Pagina 77 van de 123 EersteEerste ... 2767757677787987 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.521 tot 1.540 van de 2444

Onderwerp: Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Senior Member Ian's Avatar
    Ingeschreven
    05/2010

Standaard

Vandaag ook een Opel Frontera gezien met een normale ipv vierkante plaat. Rechts was plaats voorzien voor een vierkante plaat, maar zijn normale plaat hing op het reservewiel achteraan.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.

Member astralogie's Avatar
    Ingeschreven
    07/2006

Standaard

voila, juist mijn reclamepaneel gaan afhalen op de post
    papieren opgestuurd 16/12, nrplaat gekregen op 7/01...

pinstripe gaat er nog wel af maar heb nog genen tijd gehad
    Laatst gewijzigd door astralogie; 08-01-11 om 14:06.

Member Schaevertje's Avatar
    Ingeschreven
    02/2009
    Leeftijd
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    voila, juist mijn reclamepaneel gaan afhalen op de post
    papieren opgestuurd 16/12, nrplaat gekregen op 7/01...

pinstripe gaat er nog wel af maar heb nog genen tijd gehad
    Komt die plaat niet terug op één van uw kevers?

Member astralogie's Avatar
    Ingeschreven
    07/2006

Standaard

op onze 53 heb ik 530-VAL gekocht en onze andere is ne 66
    2012 Zafira Tourer
    2009 Kia Cee'd
    1953 VW Kever
    1972 VW Kever cabrio

Senior Member gTa's Avatar
    Ingeschreven
    08/2003
    Leeftijd
    39

Standaard

Wat is prefix 8?

Zag vandaag 8-AAA-2##.

Member WC-eend's Avatar
    Ingeschreven
    04/2004
    Leeftijd
    29

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wat is prefix 8?

Zag vandaag 8-AAA-2##.
    Ik dacht Europese gemeenschap maar ben niet zeker..
    Senna, Driven To Perfection

Member Lester's Avatar
    Ingeschreven
    08/2003
    Leeftijd
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wat is prefix 8?

Zag vandaag 8-AAA-2##.
    Zijn platen van Eurocontrol, hebben als het goed is ook een verloopdatum in de gele europese sterren staan
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014)
    Past: Renault Mégane Grandtour 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Senior Member Yaqub's Avatar
    Ingeschreven
    08/2008
    Leeftijd
    25

Standaard

Hoewel de nieuwe platen lelijker zijn dan de vorige, heb ik me de 'overstap' naar het Europees model nog geen seconde beklaagd.

Senior Member BlackFox's Avatar
    Ingeschreven
    11/2005
    Leeftijd
    27

Standaard

Op welke sites kon je weer een voorste plaat met de originele specificaties bestellen?

Senior Member DRIVER-W's Avatar
    Ingeschreven
    10/2006

Standaard

autoplaten.be

Maar die zit ook recht tegenover de DIV in Alken, gezien je daar toch naartoe moet (de kans bestaat wel dat die niet dezelfde dag klaar is, en ben je beter van die online te bestellen)
    Audi A4 1.9TDI

Senior Member
    Ingeschreven
    05/2007
    Leeftijd
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Op welke sites kon je weer een voorste plaat met de originele specificaties bestellen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    autoplaten.be
    Idd, of OTM shop.

Ingeschreven
    11/2005
    Leeftijd
    27

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    autoplaten.be

Maar die zit ook recht tegenover de DIV in Alken, gezien je daar toch naartoe moet (de kans bestaat wel dat die niet dezelfde dag klaar is, en ben je beter van die online te bestellen)
    Ik kan naar Alken gaan, maar ik moet niet. Kan ik ook gewoonweg niet, ga ik geen tijd voor hebben, enkel As zou me nog lukken.

Ingeschreven
    11/2005
    Leeftijd
    27

Standaard

Maar thx!

Junior Member
    Ingeschreven
    12/2010

Standaard

Het wordt met de week erger in mijn geval, hier een update:

Dag 32: Weer voor de zoveelste keer gebeld naar DIV, zeggen ze me dat ze die brief met de originele documenten niet hebben gevonden in hun post, dus dat is ergens verloren gegaan. Met al het gejaag indertijd niet aan gedacht om aangetekend te zenden, had ik beter moeten doen...
    Dus stelde ze mij voor om de kopies op te sturen t.a.v. iemand van de DIV die ingevoerde wagens behandelt, heb ik zonet aangetekend gedaan dus dat ligt morgen op die haar bureau. Maar ze hebben aan telefoon gezegd 'reken maar weer op een wachttijd van 14 dagen'. Pffff ik word echt zot van heel die situatie

Member MatthiasD's Avatar
    Ingeschreven
    01/2011

Standaard

Iemand die weet aan welke combinatie ze nu zitten ?

EDIT: antwoord op mijn vraag staat op pg. 76: http://belgianlicenceplates.blogspot...y-issuing.html

P.S. Stel dat ik, zoals iemand in een hoger bericht zegt, ook een AMG plaat wil (uiteraard zonder de 1000 euro te dokken, kan ik dan via een omweg een nieuwe inschrijving (= plaat) vragen? En zo ja, in welke gevallen of onder welke voorwaarden?

Ik voel dat het antwoord quasi zeker negatief zal zijn, maar ik kan het maar eens vragen. En zeg nu niet "een nieuwe wagen kopen", want dat heb ik pas gedaan .
    Laatst gewijzigd door MatthiasD; 10-01-11 om 21:31.

Senior Member Carlito's Avatar
    Ingeschreven
    01/2004
    Leeftijd
    29

Standaard

Ja, je kan gewoon aan je verzekeringsmaatschappij een nieuwe inschrijving vragen.

Maar waarom een AMG-plaat? Als dat uw wagen op de foto is heeft ie geen AMG pack.
    BMW: 1940 327 Sport Cabriolet
    Jaguar: 1969 E-type 4.2 OTS / 1974 E-type V12 Roadster
    Mercedes Benz: 1936 170V Cabriolet-Limousine / 1959 190SL / 1961 190SL / 1968 280SL / 2015 C200 CDI
    Volkswagen: 1973 1303S Cabriolet

Member Double A's Avatar
    Ingeschreven
    04/2008

Standaard

Idd, naar je verzekering achter een nieuw inschrijvingformulier met stempel, dan naar een DIV loket (want herinschrijven via webdiv kunnen ze niet), en zeggen dat je oude beschadigd is en je een nieuwe plaat wil. De verzekering heeft je dat meegegeven.

Ingeschreven
    01/2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ja, je kan gewoon aan je verzekeringsmaatschappij een nieuwe inschrijving vragen.

Maar waarom een AMG-plaat? Als dat uw wagen op de foto is heeft ie geen AMG pack.
    Op de foto staat inderdaad mijn E 250 CGI zonder AMG-pack. Maar ik hoef je toch niet te vertellen dat die platen het waarschijnlijk een hele tijd gaan uithouden, en als ik me binnen enkele jaren toch een AMG model op de kop tik (of zelfs gewoon binnen enkele weken/maanden een pack), dat die platen altijd mooi meegenomen zijn? En gratis, wat wil je nog meer ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
    Idd, naar je verzekering achter een nieuw inschrijvingformulier met stempel, dan naar een DIV loket (want herinschrijven via webdiv kunnen ze niet), en zeggen dat je oude beschadigd is en je een nieuwe plaat wil. De verzekering heeft je dat meegegeven.
    Super, thanks! Aangezien mijn nieuwe platen (om toch een beetje OT te blijven) nu al + 25 dagen wegzitten (dankjewel DIV), vermoed ik dat de papieren best niet worden opgestuurd per post, maar zoals je zegt persoonlijk gaan aanbieden? Kan dat eigenlijk nog (want mijn verzekeraar beweerde dat hij het niet sneller kon doen dan via de post, import uit DUI).

Nu enkel nog iemand vinden die weet welke combinaties er bij het DIV op welk moment de deur uitgaan .

Member Double A's Avatar
    Ingeschreven
    04/2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk Berichten
    Op de foto staat inderdaad mijn E 250 CGI zonder AMG-pack. Maar ik hoef je toch niet te vertellen dat die platen het waarschijnlijk een hele tijd gaan uithouden, en als ik me binnen enkele jaren toch een AMG model op de kop tik (of zelfs gewoon binnen enkele weken/maanden een pack), dat die platen altijd mooi meegenomen zijn? En gratis, wat wil je nog meer ?

Super, thanks! Aangezien mijn nieuwe platen (om toch een beetje OT te blijven) nu al + 25 dagen wegzitten (dankjewel DIV), vermoed ik dat de papieren best niet worden opgestuurd per post, maar zoals je zegt persoonlijk gaan aanbieden? Kan dat eigenlijk nog (want mijn verzekeraar beweerde dat hij het niet sneller kon doen dan via de post, import uit DUI).

Nu enkel nog iemand vinden die weet welke combinaties er bij het DIV op welk moment de deur uitgaan .
    Ow ow, als je al een nieuwe plaat hebt kan het niet! De oude kun je zo omruilen aangezien er geen duplicaten meer van gemaakt worden, maar als je reeds een nieuwe hebt zouden ze er gewoon een kopieetje van maken

Andere optie is attest van diefstal van plaat halen, bij politie, en zo een nieuwe plaat aanvragen, maar weet niet zo snel dit gaat.

Ingeschreven
    01/2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
    Ow ow, als je al een nieuwe plaat hebt kan het niet! De oude kun je zo omruilen aangezien er geen duplicaten meer van gemaakt worden, maar als je reeds een nieuwe hebt zouden ze er gewoon een kopieetje van maken

Andere optie is attest van diefstal van plaat halen, bij politie, en zo een nieuwe plaat aanvragen, maar weet niet zo snel dit gaat.
    Zie, ik had al zo'n vervelend voorgevoel dat er dit antwoord ging komen . Toch bedankt hoor!

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forum Rechten