Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
    Afrit net gemist? Geen probleem stop op de arcering en forceer je op de afrit tegen 30 km/h. Zeker een aanrader in de regen en op de ring van Antwerpen . Dan ben je blij als de achterliggers op tijd kunnen remmen .
    Onlangs in een aflevering van Alloo en de wegpolitie een gelijkaardige situatie, een kettingbotsing van gekomen.
    BMW F10 535Xi N55

BMW E46 ///M3

BMW E34 ///M5 3.8

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Onlangs in een aflevering van Alloo en de wegpolitie een gelijkaardige situatie, een kettingbotsing van gekomen.
      Ook gezien, was tegen lage snelheid uiteindelijk, maar toch veel schade.

Comment

• Vrachtwagen die bij schemering met enkel zijn dagrijlichten aan reed, dus achterkant was niks verlicht, levensgevaarlijk op een expressweg (N80) waar je 120 km/h mag.
        Gisteren aan een ronde (in Diest) een auto die een U-turn maakte, tegen de richting in dus ...
        Daarstraks een traktor die zonder zwaailichten reed, ik dacht dat dat verplicht was? Vooraan had hij wel oranje knipperlichten zag ik later toen ik voorbij kon.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
        X