Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 137

Onderwerp: Parkeren in Brussel

Member DC2's Avatar
    Ingeschreven
    11/2006
    Leeftijd
    30

Standaard Parkeren in Brussel

Iemand tips voor goede parkeerplaatsen in Brussel, voor op de GPS in te stellen ?
    Dicht bij het centrum en liefst geen ondergrondse
    Ben helemaal niet bekend in Brussel en wil er met de vriendin eens een dagje uit van maken

Moderator BMWMB's Avatar
    Ingeschreven
    01/2005
    Leeftijd
    43

Standaard

Is het om te shoppen?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Senior Member
    Ingeschreven
    11/2004

Standaard

Nabij 't Noordstation aan de WTC torens (vroeger was dit de Emile Jaquemainlaan, nu is 't iets anders maar weet niet wat).Tussen de Torens en de straat daarachter is 't gratis parkeren en je bent vlakbij de Nieuwstraat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
    Iedereen moet gewoon kopen wat hij graag ziet en waar hij zich goed in voelt...

Senior Member Ugeken's Avatar
    Ingeschreven
    08/2004

Standaard

Als het niet om te shoppen is maar om Brussel te verkennen kan je voor de deur van Albert parkeren - Paleizenplein aan het park. Als je nog iets dichter bij het centrum wil parkeren is de buurt van het centraal station mss. niet slecht.
    VW Golf VI GTI

Banned xit2050's Avatar
    Ingeschreven
    09/2005
    Leeftijd
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Nabij 't Noordstation aan de WTC torens (vroeger was dit de Emile Jaquemainlaan, nu is 't iets anders maar weet niet wat).Tussen de Torens en de straat daarachter is 't gratis parkeren en je bent vlakbij de Nieuwstraat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Als je nog iets dichter bij het centrum wil parkeren is de buurt van het centraal station mss. niet slecht.
    Hangt er natuurlijk vanaf in welke staat je je wagen wil terugvinden.

Senior Member Christophe's Avatar
    Ingeschreven
    04/2003
    Leeftijd
    28

Standaard

Ik stel voor

www.nmbs.be

Veel handiger voor naar Brussel te gaan.
    Anders aan het Vossenplein en de Zavel. Daar kan je al eens geluk hebben.

Net als op die grote laan daarachter (wiens naam me nu niet te binnen schiet)

Senior Member F40fan's Avatar
    Ingeschreven
    07/2003
    Leeftijd
    26

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Ik stel voor

www.nmbs.be
    stel ik eigenlijk ook voor je zit dan toch direct in 't centrum
    www.laurentvanassche.com

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Eerst leren we deftige fotos te nemen, zal al veel zijn zeker...

Banned xit2050's Avatar
    Ingeschreven
    09/2005
    Leeftijd
    44

Standaard

Ik zou eerder voorstellen uw wagen te parkeren aan de Dikke Linde / Chinees Paviljoen te Laken en daar de tram (52) te nemen. Gratis parkeren en 10 minuten later sta je in de Nieuwstraat.

Senior Member Faust's Avatar
    Ingeschreven
    10/2006

Standaard

Ik stel voor

www.nmbs.be

Veel handiger voor naar Brussel te gaan.
    Anders aan het Vossenplein en de Zavel. Daar kan je al eens geluk hebben.

Net als op die grote laan daarachter (wiens naam me nu niet te binnen schiet)
    my point exactly, als ik echt niet moet met de wagen ga ik altijd met de trein
    je hebt er drie grote stations, alles bereikbaar met tram en metro, anders misschien parkeren op de "ceinture" van de Louizalaan, maar dan moet je door alle tunnels
    = trein
    Loosveldt voor mod!

Ingeschreven
    04/2003
    Leeftijd
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    my point exactly, als ik echt niet moet met de wagen ga ik altijd met de trein
    je hebt er drie grote stations, alles bereikbaar met tram en metro, anders misschien parkeren op de "ceinture" van de Louizalaan, maar dan moet je door alle tunnels
    = trein

Brussel vind ik sowieso al geen pretje om daar te rijden. Ze rijden daar a la parisienne en dat is niet echt veilig vind ik .

Maar op die brede avenue is af en toe wel een plaats maar ik kan niet op de naam komen..

Iets met Keizer of Karel ofzo.

Senior Member
    Ingeschreven
    11/2004

Standaard

Brussel vind ik sowieso al geen pretje om daar te rijden. Ze rijden daar a la parisienne en dat is niet echt veilig vind ik .

Maar op die brede avenue is af en toe wel een plaats maar ik kan niet op de naam komen..

Iets met Keizer of Karel ofzo.
    Op de keizer Karellaan parkeer ik toch liever niet. Al die bruin gasten. J ebent dan wel vlakbij Basilix shopping center.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
    Iedereen moet gewoon kopen wat hij graag ziet en waar hij zich goed in voelt...

Senior Member Faust's Avatar
    Ingeschreven
    10/2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Op de keizer Karellaan parkeer ik toch liever niet. Al die bruin gasten. J ebent dan wel vlakbij Basilix shopping center.
    is het daar niet dat er wat relletjes waren nadat die dealer in verdachte omstandigheden was overleden in den bak?
    ik was toevallig in Bxl dienen dag: scary sh*t
    Loosveldt voor mod!

Ingeschreven
    08/2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Hangt er natuurlijk vanaf in welke staat je je wagen wil terugvinden.
    Persoonlijk zou ik me in Brussel ook niet bovengronds parkeren. De topicopener sluit ondergronds parkeren uit, dus...
    VW Golf VI GTI

Ingeschreven
    08/2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Ik zou eerder voorstellen uw wagen te parkeren aan de Dikke Linde / Chinees Paviljoen te Laken en daar de tram (52) te nemen. Gratis parkeren en 10 minuten later sta je in de Nieuwstraat.
    Dan is het beter om onmiddellijk de trein te nemen en af te stappen in station noord of centraal.
    VW Golf VI GTI

Senior Member
    Ingeschreven
    02/2003
    Leeftijd
    29

Standaard

Neem in Tongeren de IC-trein naar Knokke en stap af in Brussel-Centraal. Duurt zo'n 1u38 en je zit midden in het centrum.
    2004 SL350

Senior Member Debomma's Avatar
    Ingeschreven
    05/2004
    Leeftijd
    32

Standaard

Ik kom drie maal per week in Brussel en vaak zelfs meer. Ik vind de postings hier een beetje overroepen. Als je geen exclusieve wagen hebt, met gewone velgen en gewone radio is er geen probleem. 'snachts buiten parkeren heb ik er nog nooit gedaan, maar overdag is dat absoluut geen probleem. De ondergrondse parkings zijn er op sommige plaatsen extreem duur. Goede plaats om gratis te parkeren is aan het park Cinquantenaire. Dan ben je op wandelafstand van de Louisalaan (dichterbij ga je betalend moeten parkeren). Neem dan de lift aan het justitiepaleis en bezoek zeker ook eens de zavel, nadien de grote markt, de rue des bouchers en dan kom je uit in de Nieuwstraat. Zoek aan de overkant van de beurs een leuk restaurantje om iets te eten.
    Eén tip voor uw vriendin: dit is een lang traject te voet, draag geen hakken! Veel plezier in het wondermooie Brussel met véél verborgen plekjes!

edith: op de zavel ben je VERPLICHT om een doosje pralines te gaan halen bij Pierre Marcolini. (één doosje ballotin met 32 pralines kost 16,5 euro) Uw vriendin zal in de wolken zijn bij de degustatie! Nadien zal alles in je handen smelten Het is een gouden tip, neem het van mij aan!
    Laatst gewijzigd door Debomma; 27-03-07 om 15:21.

Banned xit2050's Avatar
    Ingeschreven
    09/2005
    Leeftijd
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
    Ik kom drie maal per week in Brussel en vaak zelfs meer. Ik vind de postings hier een beetje overroepen. Als je geen exclusieve wagen hebt, met gewone velgen en gewone radio is er geen probleem. 'snachts buiten parkeren heb ik er nog nooit gedaan, maar overdag is dat absoluut geen probleem.
    Ik zit zes dagen per week in Brussel.
    Moet ik speciaal voor jou de stukgeslagen autoruiten eens tellen die ik gemiddeld elke week zie of de wagens die na een nachtje Brussel op blokken staan? (vorig weekend nog meegemaakt bij mijn schoonouders: staat daar plots een wagen in 't straat zonder banden op vier houten blokken; kennis van mijn schoonouders die al jaren in die straat woont)

Senior Member Subaru555's Avatar
    Ingeschreven
    06/2003
    Leeftijd
    31

Standaard

Bij Brouwerij Bellevue, bij de Chaussee de Gand
    Sta ik toch vandaag, maar ge moet chance hebben om plek te vinden.
    Auto racing began 5 minutes after the second car was built. - Henry Ford

Ingeschreven
    04/2003
    Leeftijd
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
    Ik kom drie maal per week in Brussel en vaak zelfs meer. Ik vind de postings hier een beetje overroepen. Als je geen exclusieve wagen hebt, met gewone velgen en gewone radio is er geen probleem. 'snachts buiten parkeren heb ik er nog nooit gedaan, maar overdag is dat absoluut geen probleem. De ondergrondse parkings zijn er op sommige plaatsen extreem duur. Goede plaats om gratis te parkeren is aan het park Cinquantenaire. Dan ben je op wandelafstand van de Louisalaan (dichterbij ga je betalend moeten parkeren). Neem dan de lift aan het justitiepaleis en bezoek zeker ook eens de zavel, nadien de grote markt, de rue des bouchers en dan kom je uit in de Nieuwstraat. Zoek aan de overkant van de beurs een leuk restaurantje om iets te eten.
    Eén tip voor uw vriendin: dit is een lang traject te voet, draag geen hakken! Veel plezier in het wondermooie Brussel met véél verborgen plekjes!

edith: op de zavel ben je VERPLICHT om een doosje pralines te gaan halen bij Pierre Marcolini. (één doosje ballotin met 32 pralines kost 16,5 euro) Uw vriendin zal in de wolken zijn bij de degustatie! Nadien zal alles in je handen smelten Het is een gouden tip, neem het van mij aan!
    Daarvoor hoef je gelukkig niet naar Brussel te gaan.

In plaats van Brussel kan je misschien beter een dagje Antwerpen doen. Gratis parkeerplaats te over en minstens even leuk

Member ModaleTurk's Avatar
    Ingeschreven
    03/2006
    Leeftijd
    33

Standaard

Waar parkeer jij gratis in Antwerpen?

Daarvoor hoef je gelukkig niet naar Brussel te gaan.

In plaats van Brussel kan je misschien beter een dagje Antwerpen doen. Gratis parkeerplaats te over en minstens even leuk
    Lex vigilantibus est.

http://autowereld.myminicity.com/

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forum Rechten