Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptunen diesel

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Dude, kent gij nu echt niks van tunen? Dan krijgde weer nen hoop roet...

    Kerel.... dat is net naar hetgene men streeft als men chipt!

    Ökologisch
    und ökonomisch Auto fahren mit reinem Pflanzenöl



    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Kerel.... dat is net naar hetgene men streeft als men chipt!
      Ik laat zodadelijk weten hoe hard de Escort roet...hij is onderweg
      2001 BMW E39 540i Touring
      2000 Suzuki GSX-F 600

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Kerel.... dat is net naar hetgene men streeft als men chipt!
        ja, ik denk ook dat dat een tjoening-stijl is, je ziet toch altijd van die pipo's die zo'n uitlaat hebben die naar boven gericht is ... dat is toch om hun roet te showen?
        Sommigen vinden MB voor ouwe zakken, maar wat is er mis met een gebruikte zak?

        Comment


        • #44
          Dat is omdat het meeste vermogen uit diesel te halen valt voorbij het punt waarop de verbranding roet nalaat. (versimpelde uitleg, maar 't kan er mee door)

          Je helpt er je hele motor mee om zeep en laat een zwarte rookpluim achter, maar je hebt er dus wel degelijk effectief meer vermogen door.
          1991 VW Golf cabrio (work in progress)
          2004 Mini Cooper S
          1994 BMW 520i (carbagerunner 2012)

          Comment


          • #45
            Straks komen er nog wedstrijden van: om ter meest roet blazen

            Ik ben van plan om een A3 2.0 Tdi 136pk te kopen, die kunnen naar het schijnt tot 170 pk getuned worden, dat lijkt me wel interessant.

            Comment


            • #46
              VAG heeft toch al een 2l diesel waar standaard 170pk uitkomt?

              Octavia RS, Leon FR, Golf GT, Audi A3, ... zijn allemaal te verkrijgen met die diesel.
              1991 VW Golf cabrio (work in progress)
              2004 Mini Cooper S
              1994 BMW 520i (carbagerunner 2012)

              Comment


              • #47
                Idd maar betaal die taksen maar eens... Daarom alleen al zou ik eerder voor chiptuning kiezen.

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dia Bekijk Berichten
                  Straks komen er nog wedstrijden van: om ter meest roet blazen

                  Ik ben van plan om een A3 2.0 Tdi 136pk te kopen, die kunnen naar het schijnt tot 170 pk getuned worden, dat lijkt me wel interessant.
                  Chip op maat bij JD engineering... 200pk en 420Nm
                  Ich arbeite nur unter Druck, Ladedruck.

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Iedereen weet dat Avantus de beste TDI tuner is
                    Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Avantus is gewoon de beste Tjoener.

                    aaaaigth
                    Ich arbeite nur unter Druck, Ladedruck.

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dia Bekijk Berichten
                      Straks komen er nog wedstrijden van: om ter meest roet blazen

                      Ik ben van plan om een A3 2.0 Tdi 136pk te kopen, die kunnen naar het schijnt tot 170 pk getuned worden, dat lijkt me wel interessant.
                      http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=23549

                      Kuch kuch
                      WAX-IT.be - Detailing / Webshop / Advies / Handleidingen => Volg ons op Facebook!

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

                        Ik heb dit natuurlijk al lang gezien. Bloedmooie wagen, echt maar ik zoek een driedeurs in een ander kleur. Je zal trouwens zien dat een wagen die zo getuned is zeer moeilijk te verkopen is.

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dia Bekijk Berichten
                          Ik heb dit natuurlijk al lang gezien. Bloedmooie wagen, echt maar ik zoek een driedeurs in een ander kleur. Je zal trouwens zien dat een wagen die zo getuned is zeer moeilijk te verkopen is.
                          Ik wou gewoon aantonen wat het potentieel was van een veilige tuning

                          Want je kan in principe nog verder gaan

                          Wagen zal naar een liefhebber gaan die soortgelijke extra's op de wagen zou plaatsen ... Dan doet hij er een heel goeie zaak aan want hij krijgt al de extra's aan minder dan de helft van de prijs erbij
                          WAX-IT.be - Detailing / Webshop / Advies / Handleidingen => Volg ons op Facebook!

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Ik laat zodadelijk weten hoe hard de Escort roet...hij is onderweg

                            Laat het wééééten!!!!

                            Ökologisch
                            und ökonomisch Auto fahren mit reinem Pflanzenöl



                            Comment


                            • #54
                              Roet is goet!
                              Ich arbeite nur unter Druck, Ladedruck.

                              Comment


                              • #55

                                Comment


                                • #56
                                  on topic aub!
                                  2012 MINI Cooper D
                                  2007 Honda CBR 1000 Fireblade
                                  Tegen de stroom ingaan is vermoeiend, maar het is de enige manier om de bron te bereiken

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                                    Dat is omdat het meeste vermogen uit diesel te halen valt voorbij het punt waarop de verbranding roet nalaat. (versimpelde uitleg, maar 't kan er mee door)

                                    Je helpt er je hele motor mee om zeep en laat een zwarte rookpluim achter, maar je hebt er dus wel degelijk effectief meer vermogen door.
                                    het roet komt door onverbrande diesel ... de meeste tuners laten gewoon die motoren zuipen tegen de pijn.
                                    Sommigen vinden MB voor ouwe zakken, maar wat is er mis met een gebruikte zak?

                                    Comment


                                    • #58
                                      Idd, maar dat wil dan zeggen dat de wagen véél te rijk is afgesteld.

                                      En dan komen we terug bij het begin van het verhaal: AIR/FUEL RATIO.
                                      Co-pilote Suzuki Swift 3H Rally van de Suikerstreek

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                        het roet komt door onverbrande diesel ... de meeste tuners laten gewoon die motoren zuipen tegen de pijn.
                                        idd, nogmaals. Niemand het duitse artikel over chiptunen van dieselmotoren (allemaal via de grote tuners). De motorschades waren niet te overzien na 2 jaar (tot gaten in de piston)

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                          idd, nogmaals. Niemand het duitse artikel over chiptunen van dieselmotoren (allemaal via de grote tuners). De motorschades waren niet te overzien na 2 jaar (tot gaten in de piston)

                                          Artikel? Tijdschrift? Of waar?

                                          Ökologisch
                                          und ökonomisch Auto fahren mit reinem Pflanzenöl



                                          Comment

                                          Working...
                                          X