Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enorm maar in procenten ga ik mijn vingers niet verbranden.... M-performance heeft niets te maken met de echte M wagens, maar dan ook helemaal niets.

M-pakkert is een... laten wij zeggen een lichte opshmuck voor wat optische sportiviteit en verder niets.

De M-afdeling van BMW heeft niets te maken met de reguliere consumenten afdeling.......logisch en gelukkig.
    Last edited by JMM; 05/01/2016, 21:26.

Comment

• Jakkel, momenteel 30% korting op stage 1 bij APEC.
      Laat u gaan!!! Naast uw m-pakket heb je dan ook direct hetzelfde vermogen. :p

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Dacht gelezen te hebben dat een E92 M3 voor 80% andere onderdelen had dan een reguliere E92 330i qua ophanging. Maar durf het niet zeker zeggen.

Comment

• Sorry Jakkel, maar zonder M-pakket doe ik zelfs geen "Mwaa".... maar dat is goesting, uiteraard.

Vind het gewoon een ouwelullen wagen, Lijkt de auto van PA .... maar hij is wel mooi, zo op die vlonder.
          Last edited by JMM; 05/01/2016, 20:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Jakkel, momenteel 30% korting op stage 1 bij APEC.

...en in hoeverre is Apec te vertrouwen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              Jakkel, momenteel 30% korting op stage 1 bij APEC.

Bedankt voor de tip. Ik zal morgen eens een afspraak maken sé.

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Dacht gelezen te hebben dat een E92 M3 voor 80% andere onderdelen had dan een reguliere E92 330i qua ophanging. Maar durf het niet zeker zeggen.
              Dus ze hebben wel wat dingen gemeen. En eentje met een sportophanging misschien nog enkele procenten meer?

Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
              Sorry Jakkel, maar zonder M-pakket doe ik zelfs geen "Mwaa".... maar dat is goesting, uiteraard.

Vind het gewoon een ouwelullen wagen, Lijkt de auto van PA ....
              Ik vind een met sportpakket uitgeruste ook een pak knapper hoor. De bredere wielen en het iets lagere koetswerk doen al immens veel aan het zicht.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
                Enorm maar in procenten ga ik mijn vingers niet verbranden.... M-performance heeft niets te maken met de echte M wagens, maar dan ook helemaal niets.

M performance is een... laten wij zeggen een lichte opshmuck voor wat optische sportiviteit en verder niets.

De M-afdeling van BMW heeft niets te maken met de reguliere consumenten afdeling.......logisch en gelukkig.
                Klopt langs geen kanten wat ge zegt.

The new BMW M Performance Parts range is now also available for BMW models like the latest generation of the BMW 1 Series, BMW 3 Series and BMW 5 Series, in addition to the previous BMW M Performance Parts offering for BMW M vehicles.The retrofit components are available in four product categories: aerodynamics, drivetrain, cockpit and chassis. They were developed with BMW M GmbH and are uncompromisingly aimed at sportiness and inspired by motorsport.
                The BMW Performance Parts range is still available. You can get these sporty retrofit components for the previous generation of the BMW 1 Series and BMW 3 Series and for the BMW X5 and BMW X6.

Comment

• @ Jakkel: M-pakket......Alright..

Comment

• ontwikkeld bij bmw M zoals de C450 AMG ontwikkeld is door AMG zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      ontwikkeld bij bmw M zoals de C450 AMG ontwikkeld is door AMG zeker
                      http://www.bmw-motorsport.com/en/fan...nce-parts.html

Maar gij weet het blijkbaar beter dan het legendarische BMW M zelf precies

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Dus ze hebben wel wat dingen gemeen. En eentje met een sportophanging misschien nog enkele procenten meer?
                      Sportophanging durf ik niet zeggen, maar eentje met M Performance ophanging zal wel degelijk dichter bij een echte M aanleunen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        Klopt langs geen kanten wat ge zegt.
                        Denk je nu echt dat dat het M-performance pakket iets te maken heeft met de echte M's bij het bestellen van je wagen? En zelfs als je daarna bepaalde M-performance spullen aankoopt dan kom je nog niet in de buurt van een echte M.

Een M is ontwikkeld, een M-performance pakket is een achteraf surplus voor de liefhebbers.

Comment

ontwikkeld bij bmw M zoals de C450 AMG ontwikkeld is door AMG zeker
                          Ontwikkeld MET BMW M. Maar ja, aangezien uw aangeboren fobie voor sportpakketjes kan ik wel begrijpen dat je 't niet juist wilt lezen.

Comment

• Amai jong, wie heeft er in u gat gebeten? Is het omdat het niet strookt met de mening van uw kliek?

http://jalopnik.com/heres-why-the-bm...car-1520587199

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ontwikkeld MET BMW M. Maar ja, aangezien uw aangeboren fobie voor sportpakketjes kan ik wel begrijpen dat je 't niet juist wilt lezen.

Net zoals u fobie van mensen met een andere mening dan jij?

sportpakketje voor de looks snap ik, niet de mensen die met hun sportpakketje denken dat ze in de buurt van een M komen.

Comment

Amai jong, wie heeft er in u gat gebeten? Is het omdat het niet strookt met de mening van uw kliek?

http://jalopnik.com/heres-why-the-bm...car-1520587199
                                Amai 'jong', waar is uw beleefdheid gebleven?

Wie heeft hier gezegd dat een sportpakketje, al dan niet met performance prulletjes een echte M zou zijn? Niemand, al zou je wel graag willen dat ik dat samen met 'mijn kliek' zou zeggen.
                                Wat hier wel gezegd is geweest, en ook zwart op wit staat, is dat performance prulletjes ontworpen en gemaakt zijn MET de BMW Motorsport afdeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                  http://www.bmw-motorsport.com/en/fan...nce-parts.html

Maar gij weet het blijkbaar beter dan het legendarische BMW M zelf precies

Sportophanging durf ik niet zeggen, maar eentje met M Performance ophanging zal wel degelijk dichter bij een echte M aanleunen.
                                  Nog niet bijkan... Heb een doorsnee schroefset van Eibach en die verslaat de originele M-pakket vering met gemak....echt met gemak...het verschil boven de 200km/h is verbazend, zo verbazend dat de M-pakket ophanging richting gevaarlijk gaat als je een vergelijking wilt hebben.

Laat niemand ook het verschil in materiaal niet vergeten tussen een M en een standaard BMW...Ongelovig? Het NET geeft je wijsheid...
                                  Last edited by JMM; 05/01/2016, 21:15.

Comment

Net zoals u fobie van mensen met een andere mening dan jij?
                                    Ik heb wel een fobie voor mensen die dingen over bepaalde mensen zeggen die ze nooit gezegd hebben. Iemand die kefkie noemt hoort daar inderdaad bij.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    sportpakketje voor de looks snap ik, niet de mensen die met hun sportpakketje denken dat ze in de buurt van een M komen.
                                    Ze komen alleszins dichter in de buurt van een echte M, dan eentje die op een gewone ophanging en 16" wieltjes staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Ik heb wel een fobie voor mensen die dingen over bepaalde mensen zeggen die ze nooit gezegd hebben. Iemand die kefkie noemt hoort daar inderdaad bij.

Ze komen alleszins dichter in de buurt van een echte M, dan eentje die op een gewone ophanging en 16" wieltjes staat.
                                      Meeste is optisch. En zoals eerder aangegeven, scheelt het tussen standaard en M-ophanging nagenoeg niets qua wegligging, buiten de 1,5 cm verlaging, misschien wat minder comfort voor de zeurders onder ons.
                                      Last edited by JMM; 05/01/2016, 21:24.

Comment

• Nu weten we hoe sommigen aan +20000post komen door altijd maar het zelfde te posten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Nu weten we hoe sommigen aan +20000post komen door altijd maar het zelfde te posten .
                                          Wees origineel en kopieer de chipboer zijn post niet, blackhorse.

Comment

Working...
                                          X