Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat belooft voor de nieuwe filialen die ze nog moeten gaan openen.

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 54 reizen rond de wereld in 5740 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Moest ge de garage in kwestie kennen en die historiek, ge zou niet meer verschieten
      In toekomst ga je daar niet meer gaan veronderstel ik? Anders mag je hem bij mij altijd s binnen doen, ik GARANDEER dat hij niet minder pk zal hebben als je hem ophaalt

Kan Guy De Clercq van BMW Erondegem Erpe-Mere daar ook niet aan werken? Rijdt die niet met een leuke GT3?

Comment

• En waar zit jij?

Ik zal volgend weekend voor de velgen komen. Normaal dinsdag of woensdag heb ik de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
          In toekomst ga je daar niet meer gaan veronderstel ik? Anders mag je hem bij mij altijd s binnen doen, ik GARANDEER dat hij niet minder pk zal hebben als je hem ophaalt

Kan Guy De Clercq van BMW Erondegem Erpe-Mere daar ook niet aan werken? Rijdt die niet met een leuke GT3?
          Kan dat ook maar is z'n vakgebied niet. GT3 is niet van hem, maar staat er veel. Heeft daar lang gestaan voor carrosseriewerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            En waar zit jij?

Ik zal volgend weekend voor de velgen komen. Normaal dinsdag of woensdag heb ik de auto
            ah goed, laat maar iets weten, 4 banden in de 991 is nipt zeker?

Comment

• Beetje maar eh

Comment

• Is dat die Porsche paljas vlakbij de rotonde van Wommelgem en naast die Aston garage? Is dat een erkende concessie?

Als ik het geld had, kocht ik enkel een Porsche bij een officiële dealer.

Hoe zit dat hier trouwens met het chippen van de BMW F reeksen. Weer een scheet in een fles?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Is dat die Porsche paljas vlakbij de rotonde van Wommelgem en naast die Aston garage? Is dat een erkende concessie?

Als ik het geld had, kocht ik enkel een Porsche bij een officiële dealer.

Hoe zit dat hier trouwens met het chippen van de BMW F reeksen. Weer een scheet in een fles?
                  Nee tis die porsche paljas in wommelgem wat verder. De officiële dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                    het valt hier een beetje dood he.
                    Hier een superheld die toch wat meer kracht nodig had...
                    https://www.facebook.com/19217056415...type=1&theater
                    Wat ik wel sneu vind is zijn nummerplaat. "Batman" was zoveel beter geweest dan "batman-1".

Comment

• Ja vreemd die 1

Comment

• Batman bestaat al
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Kan je dat ergens zien? Of weet je het gewoon

Comment

• Iemand van de heren tuners hier iets van info over?
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...p-gevraagd-aub

En tuningkid, koest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                              Kan je dat ergens zien? Of weet je het gewoon
                              Had t al ergens gezien
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                Hier een superheld die toch wat meer kracht nodig had...
                                https://www.facebook.com/19217056415...type=1&theater
                                Kerel maakt zich onsterfelijk belachelijk

Ik denk dat de medewerkers aan de DIV-loketten zich soms een breuk lachen met de sujetten die ze daar over de vloer krijgen voor een perso plaat.

Comment

• Eigenlijk is het straf dat mensen met een ego kenteken zomaar in de rij moeten aanschuiven tussen die plebejers met hun gewoon plaatje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat de medewerkers aan de DIV-loketten zich soms een breuk lachen met de sujetten die ze daar over de vloer krijgen voor een perso plaat.
                                    Tot voor die nieuwe regel 'alles kan/alles mag' was een perso plaat nog vrij exclusief, tegenwoordig zijn de semi-marginalen in de meerderheid heb ik de indruk.
                                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                                      Gisteren 7 - JOKE - 7 gezien.

Platgaan!
                                      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
                                        Greco, je verbaast me dat je dit moeilijke woord "penitentiair" kan schrijven.
                                        iPhone auto correct kan soms wel handig zijn hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          iPhone auto correct kan soms wel handig zijn hoor.

Denk dat het dankzij David67 was dat we konden meelezen dat tuningkid terug was, want normaal staat hij op mijn negeerlijst.
                                          En dankzij jou lees ik nu de bijdrage van de kid zelf. Ik dank u daarvoor.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 54 reizen rond de wereld in 5740 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X