Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! V3

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kzou men S3 mss wel wil laten chippen. Wel opmerkelijk het verschil in pk's na de tuning bij dvx tegenover br-performance. Lopen ze graag opt randje bij DVX of zijn ze bij BR gewoon veel te braaf? Scheelt ook nog is 60€ in prijs... Of mss APEC? Daar lees ik toch ook goeie dingen over en die zijn zelfs 100€ goedkoper dan dvx...

Btw: een andere downpipe installeren, das toch altijd zever op de keuring he?
    Last edited by Shivte; 4 Weken Geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
      Kzou men S3 mss wel wil laten chippen. Wel opmerkelijk het verschil in pk's na de tuning bij dvx tegenover br-performance. Lopen ze graag opt randje bij DVX of zijn ze bij BR gewoon veel te braaf? Scheelt ook nog is 60€ in prijs... Of mss APEC? Daar lees ik toch ook goeie dingen over en die zijn zelfs 100€ goedkoper dan dvx...

Btw: een andere downpipe installeren, das toch altijd zever op de keuring he?
      apec geeft nog 25% korting tot eind augustus dus al groot verschil dan.
      Erg content geweest daar van men vorige auto. Nu loop ik al jaren te twijfelen om men huidige D3 ook te laten chippen daar maar is er gewoon nog niet van gekomen. Mss ook eens contact opnemen
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Idd het zal Apec worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
          Kzou men S3 mss wel wil laten chippen.
          geen budget voor een snellere wagen ?

Comment

Working...
          X