Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Kan niet, is allemaal uitvoerig getest geweest qua betrouwbaarheid.
    Correct! En ze kennen van élk onderdeel dat extra belast zou kunnen worden de toleranties en ze blijven nét onder de limiet

2.0 JTDm

Comment

• ah voila, en met die autos dat sneuvelen, kennen ze de limieten, en blijven ze daar bij de volgende onder hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
        ah voila, en met die autos dat sneuvelen, kennen ze de limieten, en blijven ze daar bij de volgende onder hé
        Nee nee, ligt aan de bestuurder die niet kan rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Nee nee, ligt aan de bestuurder die niet kan rijden.

Das de uitleg.
          Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
          Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• 't zal in de meeste gevallen toch dat zijn: als ge continu op de limiet gaat rijden, dan gaat het kapot. Gechipped of niet.
            www.peugeotforum.be

Comment

• Zijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                Zijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?

Er is 0.00 garantie dat ze het niet kunnen zien.
                Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

Zijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
                  V-Power diesel tanken

Plasti Dip België - Verwijderbare Rubbercoatings
                  AF lid? Stuur me een privébericht en ontvang een kortingscode (5%).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                    V-Power diesel tanken
                    Makro diesel, ook heel goed!

The red beast ==> My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• en ook 0,0 garantie dat het betrouwbaar blijft
                      2.0 JTDm

Comment

Ja met een powerbox en uittrekken voor je op onderhoud gaat ........

Comment

• Dus mijne firmawagen laten chippen, zal ik maar uit mijn hoofd zetten zolang er garantie op zit
                          Volkswagen Tiguan 2.0TDI DSG - 2016

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Ja met een powerbox en uittrekken voor je op onderhoud gaat ........

en hoe ga je het verschil oplossen tussen de berekende km stand van de ecu en de werkelijke als de originele er een tijdje uit is geweest?

het is niet gemakkelijk om een 100% waterdichte achterpoort te vinden

volgens mij gaat een box zelfs ook uitkomen als ze de recente data uitlezen van de werkelijke inspuitduur en turbodruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                              en hoe ga je het verschil oplossen tussen de berekende km stand van de ecu en de werkelijke als de originele er een tijdje uit is geweest?

het is niet gemakkelijk om een 100% waterdichte achterpoort te vinden

volgens mij gaat een box zelfs ook uitkomen als ze de recente data uitlezen van de werkelijke inspuitduur en turbodruk
                              Nu ben ik benieuwd naar het antwoord!

The red beast ==> My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Daarbij zien ze de box ook zitten indien je hem niet meer kan loskoppelen (vb zwaar accident)

Comment

• Volgens mij gaan ze bij een ongeluk enkel controleren op tuning als overdreven snelheid 1 van de oorzaken is.
                                  Volgens mij gaan ze in de Peugeot-garage nooit zoeken naar chiptuning. Hoogstens een softwareupdate doorvoeren zodat de tuning weg is
                                  Volgens mij gaat de leasefirma dit nooit onderzoeken
                                  Volgens mij kan je gemakkelijk 140pk (ipv 115) en 320nm (ipv 270nm) uit die motor halen.
                                  Vooral je responstijd zal er op vooruit gaan.
                                  Als je dan normaal rijdt zoals je met een andere auto normaal zou rijden mocht die 140pk hebben zie ik weinig problemen. Ga je steeds het volle vermogen gebruiken en vooral steeds plots loslaten op je auto dan vrees ik dat je wel overdreven slijtage zal hebben aan bepaalde onderdelen zoals het vliegwiel.

Ik ben best wat mensen die hun bedrijfswagen (en de vorige, en die daarvoor, ....) hebben laten chippen. Na 4 jaar terug ingeleverd en nooit problemen mee gehad.
                                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Deze hier bleek ineens ook een box te hebben, (2de) eigenaar wist van toeten noch blazen (zegt em)
                                    (vanaf 2min.30)
                                    2015 Golf 7 R DSG 4Motion BMT
                                    2015 Lexus IS300h 25th Anniversary Edition

Comment

• Heb me laten wijsmaken dat bmw het kan zien als je een powerbox had steken. Idd iets met de historie van inspuiting en turbo druk.

Iemand die ik ken, heeft dat gewoon tegen z'n dealer gezegd. Hij wou niet dat ze er zomaar een software update zouden over gooien. Waarom liegen als ze het toch zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                        Heb me laten wijsmaken dat bmw het kan zien als je een powerbox had steken. Idd iets met de historie van inspuiting en turbo druk.

Iemand die ik ken, heeft dat gewoon tegen z'n dealer gezegd. Hij wou niet dat ze er zomaar een software update zouden over gooien. Waarom liegen als ze het toch zien?
                                        Ook al tegen mijn dealer gezegd dat de V70 gechipt is, en dat ze me het eerst moeten zeggen als er een software update is.
                                        Kreeg gewoon als antwoord "Geen probleem, zullen het zeker laten weten dan".

Comment

• We zullen eens zien, of de dealer nog zo vriendelijk gaat zijn als hij bv deels op zijn kosten een nieuwe versnellingsbak zou moeten plaatsen. Ik vrees ervoor.

Als ze moeten betalen uit hun eigen zakken, hmm

Comment

Working...
                                          X