Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Hahaha die is geschift he, wat zegt die allemaal. Precies Flodder 2019
    Jawadde, ik had ze al een klein jaar niet gezien ik dacht yes tot gisteren. Daar zitten meer vijzen aan los dan aan mij auto's. Eens benieuwd of mijn plaat maandag op de post komt.
    Geluk voor haar dat de werkgever federale overheid is (aka onmogelijk om buiten te gooien).
    Polo 6n 1.4

Comment

• Dat zijn zo van die werkgevers waar er buitensporig veel van die speciale gevallen werken. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze allemaal zo zijn, ik heb ook een paar hele klantvriendelijke mensen gekend bij de DIV (en al die andere ex- of pseudo-overheidsbedrijven)
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
        Dat zijn zo van die werkgevers waar er buitensporig veel van die speciale gevallen werken. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze allemaal zo zijn, ik heb ook een paar hele klantvriendelijke mensen gekend bij de DIV (en al die andere ex- of pseudo-overheidsbedrijven)
        van die rare gevallen zijn misschien niet welkom in de privé en gaan dan aan de dop en dan is het toch ook de staat die betaalt. Dus kan je ze maar beter aan het werk zetten.

Comment

• grrr om een auto te herinschrijven kan je niet via webdiv en moet je een afspraak maken. Streep door de rekening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

van die rare gevallen zijn misschien niet welkom in de privé en gaan dan aan de dop en dan is het toch ook de staat die betaalt. Dus kan je ze maar beter aan het werk zetten.
            Zolang ze de andere burgers niet teveel last bezorgen
            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Zolang ze de andere burgers niet teveel last bezorgen
              zolang je er niet van wakker ligt :-)

Comment

Working...
              X