Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Denk dat het dankzij David67 was dat we konden meelezen dat tuningkid terug was, want normaal staat hij op mijn negeerlijst.
    En dankzij jou lees ik nu de bijdrage van de kid zelf. Ik dank u daarvoor.
    Graag gedaan!

Comment

• als mensen in een cla draad mogen blijven zagen over een lelijke kont

vind ik leuk

mogen mensen in de chippersdraden blijven zagen van : ik vind dat niet leuk.
      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• bobo, iedereen geeft wel eens kritiek op iets maar om alleen maar hier en nergens anders berichten te plaatsen die nergens op slaan is overdreven. Ik heb het al eerder gezegd en ik zal het nog eens herhalen, tk heeft blijkbaar connecties met de beheerder van deze site/moderator(s) want een ander hadden ze al lang gebanned.

Comment

• hij zegt hetgeen ik denk

anders zou ik het vroeg of laat hebben gedaan
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Tja, er zijn meerdere mensen in deze wereld die hun gedacht hebben maar of dat het de juiste is........vul zelf maar in.

Comment

• Stilte voor de storm?

Comment

• Het menselijk brein is geniaal maar tegelijk zo ondoorgrondelijk dat je er geen touw aan vast kunt knopen, getuige sommige uitspraken hier in dit specifieke geval, "ECU tuning".
                Onwetendheid wordt maximaal uitperst door de "onwetende negatieven" zoals alle "warmwater figuren" in dit bestaan die daar domweg genoegen aan hebben, dat is geen uitzondering.

Stilte voor de storm, tja..
                Last edited by Hozee; 23/08/2014, 13:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  bobo, iedereen geeft wel eens kritiek op iets maar om alleen maar hier en nergens anders berichten te plaatsen die nergens op slaan is overdreven.
                  David67² , ik zal de vraag eens anders stellen.

Bewijs jij me dan dat het wél toegelaten is voor de openbare weg.
                  Bewijs jij me dan ook dat Greetje, zelfverklaarde ingenieurs of anderen al-dan-niet pseudo-intellectuelen dit ongestraft mogen uitvoeren.

PS : Wel wetteksten hé, gene zever van lokale tjoeningboerkes die tjoening-doen-omdat-den-andere-het-ook-doet.

Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                  Tja, er zijn meerdere mensen in deze wereld die hun gedacht hebben maar of dat het de juiste is........vul zelf maar in.
                  Hozee, zie hierboven

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Stilte voor de storm?
                  Zo zou je het inderdaad kunnen noemen...

Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                  Het menselijk brein is geniaal maar tegelijk zo ondoorgrondelijk dat je er geen touw aan vast kunt knopen, getuige sommige uitspraken hier in dit specifieke geval, "ECU tuning".
                  Onwetendheid wordt maximaal uitperst door de "onwetende negatieven" zoals alle "warmwater figuren" in dit bestaan die daar domweg genoegen aan hebben, dat is geen uitzondering.

Stilte voor de storm, tja..
                  Hozee, laat uw ondoorgrondelijk brein mij eens bewijzen dat Greetje en anderen boven de wet staan.

Comment

• Hoe komt dat jij enkel maar dvx persoonlijk aanvalt en geen andere zoals heinz of apec?

want je bent toch anti-tuning? Of ben je gewoon anti dvx?
                    Last edited by kefkie; 23/08/2014, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Hoe komt dat jij enkel maar dvx persoonlijk aanvalt en geen andere zoals heinz of apec?

Goei vraag, nu ge het zegt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Hoe komt dat jij enkel maar dvx persoonlijk aanvalt en geen andere zoals heinz of apec?

Beantwoord eens eerst mijn vraag met de nodige bewijzen.

Comment

• Kan een F30 nu al getuned worden?
                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                            Kan een F30 nu al getuned worden?
                            Alleen met externe module
                            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten

wettelijk gezien is motortuning verboden, heb je 100% gelijk in.

maar wat kan het u schelen als mensen dat toch doen? ieder diertje zijn pleziertje toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                Wie het zegt
                                Ik heb u ook vragen gesteld, en ook ni veel antwoorden gezien.

Comment

• @tuningkid

Het zal mij worst wezen wat legaal is of niet. Feit is dat iedereen hier uw gezaag stillekes aan beu is. Ga in godsnaam eens ergens anders uw gal spuwen ipv dit topic constant te verzieken.

Comment

• Voor iemand die legaal/illegaal zo belangrijk vindt komt ie in ieder geval heel weinig in het "Verkeer en Wetgeving" gedeelte van't forum .
                                    Maar ik jaag me er gelukkig niet in op, internet is daarin heel gemakkelijk: opjagen? -->Schermpje uit.
                                    Last edited by arbe; 23/08/2014, 19:58.

Comment

• Hier in het dorp rijdt er een kerel rond met een opzichtige sticker op de achterruit met daarop: powered By divx.

En toch doet de arm der wet helemaal niets.

Massa's tuners doen hun ding en worden niet gesloten wegens illegale praktijken.

Er is geen controle op chippen via de keuring.

Etc

Kunnen we dan spreken dat het officieus wordt gedoogd (gedogen kan enkel via officiële kennisgeving dus daarom officieus)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Hier in het dorp rijdt er een kerel rond met een opzichtige sticker op de achterruit met daarop: powered By divx.

En toch doet de arm der wet helemaal niets.

Massa's tuners doen hun ding en worden niet gesloten wegens illegale praktijken.

Er is geen controle op chippen via de keuring.

Etc

Kunnen we dan spreken dat het officieus wordt gedoogd (gedogen kan enkel via officiële kennisgeving dus daarom officieus)?

zoals alles in dit ziekelijk landje zeker, zolang de overheid er geld aan verdient is er geen probleem voor de mannen van brussel legaal of niet

Comment

• Tuurlijk wordt gedoogd. Tuners betalen ook btw en al die shit. Goei inkomsten voor de overheid.

Comment

Working...
                                          X