Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Km vergoeding ipv firmawagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kogel is door de kerk, ik krijg een firmawagen.
    Ze gaan link naar leasingfirma nog doorsturen, tot € 500/maand excl. BTW.
    Iemand een idee of je daar al wat voor hebt? Octavia, Passat of zo? Of zal ik mij met minder moeten tevreden stellen?

Comment

Hangt af van de kilometers die je jaarlijks denkt te doen.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Je kan al eens simuleren op de site van directlease.be

Hangt inderdaad sterk af van de volgende factoren:
        - km/jaar
        - looptijd (hoe langer, hoe lager de prjis)
        - brandstof inclusief of exclusief?
        - winterbanden inclusief?

Als het bedrijf al een groot aantal auto's heeft, dan krijg je ook meer voor hetzelfde bedrag. (die sluiten dan een conventie af met de invoerder)

Een Passat Comfortline 1.6 TDI zonder opties kost al 480 € incl brandstof voor een looptijd van 5 jaar aan 10.000 km/jaar zonder enige optie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
          Kogel is door de kerk, ik krijg een firmawagen.
          Ze gaan link naar leasingfirma nog doorsturen, tot € 500/maand excl. BTW.
          Iemand een idee of je daar al wat voor hebt? Octavia, Passat of zo? Of zal ik mij met minder moeten tevreden stellen?
          Golf misschien maar Passat lijkt mij onmogelijk.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Passat is inderdaad onmogelijk.
            Intussen een log-in gekregen, waarmee ik onmiddellijk de lijst met auto's die binnen mijn budget vallen te zien krijg.
            Audi A1, 1 Audi A3, Opel Corsa, Opel Meriva, Opel Astra, VW Polo, VW Golf.
            Wel verplicht metaalkleur, airco en radio/cd als optie, dus bij sommige modellen is alle optiebudget daarmee al opgebruikt.

Zal waarschijnlijk een Golf worden: Audi A1 is te klein, A3 zegt mij niks, Opel heb ik al twee opeenvolgende auto's miserie mee dus geen Opel meer voor mij.
            Golf Variant was ideaal, maar de gewone Golf kan ik veel interessanter uitrusten. Over het leasingbudget gaan en zelf maandelijks bijleggen is niet toegestaan...

Comment

Met 450incl btw heb je bij KBC al een goed uitgeruste Octavia met GPS, leder en Xenon. Is wel via een cafetaria plan.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Inderdaad, met dit budget kan je toch al een mooie Octavia samenstellen?

Bij de Octavia zijn er mooie pakketten, die bij de Golf stuk duurder zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                  Inderdaad, met dit budget kan je toch al een mooie Octavia samenstellen?

Bij de Octavia zijn er mooie pakketten, die bij de Golf stuk duurder zijn...
                  Een Octaaf behoort helaas niet tot W. B. zijn mogelijkheden, zie ik..

Sent from my One+ using Tapatalk
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Inderdaad, als Skoda een optie was geweest, had ik niet lang moeten twijfelen. Enorm tevreden van de Octavia waar mijn vrouw mee rijdt.
                    Nu ja, die Golf zal ook wel goed rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Met 450incl btw heb je bij KBC al een goed uitgeruste Octavia met GPS, leder en Xenon. Is wel via een cafetaria plan.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                      zijt ge daar zeker van? Want mijn vrouw heeft dat budget bij KBC en dacht ni dat er nen octavia in zat. Ze heeft ne business Citroën C4 met nav, matjes en dakbaren. En dan was het budget al op. Audi A1 en A3 stond er ook tussen, maar compleet kaal.

kan me vergissen, maar octavia met nav en leder, daar twijfel ik aan.

Comment

Working...
                      X