Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Media systeem VW (Discover Media 2018 - Tiguan)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Media systeem VW (Discover Media 2018 - Tiguan)

Ik zit met een probleempje, of althans iets dat me irriteert. Ik heb een SD-kaartje waar een 30GB muziek opstaat voor in de wagen. Nu is het zo, wanneer ik daar muziek aan toevoeg, bijvoorbeeld de compilatie van MNM Big Hits, Studio Ibiza van Studio Brussel, of de laatste album van Ed Sheeran, dat ik deze niet terug vind tenzij ik een bepaalde bewerking doe.
    Bij de album van studio Ibiza bijvoorbeeld, waneer ik de album kopieer naar het kaartje, en wanneer ik dan nummers opzoek via album (of artiest), dan vind hij maar een 3-tal nummers weer.
    Wanneer ik echter op het kaartje zelf een apart mapje aanmaak (bijvoorbeeld met mijn naam), en ik zet in dat mapje alle nummers, en ik zoek weer op album of artiest, dan vind hij wel degelijk al die nummers... Zo heb ik bijvoorbeeld 3 albums van Ed Sheeran op staan, en op een pak compilaties staan ook nummers van hem. Onlangs vroeg mijn vrouw hoe ze die zijn muziek kan opzetten.
    Geen probleem zeg ik, ik toon het haar en ga naar artiesten, en zoek naar Ed Sheeran en zie ik daar maar een 4 nummers op staan. Enig idee hoe dat komt? Ik kan toch moeilijk per album, of per nummer dat ik er op zet, een aparte map aanmaken op het kaartje?
Working...
X