Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Sunshine Tour, Grömitz, Germany, 08 July

Cayenne
    Guest

Standaard Sunshine Tour, Grömitz, Germany, 08 July

Wat : Grootste Europees New Beetle treffen

Waar : Grömitz, Duitsland (Oostzee)

Facts : 300 Beetles

Verslag :

Natuurlijk kon ik dit als New Beetle rijder niet missen, dus hupsakee, op naar het hoge noorden. Een rit van iets over de 700 kilometer, maar met volle moed

Natuurlijk had ik mijn vaste New Beetle compagnion, Beetlegirl om me te begeleiden

Om niet oververmoeid toe te komen, vertrokken op vrijdagmiddag, en toegekomen om 22.00h in de avond, na heel wat file, regen, wegenwerken, en noem maar op...

Zaterdag was het dan zover, de derde Sunshine Tour kon beginnen. Afspraak op de Beetle-wiese, een groot plein, waar iedereen verzamelde. Al gauw stond gans het plein vol met bijna 300 bietels

Natuurlijk stond er van alles, je zag bijna geen 2 identieke auto's, iedereen heeft op zijn eigen manier wel iets aan zijn auto gedaan om hem uniek of iets persoonlijker te maken, en dat maakt het voor andere bietel liefhebbers altijd aangenaam om te zien.

Na het verzamelen, een korte rondrit gedaan, niet makkelijk met 300 bietels, en dan toegekomen aan het strand, waar we onze bietels op een groot grasplein parkeerden. Daar stonden we dan, allen gebroederlijk samen. Echt een prachtbeeld....

Ik ben natuurlijk niet echt de objectiviteit zelve, maar het was heel leuk, en heb goed de ogen de kost gegeven...

Er waren natuurlijk een paar speciale bietels, zoals een 5-tal RSI's, een paar Dark Flints (anthraciet met rode kap en rood leder), een Coastal (speciaal blauwe lak), een cabrio met RSI-bumperset, Cargofun (Bietel omgebouw tot pick-up), etc etc...

Ook van de partij waren de bietels die in 1998 als introductie aan het grote publiek getoond werden. Deze waren voorzien van speciale tekeningen (Mona Lisa, maan, etc etc)

Zie hier een paar foto's om je toch een idee te geven.

Cayenne
    Guest

Standaard

Cayenne
    Guest

Standaard

Cayenne
    Guest

Standaard

Cayenne
    Guest

Standaard

Cayenne
    Guest

Standaard

Cayenne
    Guest

Standaard

Senior Member
    Ingeschreven
    11/2002

Standaard

Leuk leuk leuk, zo'n meeting zijn altijd wel geestig

Voor de een of andere reden vind ik deze wel knap gedaan

Er rijdt hier ook iemand met exact dezelfde livery maar dan wel op een Hyundai weetikveelwat. Redelijk bekäkt als je het mij vraagt

Looks like you had fun Die rondrit had ik wel eens willen zien

Bralo20
    Guest

Standaard

Ik ben absoluut geen Beetle "lover", integendeel...

Maar ik moet toegeven dat sommige van de Beetles toch enorm knap zijn door de speciale paint!

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forum Rechten