Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allez, die wordt binnenkort gekocht om in 't stad rond te rijden en tegengehouden te worden door de politie wegens te dure wagen voor jongeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Allez, die wordt binnenkort gekocht om in 't stad rond te rijden en tegengehouden te worden door de politie wegens te dure wagen voor jongeren
      denk dat dat eerder over m5's, cayennes, c63s, ml's, cls-en, r8's, cl65s etc gaat, zie ik hier allemaal in schaarbeek rond rijden met jonge twintigers achte het stuur.

zo een vorige generatie 5 beginnen tegenhouden wegens 'verdacht duur', dat denk ik niet hoor, dat is een schooierbak in die 'wijken'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
        denk dat dat eerder over m5's, cayennes, c63s, ml's, cls-en, r8's, cl65s etc gaat, zie ik hier allemaal in schaarbeek rond rijden met jonge twintigers achte het stuur.

zo een vorige generatie 5 beginnen tegenhouden wegens 'verdacht duur', dat denk ik niet hoor, dat is een schooierbak in die 'wijken'
        Alle chance woon ik niet in Schaarbeek dan! Anders zouek al lang iets aan mijne tikker hebben gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Alle chance woon ik niet in Schaarbeek dan! Anders zouek al lang iets aan mijne tikker hebben gehad
          is dat in het antwerpse niet beetje het zelfde?

Comment

• BMW M135 iXAS:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Ook, maar veel van de jongeren die op het zuid wonen van buitenlandse origine zijn kinderen van rijke mensen en hebben de auto gekregen van de papa
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                De verkoper mocht wel eens meer foto's online plaatsen. En liefst dan nog die een beetje duidelijk zijn.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• RS4 B5 Sedan! Is een leuke ombouw
                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                    Zolang het maar niet ten koste gegaan is van een echte break...
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dat gaan ze altijd.
                      Op 3-4 stuks na voor Audi medewerkers oid. ooit...
                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten

Ik ken de wagen en hij heeft gelijk.. wagen is echt in heel goede staat. Jammer van zijn velgen maar das rap te vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          De verkoper mocht wel eens meer foto's online plaatsen. En liefst dan nog die een beetje duidelijk zijn.

Ik begrijp ook niet waarom sommige particulieren nalaten om deftige foto's van dergelijke wagens online te zetten. Onervaren in het verkopen van wagens zeker?

Pfft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Ik ken de wagen en hij heeft gelijk.. wagen is echt in heel goede staat. Jammer van zijn velgen maar das rap te vervangen
                            Idd die velgen zijn niet moeders mooiste.

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Ik begrijp ook niet waarom sommige particulieren nalaten om deftige foto's van dergelijke wagens online te zetten. Onervaren in het verkopen van wagens zeker?

Pfft
                            Deze in touring versie mogen ze zo voor mijn deur afzetten.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Bwa, m'n nonkel vertelt wel over van die jonge gasten in een Porsche Cayenne, alle ramen open, muziek luid op en maar kijken of er iemand naar hun kijkt. Ook al lambo's enzo gezien met jonge gasten in..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                Zelfde genre als die Porsche van daarjuist
                                http://nl.kapaza.be/luik/echange-leu...r-70716601.htm
                                nekschot!
                                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  Anders moet je hem al een mailtje sturen dat je interesse hebt in zijne A6 voor het geval dat
                                  ik denk dat de advertentie is aangepast nu staat er gewoon "wegens aankoop bouwgrond" ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    meegedaan in clips en een parlementwagen.
                                    zou hij dan het nieuws bedoelen.

en garantie in Keulen voor een wagen van Belgische overheid ?

rammelt ook langs alle kanten

Comment

• zal niet evident worden in B om gekeurd te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                        "Speciale tuning, niet overdreven"

Hoe bestaat het?!

ook mijn mening, zou graag eens een wagen zien die hij wel "overdreven" vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          zuitschuit : akkoord maar zeker een WOLF in schaapskleren !

Comment

Working...
                                          X