Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorfietsfoto's

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Hier heb ik ooit eens mee mogen rijden. En sindsdien wil er ooit ene,

Prachtige moto hé! Maar heeft een ervaren hand nodig. Bokkige, dikke en brute twin. Beperkte draaicirkel en zuipt u arm.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• On-off was alles of niets. In 1ste stampen om af te remmen was strepen trekken van meters aan een stuk...
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        On-off was alles of niets. In 1ste stampen om af te remmen was strepen trekken van meters aan een stuk...
        Ja, dat is uiteraard wat typisch voor een dikke twin. Deed m'n Buell XB12 ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

zuipt u arm.
          9 liter, zei hem
          zijn dingen ik makkelijk onthou

Comment

Ja, dat is uiteraard wat typisch voor een dikke twin. Deed m'n Buell XB12 ook.
            Ook bij de SV een probleem. Laag in toeren en hij bokt enorm.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

9 liter, zei hem
              zijn dingen ik makkelijk onthou
              Da's veel voor nen brommer.

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Ook bij de SV een probleem. Laag in toeren en hij bokt enorm.
              Maar dat heeft wel iets, vind ik. Een moto, zeker een vrijetijdsmoto, mag wel een wat raar karakter hebben.

Comment

• Ook al heb ik nu een driecilinder (Speed Triple), ik blijf verliefd op een dikke twin.

De KTM Superduke 1290R is m'n favoriete moto. Eens testgereden en dat is helemaal m'n ding. Kort, speels,super bruut en een prachtige sound. Enkel vind ik het uiterlijk iets te futuristisch en te opzichtig.

Comment

Ja, we weten het. Je hebt 'Indian' ingegeven op Google afbeeldingen... .
                  Nope, kwam de foto toevallig tegen, wist niet eens dat het merk überhaupt nog bestond en nog steeds motoren maakte heden ten dagen.

Die zwarte blijkt een Indian Scout Bobber Sixty Thunder Black, Te zijn.
                  Last edited by The Pretender; 2 Weken Geleden.
                  There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Nope, kwam de foto toevallig tegen, wist niet eens dat het merk überhaupt nog bestond en nog steeds motoren maakte heden ten dagen.

Die zwarte blijkt een Indian Scout Bobber Sixty Thunder Black, Te zijn.
                    Jij komt 'per toeval' wel heel veel foto's 'per toeval' tegen hé? Volgens mij zit er een virus op uw PC.

Comment

• hij doet toch niets verkeerd... en het geeft nog wat afleiding in deze tijden
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        hij doet toch niets verkeerd... en het geeft nog wat afleiding in deze tijden
                        Tuurlijk doet ie niets verkeerd. Maar ik vind persoonlijk dat door al dat gespam, de soms interessantere posts wat 'weggedrumd' worden. Wat foto's van het internet plukken, meestal nog zonder enige commentaar, zeker al zonder persoonlijke commentaar, één foto per post, enz... . Ik vind het nu niet meteen interessant, en dan nog constant dat scrollen. Maar inderdaad, hij doet op zich niets verkeerd! En het is natuurlijk ook een manier om je postsaldo snel de hoogte in te jagen.

Comment

• Postsaldo interesseert mijn werkelijk niet, vind ik ook een compleet zinloos iets.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Brute Ducati Sabretooth.

Comment

• Das nogal iet !

Comment

• Wat vakantiefoto's aan 't zien. Twee jaar terug een tussenstop met zicht op het Lac de Sainte-Croix tijdens één van m'n speelavondjes met de moto... . Zal weer niet voor dit jaar zijn.

Comment

Working...
                                  X