Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Nee joh! Dan kunnen ze mensen er in luizen om een M performance power kit te kopen!
    Hier in België biedt BMW de M perfomance power kit toch niet aan.
    Heb daar destijds voor geïnformeerd en het was in Belgie niet beschikbaar en in Duitsland wel maar niet voor Belgische wagens.
    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
      Hier in België biedt BMW de M perfomance power kit toch niet aan.
      Heb daar destijds voor geïnformeerd en het was in Belgie niet beschikbaar en in Duitsland wel maar niet voor Belgische wagens.
      misschien iets te maken met wetgeving in België die verschillend is van de Duitse?

bv. feit dat er hoger BIV is voor meer CO2/pk enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
        misschien iets te maken met wetgeving in België die verschillend is van de Duitse?

Dat zal er zeker iets mee te maken hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten

Biv heeft niets meer te maken met pk.

De CO2 uitstoot blijft volgens het officieel BMW document ongewijzigd.

Een raadsel waarom dit niet gehomologeerd geraakt. Misschien te duur en te weinig geïnteresseerden. Vroeger boden ze het wel aan.

Trouwens je kan het in Nederland én Duitsland probleemloos op je Belgisch voertuig laten monteren mét behoud van je garantie.

Comment

Biv heeft niets meer te maken met pk.

De CO2 uitstoot blijft volgens het officieel BMW document ongewijzigd.

Een raadsel waarom dit niet gehomologeerd geraakt. Misschien te duur en te weinig geïnteresseerden. Vroeger boden ze het wel aan.

Trouwens je kan het in Nederland én Duitsland probleemloos op je Belgisch voertuig laten monteren mét behoud van je garantie.
            Niet in Vlaanderen maar nog wel in Brussel!

Heb destijds bij Nederlandse en Duitse dealers geinformeerd en van beide kreeg ik te horen dat het niet beschikbaar was voor Belgische voertuigen.

Misschien dat je ter plaatse gaat dat ze het wel doen maar via mail of telefoon wilden toen ze niet helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
              Niet in Vlaanderen maar nog wel in Brussel!

Heb destijds bij Nederlandse en Duitse dealers geinformeerd en van beide kreeg ik te horen dat het niet beschikbaar was voor Belgische voertuigen.

Misschien dat je ter plaatse gaat dat ze het wel doen maar via mail of telefoon wilden toen ze niet helpen.
              Ik werd direct geholpen. Enkele anderen op dit forum ook zonder problemen.

Comment

Ik werd direct geholpen. Enkele anderen op dit forum ook zonder problemen.
                En tevreden van,veel verschil?

Comment

• Lol :p
                  2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                    En tevreden van,veel verschil?
                    Ongelooflijk weinig haha.

5,6 naar 5,4s.

Ze beweren dat je echt verschil merkt naar de 200 en daarboven. Ik weet het niet, maar zo snelheden doe je niet echt vaak in België he :p

Odan jonge!

Comment

• Kunnen ze de BMW F serie nu chippen of was dat een fabel?

Comment

• Ik ben gisteren bij apec geweest, en heb er achter gevraagd. Blijkbaar is daadwerkelijk mogelijk. .. Een of andere grote Duitse naam...
                        Dus... Hopelijk is het echt waar

Comment

• TK heeft zijn bezigheden op het forum even stilgelegd en zich volledig geconcentreerd op de F serie ...............en met resultaat.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• [QU OTE=alanus;5396354]TK heeft zijn bezigheden op het forum even stilgelegd en zich volledig geconcentreerd op de F serie ...............en met resultaat.[/QUOTE]

Hahahaha ja lol

Comment

• en wij maar denken dat tuningkid een Vlaams jongetje was maar hij is gewoon een Duits brein!
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                Ik ben gisteren bij apec geweest, en heb er achter gevraagd. Blijkbaar is daadwerkelijk mogelijk. .. Een of andere grote Duitse naam...
                                Dus... Hopelijk is het echt waar

Nice! Ik heb binnenkort een 525d en hopelijk kan die snel een kuurtje krijgen

Comment

• Tuningkid is op verlof ;-)
                                  Valt me op dat hij hier niet meer geweest is enkele dagen nadat we klacht hebben ingediend bij de boswachter in het "toverbos van willebroek"
                                  Voorlopig nog geen officiële vrijgave van de F-series. :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Nice! Ik heb binnenkort een 525d en hopelijk kan die snel een kuurtje krijgen
                                    Ik zou die dan toch maar eerst even inrijden :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                      Tuningkid is op verlof ;-)
                                      Valt me op dat hij hier niet meer geweest is enkele dagen nadat we klacht hebben ingediend bij de boswachter in het "toverbos van willebroek"
                                      Voorlopig nog geen officiële vrijgave van de F-series. :-(
                                      Moest TK het grote brein zijn, dan zal jij de laatste zijn die de software zal krijgen vrees ik

Comment

Moest TK het grote brein zijn, dan zal jij de laatste zijn die de software zal krijgen vrees ik
                                        Correctie, de toegang tot. Software hebben we niet nodig.
                                        Seg seg, je krijgt de kuren van TK al over

Comment

• mmm, tempting, tempting
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X