Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• https://m.facebook.com/skntuning.de/...pe=1&source=46

Comment

• Vragen er momenteel wel 3000 euro voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
        Vragen er momenteel wel 3000 euro voor
        Echt belachelijk, kunt ge beter direct de zwaardere versie kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
          In topgearmagazine van augustus zijn ze eigenlijk niet echt happy met de nieuwe M4
          ondertussen die Top Gear aug. test gelezen en zijn inderdaad niet enthousiast over de M4! drift te gemakkelijk blijkbaar en dat zie je ook op die Autocar-vid

op bimmerpost is er ook veel gepalaverd over die Autocar test! mijn favo. quote:

The thing that got me was the timed run. Irrespective of which won the M3 was twitchy and hard work. And should an m-car really be on the edge just to keep pace with a lux diesel?

I think this shows more than ever that the M3 is a purists choice, technically better - but in the real world, on a real road, the gap is so small that 99% of even confident drivers won't see the extra benefit.

http://f80.bimmerpost.com/forums/sho...1015018&page=6

de M4 is op de Ring wel nog altijd 22" sneller dan de B3, dus M4 is nog altijd de beste performer op het meest veeleisende circuit...

de E92 M3 is op de Ring - ondanks veel minder koppel - slechts 15" trager dan de M4, en minder "twitchy" op de limiet...

Comment

• Iemand al wat meer info van die SKN tuning?

Is dit puur software matig (zonder additionele ecu component)?
            De prijs is hoog maar dit is wellicht omdat het hyper-nieuw is en ze een monopolie positie hebben: tegen eind van het jaar zal die prijs wel genormaliseerd zijn zeker? ....of vergt deze tuning meer dan wat software aanpassingen?
            Zal deze methode verspreid worden naar andere (Be) tuners?

thx,
            teizman

Comment

• Als de F serie echt gekraakt is dan lijkt het me slechts een kwestie van weken alvorens de tuners in België kunnen beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Nu opweg naar Aken se, hopelijk zijn ze daar wat professioneler
                Update?
                Wat zegden ze bij PZ Aachen?
                2015 Golf 7 R DSG 4Motion BMT
                2015 Lexus IS300h 25th Anniversary Edition

Comment

• het valt hier een beetje dood he.
                  Hier een superheld die toch wat meer kracht nodig had...
                  https://www.facebook.com/19217056415...type=1&theater

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                    het valt hier een beetje dood he.
                    Zalig

Comment

• Hihi had het al gezien hoe zit het met de a250 sport, wat kan je daar nog uithalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        Update?
                        Wat zegden ze bij PZ Aachen?
                        volgens hen was het eerste ook mijn fout gedacht. zij vinden de porsche super rijden. heb wat aangedrongen om die toch bij te houden.

Dan hebben ze PDK-update gedaan, motormanagement-update, nog wat plastiekjes in en rond de motor, cilindertest e.d., uitlaat rechtgehangen.

Ze hebben alles gedocumenteerd en foto's van genomen en in een mooi kaftje gestoken.

Factuurtje van € 700,00 voor alles. in Wommelgem was het + € 300 voor een testrit en een geur van sigaretten door de techniekers.

resultaat: die kar rijdt nu terug zoals het hoort. hard, vinnig, luid, porsche

Kennis heeft hetzelfde met zijn panamera, dus die gaan we ook eens deftig laten nazien nadat ie bij Wommelgem ook werd uitgelachen en niet serieus genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          het valt hier een beetje dood he.

Die stond vorige week in de krant.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

volgens hen was het eerste ook mijn fout gedacht. zij vinden de porsche super rijden. heb wat aangedrongen om die toch bij te houden.

Dan hebben ze PDK-update gedaan, motormanagement-update, nog wat plastiekjes in en rond de motor, cilindertest e.d., uitlaat rechtgehangen.

Ze hebben alles gedocumenteerd en foto's van genomen en in een mooi kaftje gestoken.

Factuurtje van € 700,00 voor alles. in Wommelgem was het + € 300 voor een testrit en een geur van sigaretten door de techniekers.

resultaat: die kar rijdt nu terug zoals het hoort. hard, vinnig, luid, porsche

Kennis heeft hetzelfde met zijn panamera, dus die gaan we ook eens deftig laten nazien nadat ie bij Wommelgem ook werd uitgelachen en niet serieus genomen.
                            Dus als ik het goed heb (correct me if I'm wrong), is het een software gerelateerd probleem ? En uitlaat rechtgehangen ?
                            Ik blijf het een raar verhaal vinden, plots reed hij gewoon anders ..?
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Ze hebben er nog wel wat mee gedaan, maar de factuur is duits en ik heb die hier niet bij de hand.

Forummer Mr.Polo heeft de factuur helemaal ontleed en zal wel kunnen zeggen wat er nog allemaal aan gebeurd was.

en de uitlaat hing scheef idd.

Na het zoveelste garantieprobleem, en dan het laatste onderhoud bij de dealer reed die kar anders. Heb er toen niet verder over gedacht. Tot ik er voor kort nog eens mee reed en dat die auto echt slecht reed. Dat werd ook bevestigd door 4 a 5 andere mensen en verschillende testen en probeersels dat we hebben gedaan. Net als die testbank run dat naart schijnt illegaal is op een porsche bij Geert.

Hij rijdt nu echt een pak scherper en vlotter. of ie 400pk zal hebben dat weet ik niet, maar het is in elk geval een stuk beter dan toen ik hem afzette in Aken.

ik snap niet wat er raar is? een kar kan toch minder goed gaan rijden, alleen viel het bij deze te hard op, en zeker voor iets van 2 jaar oud en amper 30k km.

Comment

• Zet die eens terug op de testbank.
                                Als blijkt dat die nu terug zijn waardes halt dan spreken we toch wel over een zeer gevoelig blok bij de 991.
                                Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• En over een heel zwakke diagnose van ene garage uit Wommelgem.

Comment

• Is niet het eerste dat we met die garage voorhebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                                      En over een heel zwakke diagnose van ene garage uit Wommelgem.

Van die garage heb ik ondertussen al genoeg verhalen gehoord.
                                      Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                      Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

ik snap niet wat er raar is? een kar kan toch minder goed gaan rijden, alleen viel het bij deze te hard op, en zeker voor iets van 2 jaar oud en amper 30k km.
                                        Tgoh raar is relatief hé. Het is toch raar, je doet u auto binnen voor onderhoud en je krijgt hem terug en hij gedraagt zich volledig anders, met zo weinig km op enzo. Ik ben héél benieuwd naar wat het precies zou zijn dan.
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Moest ge de garage in kwestie kennen en die historiek, ge zou niet meer verschieten

Comment

Working...
                                          X