Ondertussen ook 1 foto in de advertentie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Mercedes 190E
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenShit het is idd dezelfde, blauwe 1.8 met 190.000km.
Ik had een beeeeetje hoophelaas ook nen blauwe, motorisatie weet ik niet. In zo'n staat is een 190 wel prachtig
blijven zoeken hé maat
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenOndertussen ook 1 foto in de advertentie.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHeb jij nu nog niets?
Maar het aanbod aan 2.0 of 2.3's is niet echt groot in BE.
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenecht he...
op dienen tijd had ge al ene ingevoerd...
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtennaast mijn kot staat er een 190E die elke nacht binnenslaapt en echt van een oude opa is.helaas ook nen blauwe, motorisatie weet ik niet. In zo'n staat is een 190 wel prachtig
blijven zoeken hé maat
Moet ik eens checken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKoop een 190 1.8 en leg daar een 2.3 in.
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenstretchie.... je komt zondag toch hé?
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
Er komen tegenwoordig wel af en toe propere 190E's te koop, maar ze zijn bijna altijd wit en meestal met zo'n blauw interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenwit en meestal met zo'n blauw interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenge moet eens voorbij Katelijne Motors rijden, ik heb het niet goed gezien maar denk dat er daar ene te koop staat (of iets dat erop trok)
Eens checken een van de dagen merci voor de tip!
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDas toch mooiOorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Amai
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Wel te duur
Ik heb ergens opgevangen dat importeren uit DE vrij omslachtig is voor zo'n auto omdat ze een of ander attest nog niet hebben. Klopt dat? Wat zou het hele importeren me extra kosten bovenop de aankoopprijs? BTW komt er sowieso nog bovenop zeker?
Comment
-
Allebei leuke karren Stradge. Ik zou me toch niet laten afschrikken door de kosten voor import. Vermoedelijk zal MB wat euro's vragen voor het gelijkvormigheidsattest (hier zal carlito wel wat meer over weten) en moet je een tweedehandskeuring laten doen. en de kost van de exportplaten natuurlijk. Al bij al de moeite waard lijkt me als je een mooie kan vinden in DE.
En 1990 is een goed jaar voor een 190.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWit
Een witte FL sportline of een kale witte PFL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Comment
Comment