Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorfietsfoto's

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 58 reizen rond de wereld in 6270 dagen of gemiddeld elke dag 372,25km elke dag, dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De nieuwe Versys. Leuk speelgoed.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Comment

• Mini solex

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

• Comment

Comment

• Stoere jongen... voor even toch!

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Kawasaki Z1000.
                      There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Bruut!
                        Maar mooi kan ik dit niet vinden...
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Stoere jongen... voor even toch!

Wat wou die kerel eigenlijk bereiken? Een vastloper?
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Wat wou die kerel eigenlijk bereiken? Een vastloper?
                            Persoonlijk krijg ik het van dat soort zaken. Zelfde met wagens eigenlijk. Dat is echt achterlijk gedrag. Als iemand dit doet op een meeting heb ik plaatsvervangende schaamte.
                            BMW F10 535Xi N55

BMW E46 ///M3

BMW E34 ///M5 3.8

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Comment

• Belachelijk. Je ziet zo veel van die “zoontjes van” in grootsteden met hun wagens overdreven revven.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                X