Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banden Vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Phacoid
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
    Dat was het totaal bedrag hé. met montage, ventielen, ...
    Hoe kom je aan € 432.00 ?
    Omdat je ze elders voor 80 a 90 euro per band kan vinden in die maat? Da's dan nog maar 360 euro. 165 euro aan service-kosten lijkt me buitensporig veel...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dat was het totaal bedrag hé. met montage, ventielen, ...
    Hoe kom je aan € 432.00 ?

Leave a comment:

• verbatim2
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
    Prijs was (dus voor 4) 525.00 Uniroyal rain sport 225 55 16 .
    Ik hoop alvast dat die uniroyal een serieuse stap genomen heeft bij vroeger.
    €432 zou ik betalen. Uniroyal rain sport 3 V.
    Best wel duur vind ik.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    mja afhalen en terug oude erop was geen optie voor mij, als je ziet hoe ze soms banden aftrekken van de velg, sta je gegarandeerd de week erop op de velg.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
    Haal ze maar terug af of goei korting geven.
    Vooral dat.
    Ook al meegemaakt en hij kon er geen korting meer op geven.
    Afhalen hè dan.
    Maar ze zijn al weg zei hij.
    In dat geval, bedankt voor de cadeau ....... en toen lagen ze toch nog ergens achteraan in de garage.

Leave a comment:

• Phate
    replied
    Kzou daar ook ni content van zijn als dat niet gevraagd is. In een vreemde zaak zou ik nog wel van mijnen tak durven maken. Haal ze maar terug af of goei korting geven.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Prijs was (dus voor 4) 525.00 Uniroyal rain sport 225 55 16 .
    Ik hoop alvast dat die uniroyal een serieuse stap genomen heeft bij vroeger.

Leave a comment:

• Ronnes
    replied
    Zoals je zelf zegt ,kan zomaar niet als alleen de achterste gevraagd zijn ,op zijn minst hadden ze het moeten vragen ,ik weet niet wat ik zou doen ,effe afblaffen misschien , was het ook aan een aanvaardbare prijs ? zou ik denken oké moest gebeuren ,maar oké is het zeker niet.

Leave a comment:

• Gast
    Guest started a topic Banden Vervangen

Banden Vervangen

Vandaag op weg naar het werk een lekke band gereden.
    Geen nood de achterste waren toch versleten en mijn gewone banden installateur natuurlijk in verlof.
    Dus vlak aan mijn werk zit Bandencentrale X

Ik ga binnen, vraag als ze 2 banden op voorhand hebben om achteraan te leggen.
    ik had gelukt nog 2 Setjes binnen. (nogtans 225 55 16 is nogal veel voorkomend dacht ik)

ik laat er mijn auto achter, ze gingen de achterbanden vervangen.

Ik ga er terug om, wat zie ik ze hebben de voorste ook vervangen.

De mr aan de receptie: ah we hadden geziend dat de voorste ook versleten waren, dus hebben we die ook vervangen, gelukkig hadden we het gezien was de uitleg.

in se heeft die mens gelijk, maar is dat nu zo uitzonderlijk om eerst te bellen en toestemming te vragen?
    ik ging normaal mijn voorste laten vervangen door mijn banden installateur natuurlijk.

Ikzelf herstel computers, wanneer klant binnenkomt met probleem X en wij merken dat er nog een probleem is dan bellen wij eerst naar de klant met uitleg en vraag om toestemming.
    mss zijn wij te braaf?

Namen ga ik niet noemen, ik ben tevreden dat ik direct geholpen werd maar over het eindresultaat natuurlijk wat minder.

wat denken jullie daar van?
Working...
X