen €1.000.000 duurder dan normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Schitterend .

@ nicko: durf hem geen 2 of 3 vragen in één mail te sturen hé... Dan krijg je een reactie terug: "bij het lezen van jouw vragen in slaap gevallen..." Of de handelaar betrouwbaar is, durf ik mij niet over uit te spreken. Het kan best een goede garagist zijn maar bij zo een boer kopen... No thanks... Stel dat je die ooit eens nodig hebt voor een garantiegevalletje...
      ik had hem gevraagd of hij wat geschiedenis had over die M3, twas nu al " alles staat in de ad. ge moet maar lezen" sympathieke gast. Ik maar terug gestuurd bedankt voor niks, en ik had willen kopen voor de vraagprijs maar nu is goesting weg. Ik zal wel een andere zoeken.

niks meer van gehoord.
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Toch maar erg hé . Hoe kan je nu zo een zaak draaiende houden

@beemer118d: is het niet zo dat de laatste exemplaren van de Veyron al niet verkocht geraken?
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

@beemer118d: is het niet zo dat de laatste exemplaren van de Veyron al niet verkocht geraken?

zo is het inderdaad. misschien moeten ze ze in de solden zetten :-)
          iedereen die er geld voor had heeft er toch al een precies.

Comment

Toch maar erg hé . Hoe kan je nu zo een zaak draaiende houden

Dacht ook zoiets gelezen te hebben, vandaar dat ze met allemaal die speciale edities kwamen. Denk dat die aan die prijs wel nog een tijdje te koop zal staan. Is niet eens een SuperSport voor die prijs.

Comment

• justin bieber krijgt bugatti

Comment

• Jongetje met veel geld maar voor de rest moet ik er niet veel van weten

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Tja, ge moet het maar kunnen. 20j. en al binnen zijn, toch een hele prestatie. Maar zoals mijn grootvader ooit zei : Als niets tot iets komt, kent niets zichzelf niet.

Comment

• Tja, hoelang leeft dat nog? Paar jaar voordat die tegen de muur vliegt, of eraan is door een overdosis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                      Tja, hoelang leeft dat nog? Paar jaar voordat die tegen de muur vliegt, of eraan is door een overdosis?
                      sowieso.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                        Tja, hoelang leeft dat nog? Paar jaar voordat die tegen de muur vliegt, of eraan is door een overdosis?
                        Nog zooooooo lang??? Pff

Tapatalk Pro
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Nog zooooooo lang??? Pff

Tapatalk Pro

Comment

• hier iemand ooit mee gereden?
                            ik weet het, meer homo kan een auto bijna niet zijn :-), maar voor meiske ofzo

jonge auto, weinig km, veel opties, automaat, japans en betrouwbaar en kost bijna niks...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• 190e 2.5 16 airco, automaat, cruise control

Comment

• Mooi die 190 !
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dat stuur vind ik maar niks. Voor de rest is het een juweeltje.

@ David: mooie uitspraak!

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    Bij welke verzekering zit die? Eens een belleke naar US doen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                      hier iemand ooit mee gereden?
                                      ik weet het, meer homo kan een auto bijna niet zijn :-), maar voor meiske ofzo

jonge auto, weinig km, veel opties, automaat, japans en betrouwbaar en kost bijna niks...

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...452112&asrc=st
                                      Zelfs mijn vriendin wilt daar niet in gezien worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Tja, ge moet het maar kunnen. 20j. en al binnen zijn, toch een hele prestatie. Maar zoals mijn grootvader ooit zei : Als niets tot iets komt, kent niets zichzelf niet.
                                        Alee, post ook ne keer filmpjes van uw zangkunsten op youtube

Comment

• Dan gaat ge lopen.

Comment

Working...
                                          X