Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptunen diesel

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb meermaals gemaild met Arjan en die garantie is effectief op de motor en het aandrijfgeheel ook dacht ik

Zie maar wat de site zegt:
    GARANTIE

DigiTune geeft als enige standaard 50.000 km motorgarantie
    op iedere door ons aangepaste auto en levenslange garantie
    op de elektronische onderdelen.

DigiTune motorgarantie:
    - elke auto standaard garantie: 50.000 km

DigiTune motorgarantie auto niet ouder dan 2 jaar
    - extra garantie tot 100.000 km € 99,00

Onder de motorgarantie valt de aandrijflijn en motor.
    Voorwaarden en polis op aanvraag.
    Als ik zo zijn gastenboek bekijk zijn het enkel positieve berichten, maar dat kan natuurlijk normaal zijn

Op Nederlandse fora waren ze er ook heel tevreden over, dus daar maak ik me geen zorgen om
    1999 MGF
    2004 Mercedes-Benz E200 CDI
    2001 Honda S2000

Comment

• Als ik me niet vergis heeft hij dus de beste garantievoorwaarden onder de tuners?

Ik ken JD op gebied van VAG maar zijn er ook mensen die weten waar er bekwame tuners te vinden zijn voor BMW of andere duitse merken.

groeten

Comment

• Dat weet ik niet, maar er zijn niet veel tuners die je het op papier zetten
        1999 MGF
        2001 Honda S2000

Comment

• Bij JD kan je dacht ik ook bijbetalen voor motorgarantie indien gewenst.

Comment

• ik zou hier eens graag ervaringen horen na 150000km tuning van een 1.9tdi, want die 50000 vind ik weinig relevant.

En hoe zit het met de roetfilter en dergelijke?

Comment

• Toevallig ben ik op digitune.nl terecht gekomen. Ziet er mij een zeer bekwame tuner uit die zijn vak serieus opneemt. Zijn er mensen die er ook ervaring mee hebben?
              Hun garantievoorwaarden zijn wel sterk, hoogstwaarschijnlijk zijn hebben ze er alle vertrouwen in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                ik zou hier eens graag ervaringen horen na 150000km tuning van een 1.9tdi, want die 50000 vind ik weinig relevant.

't Is wel geen 1.9TDI, maar de vader van nls en Mercedeske heeft al maar dan 200k km met zijn getunede 400 CDI
                1999 MGF
                2001 Honda S2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                  Als je boven een bepaalde turbodruk gaat die boven de specs vd turbo ligt , krijg je geen extra vermogen meer ,maar eerder minder vermogen omdat de inlaatlucht extra opgewarmd wordt door de turbo.

Het kan goed zijn dat je met een turbo die 1 of 2 maten groter is dan de originele pak meer vermogen en koppel haalt zelfs al rij je op lagere turbodruk dan met de originele turbo , puur omdat die grotere meer debiet levert bij lagere turbodruk en de inlaatlucht minder doet opwarmen .
                  LMM is net vervangen geweest.

Oorspronkelijk geplaatst door MarcoVR6 Bekijk Berichten
                  Wordt de radiatorventilator rechtstreeks aangedreven door de motor? Als dat het geval is zit er waarschijnlijk een visco-koppeling tussen, misschien is die een beetje is vastgelopen en neemt de ventialtor teveel vermogen van de motor bij laag toerental.

Nee, dat is het niet. Ventilator loopt mooi vrij, en dan nog, moest 'ie vastzitten, zou dat niet zo'n 'turbo-boost-effect' geven.

Ökologisch
                  und ökonomisch Auto fahren mit reinem Pflanzenöl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    't Is wel geen 1.9TDI, maar de vader van nls en Mercedeske heeft al maar dan 200k km met zijn getunede 400 CDI

240.000

Ökologisch

Comment

ik zou hier eens graag ervaringen horen na 150000km tuning van een 1.9tdi, want die 50000 vind ik weinig relevant.

Zo kun je ook vragen wat de ervaringen zijn na 150.000km zonder tuning hé.. er kan altijd iets slijten/kapotgaan.

Hier overigens mijn uitdraai (Polo 1.9 TDI 100PK / 240Nm):

158pk/395Nm

Tot op heden geen problemen, rijdt natuurlijk fantastisch, zeker in een Polo, werkelijk genieten. Dit met bijna niks van roet..

Moest de koppeling op een dag moeten worden vervangen (stel als ze begint te slippen) gebeurt dit door een organische van Sachs, verder zie (hoop, kan altijd) ik geen problemen aankomen..

Comment

• Je kan het blijven herhalen... maar héél veel hangt vooral af van het mensje achter het stuur en pedaaltjes.

Het is een cliché, maar niets wordt een cliché als't niet waar is.

Ökologisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Je kan het blijven herhalen... maar héél veel hangt vooral af van het mensje achter het stuur en pedaaltjes.

Het is een cliché, maar niets wordt een cliché als't niet waar is.
                          Daar zeg je het eigenlijk wel voor een groot deel.

Als ge u 24/7 gaat bezighouden met stoplichtsprintjes en dergelijke dan mag je natuurlijk wel vlugger brokken gaan verwachten dan iemand die "normaal" (daarom nie sloom) rijdt.

Ik geniet vooral van m'n vermogen op de snelweg. Aan t stoplicht vertrekken in 1ste met gierende banden is niet voor mij besteed

Ik heb ook geconstateerd dat m'n verbruik lager is (gemiddeld zo'n 0,3L/100km). Fijne waarneming

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                            Daar zeg je het eigenlijk wel voor een groot deel.

Als ge u 24/7 gaat bezighouden met stoplichtsprintjes en dergelijke dan mag je natuurlijk wel vlugger brokken gaan verwachten dan iemand die "normaal" (daarom nie sloom) rijdt.

Ik geniet vooral van m'n vermogen op de snelweg. Aan t stoplicht vertrekken in 1ste met gierende banden is niet voor mij besteed

Ik heb ook geconstateerd dat m'n verbruik lager is (gemiddeld zo'n 0,3L/100km). Fijne waarneming
                            leuk, nu lang genoeg met de polo rijden en de tuning betaald zichzelf terug. Ie is dus milieuvriendelijker worden. Je zou belastingsvoordeel moeten krijgen.

Comment

Ie is dus milieuvriendelijker worden. Je zou belastingsvoordeel moeten krijgen.
                              Yup, en dat kan je meteen terug betalen door een hogere BIV
                              1999 MGF
                              2001 Honda S2000

Comment

• tis gescand (eindelijk)

http://riskitalltowin.files-upload.com/318513/chiptuning.pdf.html

Comment

• Iemand ervaring met een powerbox op een 1.9 JTD 85kw 115pk? (Alfa, Fiat, Lancia)
                                  Zijn de powerboxen van bij Psi te vertrouwen? Maw, houden ze dus rekening met de marges die de motor aankan en zijn ze dus niet TE slecht voor de motor?

Alvast bedankt voor jullie mening ;o)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk Berichten
                                    Iemand ervaring met een powerbox op een 1.9 JTD 85kw 115pk? (Alfa, Fiat, Lancia)
                                    Zijn de powerboxen van bij Psi te vertrouwen? Maw, houden ze dus rekening met de marges die de motor aankan en zijn ze dus niet TE slecht voor de motor?

Alvast bedankt voor jullie mening ;o)
                                    Naar onze normen is PSI 1 van de beste boxen die je kan plaatsen.
                                    Uit onze ervaring leveren ze meer Nm op dan dat PSI aangeeft.
                                    En dat is altijd plezant hé.

Al verschillende geplaatst, nooit klachten van gehad.
                                    Co-pilote Suzuki Swift 3H Rally van de Suikerstreek

Comment

Bedankt, Jan.

Intressting read iig.

Ökologisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Bedankt, Jan.

Intressting read iig.
                                        mijn excuses voor het lange wachten

Comment

• pffffff dat squadra nie zoveel geld was direkt ;..
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
                                          LIFE = MODDING
                                          MODDING = LIFE
                                          LIFE = BMW
                                          BMW = BIMMERLIFE

Comment

Working...
                                          X