Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand hier ervaring met Ziptuning of Arha Motors?
    Ziptuning ben ik onlangs tegengekomen op een evenement, Arha Motors is op 5 minuten van men deur.

Comment

• AC Schnitzer, Hamann, etc werken toch ook allemaal met (heel dure) powerboxen. Je gaat me toch niet zeggen dat het rotzooi is?

Comment

• Jurgen Arha ken ik persoonlijk is mijn leverancier van mods

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
          Jurgen Arha ken ik persoonlijk is mijn leverancier van mods
          En tevreden van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
            AC Schnitzer, Hamann, etc werken toch ook allemaal met (heel dure) powerboxen. Je gaat me toch niet zeggen dat het rotzooi is?

Denk ik ook, er moeten toch ook degelijke boxen tussen zitten .

Comment

• Ik heb ook al zitten denken om een tweede ecu te bestellen, dan heb ik 1 getunde, en als er problemen zijn haal je deze eruit en duw je er de andere originele erin.

zou dit zichtbaar zijn door de dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                Wat denk je nu zelf..
                Ik denk hetzelfde als u, maar wat zijn de persoonlijke ervaringen van mensen die er al geweest zijn.

Ik weet als ik iets bij alibaba koop dat het chinese brol is, maar ken mensen die van bepaalde producten zeer tevreden zijn.

Dus ja. Volgens prijs is het twijfelachtig. Maar is het dat ook?
                Volkswagen Tiguan 2.0TDI DSG - 2016

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                  Ik heb ook al zitten denken om een tweede ecu te bestellen, dan heb ik 1 getunde, en als er problemen zijn haal je deze eruit en duw je er de andere originele erin.

dat is zichtbaar.

de ecu heeft een eigen (berekende) waarde van het aantal afgelegde km. daar gaan er een heel pak tekort op staan.

Comment

• merde, dan maar box oplossing zoeken zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                      Ik heb ook al zitten denken om een tweede ecu te bestellen, dan heb ik 1 getunde, en als er problemen zijn haal je deze eruit en duw je er de andere originele erin.

En het feit dat je sleutels etc niet meer gaan werken, tenzij je die andere ECU ook herschrijft (heb ik me laten wijsmaken).

Comment

• Zo is dat. Je moet bijna een exacte kopie maken met uitzondering van die van het motormanagement.

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Exacte kopie maken behalve het motormanegement moet nog kunnen denk ik, het probleem blijft met de berekende km standen door de ecu. Als die niet kloppen heeft het geen nut om dit te doen.

enige oplossing blijft een box voorlopig denk ik. Zoals mtm etc doen.

Ik vraag me af of ze dat kunnen ze zien, als ze de inpuitdrukken en duur bekijken gaan ze zien dat deze niet standaard zijn denk ik.

Comment

• Iemand die ecu's kan schrijven moet toch in staat zijn die km-stand aan te passen? Of zie ik het te simpel?

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Kunnen die blokken dat aan?? Ik zie er soms zelfs met 260pk sneuvelen.

Plasti Dip België - Verwijderbare Rubbercoatings
                              AF lid? Stuur me een privébericht en ontvang een kortingscode (5%).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                Kunnen die blokken dat aan?? Ik zie er soms zelfs met 260pk sneuvelen.

Die kunnen dat aan tot ze kapot gaan he. En dan is't BMW zijn fout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Die kunnen dat aan tot ze kapot gaan he. En dan is't BMW zijn fout
                                  Deze heeft zen 320i ook opgeblazen. Vraag me af hoe gebruikelijk het is om gaten te boren in de stuurdoos? Wordt dit altijd gedaan?
                                  Nu, het kan ook aan de rijstijl liggen. Je weet niet hoe die persoon ermee gereden heeft..
                                  Uiteindelijk krijgt ge alles kapot door niet warm te rijden bvb.

Plasti Dip België - Verwijderbare Rubbercoatings
                                  AF lid? Stuur me een privébericht en ontvang een kortingscode (5%).

Comment

• gaten boren in een stuurdoos om dan te beweren dat ze de tuning niet kunnen zien...

Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Ik heb ook al gehoord van iemand met een 220i die met 290pk z'n blok aan gort heeft gereden.

Comment

• Ik iemand met zijn 114i blijkbaar ca 200pk xD (motor dood)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                          Ik heb ook al gehoord van iemand met een 220i die met 290pk z'n blok aan gort heeft gereden.
                                          Kan niet, is allemaal uitvoerig getest geweest qua betrouwbaarheid.

Comment

Working...
                                          X