Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nooit zou ik zoveel geven aan een A3 al is het wel een knap exemplaar.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Je kan inderdaad een A3 zonder probleem tot 48.000€ krijgen. Heb zo een offerte liggen voor een A3 cabrio. Maar no way zou ik aan deze nog 40.000€ geven.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• BMW E92 320D exterieur volledig omgebouwd naar een M3:

verschil met originele M3 niet te merken.
        Bij het optrekken zal het verschil wel te merken zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          BMW E92 320D exterieur volledig omgebouwd naar een M3:

Hij is de zijspiegels vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            BMW E92 320D exterieur volledig omgebouwd naar een M3:

Moet zelfs nog niet optrekken, stationair draaien of gewoon de motor starten is al genoeg om te weten dat er iets niet klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
              Moet zelfs nog niet optrekken, stationair draaien of gewoon de motor starten is al genoeg om te weten dat er iets niet klopt
              Dan sta je echt wel voor schut, zeker als er liefhebbers bijstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                Of gewoon is naar binnen kijken..:thumbdown:
                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                  Hij verkoopt dus enkel indien hij in de bouw als zelfstandige begint en een grotere wagen koopt...
                  Waarschijnlijk een A6 van €100.000 dan :-p

40K voor een occasie A3
                  Zijn naam bij de advertentie is niet voor niets "ILLUSION" . Als zelfstandige beginnen met een plotse inval in januari... Onmiddellijk een grotere auto willen kopen... Iets zegt mij, dat dit wel eens verkeerd kan aflopen...
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten

idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Bewust, om het sleeper-effect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Zijn naam bij de advertentie is niet voor niets "ILLUSION" . Als zelfstandige beginnen met een plotse inval in januari... Onmiddellijk een grotere auto willen kopen... Iets zegt mij, dat dit wel eens verkeerd kan aflopen...
                        Zijn mortelkuip paste bij nader inzien niet in een A3, misschien eens proberen in een S7 kan die dan nog altijd verwisselen voor een R8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                          Zijn mortelkuip paste bij nader inzien niet in een A3, misschien eens proberen in een S7 kan die dan nog altijd verwisselen voor een R8.
                          hehe

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

2!

Hoewel dat ook voordelen heeft: Gast goed in het oog houden, binnen enkele maanden kan je mogelijk een koopje doen aan zijn nieuwe grotere kar via de curator
                            Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                            www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevinenjess Bekijk Berichten
                              Zelfs 40K voor een nieuwe A3 is er naar mijn mening los over maar goed ieder zijn ding he
                              idd, voor 40K als ik wat korting meereken kan ik toch al een aardige A4 break of 3-touring samenstellen die niet moet onderdoen voor die A3
                              Ik probeer het te begrijpen, maar kan toch écht niet vatten dat iemand dit budget aan dergelijke auto geeft...

Ik denk ook niet dat er een markt zal zijn voor die wagen in die prijscategorie... Hoewel, de laatste zot zit nog niet vast natuurlijk
                              Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                              www.meevliegen.be

Comment

• Heel eerlijk? Als ik de ruimte niet nodig heb (wat nu dus niet het geval zou zijn), zou ik dat durven, een auto zot goed uitrusten met alle goodies, individual/Designo/... stuff, deftige motor, ... maar dan zéker niet om hem snel te verkopen. Dat nieuw kopen = oprijden tot minstens 200.000km voor mij.

Maar ik zou perfect één of twee klasses lager durven kopen om alles er op te kunnen zetten.

Bvb. 50k geven aan een 135i met alles drauf in plaats van een 520d/i met een paar opties.
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Heel eerlijk? Als ik de ruimte niet nodig heb (wat nu dus niet het geval zou zijn), zou ik dat durven, een auto zot goed uitrusten met alle goodies, individual/Designo/... stuff, deftige motor, ... maar dan zéker niet om hem snel te verkopen. Dat nieuw kopen = oprijden tot minstens 200.000km voor mij.

Maar ik zou perfect één of twee klasses lager durven kopen om alles er op te kunnen zetten.

Bvb. 50k geven aan een 135i met alles drauf in plaats van een 520d/i met een paar opties.
                                  Ik ben ook van die mening, maar hoeveel kopen er geen 5 serie of dergelijke modellen om te kunnen pochen bij hun vrienden of buren,... Want ze rijden liever in een standaard 5 serie dan in een 123d full option (is maar een 1 reeks nietwaar) die de 5 serie alle hoeken van de kamer laten zien.
                                  Gelukkig zijn er ook nog liefhebbers die de ruimte van zo een 5 nodig hebben (zakenauto) en dan ook benutten. Vaak wordt dat dan ook een 25d of 30d, 35d of zwaardere benzine uitvoering. Al heb ik uiteraard niets tegen een mooie 520d, velen kopen deze gewoon om te zeggen dat ze met een 5 serie rijden, hetzelfde geldt voor een A6 die vaak verkozen wordt boven een mooie A4,...

Maar voor zo weinig auto als een A3 dat er zo steriel uitziet, alsook rijdt, zou ik zelfs nog geen 25 000 EUR kunnen uitgeven. Dan liever een Golf GTI, GTD voor veel minder geld...

En voor mij persoonlijk liever bv een 135i standaard dan een 1.6tdi luxegolfje met 15 000 EUR opties aan boord. Ik heb namelijk liever een auto met een motor dan een auto zonder motor met opties al is dat natuurlijk geheel persoonlijke smaak.
                                  Last edited by ; 24/01/2013, 01:21.

Comment

U leest mijn gedachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                                      2!

Hoewel dat ook voordelen heeft: Gast goed in het oog houden, binnen enkele maanden kan je mogelijk een koopje doen aan zijn nieuwe grotere kar via de curator
                                      Anders moet je hem al een mailtje sturen dat je interesse hebt in zijne A6 voor het geval dat

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Hier in het dorp is er ook een klojo die een Golf V 1.6 heeft, en volledig omgebouwd naar een GTI binnen EN buitenzijde. Loopt dan nog te stoefen dat de ombouw een 4 tot 5000€ heeft gekost.
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• De opleg voor een echte bijna (jonge okazie)

Comment

Working...
                                          X