de rode audi S8 gisteren ook tegengekomen
dacht eerst dat het een S6 was :-(
de rode audi S8 gisteren ook tegengekomen
dacht eerst dat het een S6 was :-(
had die zwarte velgen? zoja dan ben ik S8 in lokeren tegen gekomen. knap ding
Present:
2004 Volkswagen Polo Fun
2011 Opel zafira Ecoflex (Leasing)
Al die exclusieve wagens die verleden jaar voor het centraal station in Brussel stonden zijn daar waarschijnlijk gezet door Unizo of iets dergelijks zodat al hun personeel (de forensen) aangezet worden om goed te werken en weinig te vragen, na verloop van tijd en mits goed werken zouden ze dan ook zo'n wagen kunnen kopen .......(de vroeger spreekwoordelijke wortel die voor de ezel gehouden werd).
will
Was een beetje wraakroepend ja. De politie wist niet wat er aan het gebeuren was. Mensen namen foto's en botsten met handtassen en kettingen tegen die Veyron, dus ik besloot die agenten even in te lichten over de kostprijs van die bakken. Ineens moesten de mensen afstand houden. Was een of andere rondrit (onder andere Tom boonen deed mee in die Gilette). Het was wel vrij indrukwekkend moet ik zeggen, je denkt een saaie zondagavond tegemoet te gaan... Staan er zo'n pak klassebakken voor het station
. Stond nog een Jaguar Xkr en een Rs5 (en nog een pak aanverwante wagens maar niet gepost wegens 'te gewoon' die avond
).
ik rij met een exclusieve auto
Audi RS5
IMAG0235.jpg
BMW M6
IMAG0236.jpg
Ge zijt braaf ze manneke.ik rij met een exclusieve auto
hier stond iets interessants
2011 Fiat Punto Evo
Had het er pas na het posten van de foto's bijgezet![]()
Ik denk het wel, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen want ik heb er constant achter gereden. Had wel opvallend wat camber zitten op de wielen.
EDIT: het ging dus om deze auto s8 http://www.autogespot.nl/audi-s8/2012/02/21#img1
@ Pablo: ja laat dan maar eens zien wat voor exclusief jij rijdt? Ik ben er nu wel benieuwd naar.
Laatst gewijzigd door Xenobe; 13-06-12 om 08:08.
Volvo V50 1.6D
Is van de TeleVie rondrit voor het goede doel. Ben die wagens eerder op de dag tegengekomen in Dworp.
De meeste ervan kan je terugvinden in mijn album: http://s60.photobucket.com/albums/h26/DyNaRaX/Spots/
Er zijn momenteel 2 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 2 gasten)