Idem.
Ja dat had ik vroeger ook, maar nu doet het totaal niets meer.
Dan ligt het misschien aan Java of Adobe ..
+ YouTube Video
hoor dat draaien!
Stationair echt geen knap geluid imho...
Indrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?
Dan die afwerking, het lijkt me zo'n tuner van de grote getallen, 'als we er 1000pk kunnen uithalen dan doen we dat, als er daarvoor een paar Samco-buizen zichtbaar onderaan de motor moeten bengelen dan is dat zo', of in 't geval van de GT3 RS de helft van de bumper door gaas vervangen. En dan sta je nog niet stil bij betrouwbaarheid...
Enfin, de klant vraagt 't, wie ben ik om daarover te oordelen.
Ben naar deze gaan kijken voor mijn pa.
Staat absoluut niet 'mint', hetgeen je voor deze prijs wel zou mogen verwachten.
Afgezien van het alcantara stuur, pook en handrem zie ik niet echt de toegevoegde waarde van deze speciale serie.
Au contraire, dat gelakt zwart en die matte strepen trekken imho op geen kl*
Fatthauer (de eigenaar van 9ff) bouwt zijn creaties puur op techniek. Design / uiterlijk is voor hem niet echt belangrijk, waardoor er inderdaad vaak niet zo mooie creaties uitkomen.
Rijdbaarheid en betrouwbaarheid staan echter wel groot geschreven, aangezien zijn klanten veelal echt 'drivers' zijn (gezien het uiterlijk is het ook geen Knokke-boulevardwagen) die hun wagen regelmatig buitenhalen en gebruiken.
Heerlijke Panamera Turbo met een TechArt uitlaat
+ YouTube Video
Echt knap die TechArt end-tips.
VW Phaeton 3.0 TDI 4Motion
Audi A6 Avant 2.0 TDI
Hetzelfde als met die foto van een zwarte GT-R naast een Zwarte GT3 fl.
Ik vind die GT3's er helemaal niet minder aggresief uitziet dan een GT-R. Terwijl ze eigenlijk er toch beschaafder uitzien.
Moeilijk uit te leggen![]()
Om een of andere reden vind ik deze Boxster nog tof: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...2&pageNumber=1
Wat zijn zowat de grote verschilpunten tussen dit motorblok en dat van de Cayman die pas vanaf mj 2006 werd gebruikt?
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)