Idd, maar ik had dit kunnen vermijden als ik op voorhand wist dat de postbehandeling daar zo traag is (7-10 werkdagen), heb 2x post moeten sturen, eerst de aanvraag en dan nog extra documenten die ze nodig hebben dusja dan zitten we al op 20 werkdagen. Ik had begin december gewoon erheen moeten gaan met alle documenten, dan had ik heel wat tijd uitgespaard mja niks aan te doen. Is alleen maar een les voor de volgende keer. NOOIT POST STUREN NAAR DIV !!!
die documenten aangetekend proberen versturen, dan komen ze normaal gezien altijd snel toe. de verzekeringsmaatschappij heeft het ook zo met de mijne gedaan, de dag erna geleverd bij div en twee dagen later had ik m'n nummerplaat.
Vandaag ook een Opel Frontera gezien met een normale ipv vierkante plaat. Rechts was plaats voorzien voor een vierkante plaat, maar zijn normale plaat hing op het reservewiel achteraan.![]()
Heb: 1990 BMW E30 318is, 1997 Honda Civic 1.4is LPG
Had: 1994 Renault Clio 1.1, 1991 VW Polo Coupé 1.0, 1982 VW Jetta 1.3, 1976 VW Polo 0.9, 1987 BMW E30 316, 1984 BMW E30 320i, 1990 VW T3 1.7d, 1994 VW Golf Variant 1.4i, 1977 Mercedes-Benz 230C LPG
Wil: 198x Mercedes-Benz S/W124 250/300(T)D (als vervanger Civic)
voila, juist mijn reclamepaneel gaan afhalen op de post
papieren opgestuurd 16/12, nrplaat gekregen op 7/01...
pinstripe gaat er nog wel af maar heb nog genen tijd gehad![]()
Laatst gewijzigd door astralogie; 08-01-11 om 14:06.
op onze 53 heb ik 530-VAL gekocht en onze andere is ne 66![]()
2012 Zafira Tourer
1953 VW Kever
.................................................. ....................................
240MPH Straight Ahead, Then Take a Hard Left Corner at 225MPH. What Is Fair ? ¿ ?The world lost its greatest driver ever on May 1st 1994 ! i !Senna, Driven To Perfection ! i !
Hoewel de nieuwe platen lelijker zijn dan de vorige, heb ik me de 'overstap' naar het Europees model nog geen seconde beklaagd.
Op welke sites kon je weer een voorste plaat met de originele specificaties bestellen?
Maar thx!![]()
Het wordt met de week erger in mijn geval, hier een update:
Dag 32: Weer voor de zoveelste keer gebeld naar DIV, zeggen ze me dat ze die brief met de originele documenten niet hebben gevonden in hun post, dus dat is ergens verloren gegaan. Met al het gejaag indertijd niet aan gedacht om aangetekend te zenden, had ik beter moeten doen...
Dus stelde ze mij voor om de kopies op te sturen t.a.v. iemand van de DIV die ingevoerde wagens behandelt, heb ik zonet aangetekend gedaan dus dat ligt morgen op die haar bureau. Maar ze hebben aan telefoon gezegd 'reken maar weer op een wachttijd van 14 dagen'. Pffff ik word echt zot van heel die situatie![]()
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)