Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allez, die wordt binnenkort gekocht om in 't stad rond te rijden en tegengehouden te worden door de politie wegens te dure wagen voor jongeren
denk dat dat eerder over m5's, cayennes, c63s, ml's, cls-en, r8's, cl65s etc gaat, zie ik hier allemaal in schaarbeek rond rijden met jonge twintigers achte het stuur.
zo een vorige generatie 5 beginnen tegenhouden wegens 'verdacht duur', dat denk ik niet hoor, dat is een schooierbak in die 'wijken'
denk dat dat eerder over m5's, cayennes, c63s, ml's, cls-en, r8's, cl65s etc gaat, zie ik hier allemaal in schaarbeek rond rijden met jonge twintigers achte het stuur.
zo een vorige generatie 5 beginnen tegenhouden wegens 'verdacht duur', dat denk ik niet hoor, dat is een schooierbak in die 'wijken'
Alle chance woon ik niet in Schaarbeek dan! Anders zouek al lang iets aan mijne tikker hebben gehad
De verkoper mocht wel eens meer foto's online plaatsen. En liefst dan nog die een beetje duidelijk zijn.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
De verkoper mocht wel eens meer foto's online plaatsen. En liefst dan nog die een beetje duidelijk zijn.
Ik begrijp ook niet waarom sommige particulieren nalaten om deftige foto's van dergelijke wagens online te zetten. Onervaren in het verkopen van wagens zeker?
Ik begrijp ook niet waarom sommige particulieren nalaten om deftige foto's van dergelijke wagens online te zetten. Onervaren in het verkopen van wagens zeker?
Bwa, m'n nonkel vertelt wel over van die jonge gasten in een Porsche Cayenne, alle ramen open, muziek luid op en maar kijken of er iemand naar hun kijkt. Ook al lambo's enzo gezien met jonge gasten in..
Comment