Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
    Tuningkid er staat in uw bovenstaande tekst een overbodige spatie tussen "hé" en uw uitroepteken. Gelieve dat aan te passen. Net zoals zin voor realiteit, schrijven is een vak apart.
    Moet gij niet dringend naar de parking van de carrefour in Haaasselt om autootjes uit te lezen op fouten met uw chinese vcds-brol ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Moet gij niet dringend naar de parking van de carrefour in Haaasselt om autootjes uit te lezen op fouten met uw chinese vcds-brol ?
      -"Hasselt" slechts 1 a
      -"Chinese" moet met hoofdletter
      -Spatie voor uw leesteken

Waar is uw zin voor verbetering? Wees gerust, samen komen we er wel.
      Mijn Skoda

Comment

• Gelieve bij het onderwerp te blijven, in het andere geval: KLIK HIER

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Komaan man, dit gaat al lang niet meer over chiptuning. Wie gaat er eindelijk eens de ballen hebben om tuningkid te bannen zodat deze discussie nog eens nut heeft? Het hilarische effect van "de dorpsgek" is er ondertussen wel vanaf, waarom krijgt hij na zijn opmerkingen over GeertDVX geen commentaar dan?;

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          Het is boot-mode en niet "booth", Geert. Net zoals uw files, schrijven is een vak apart.
          Ja, want dat is écht een nuttige bijdrage Gijzelf haalt in het begin van deze thread aan dat alle off-topic niet is toegestaan - voeg nu eens de daad bij het woord, en verwijder alle posts die off-topic zijn. INCLUSIEF die van tuningkid, want na jaren zijn gal te hebben gespuwd is hij met 0,0 bewijs op de proppen gekomen. Hij heeft maw. geen valabele argumenten, maar hij is gewoon aan het spammen.

Mensen met 1 post die een onderwerp maken "garage X is slecht" worden meteen uitgelachen dat ze niets komen bijdragen, wat brengt tuningkid bij aan dit topic en aan dit forum? Hoeveel onderwerpen heeft hij al gestart? Hoeveel onderdelen heeft hij al verkocht? Hoeveel foto's heeft hij al gepost? Juist ja, zijn bijdrage = noppes, zero, nada.

EDIT bij deze een nieuw onderwerp geopend waar iedereen naar hartelust off-topic kan posten. Taalvautten toegestaan;

Lang overtijd; het bannen van tuningkid

Allen daarheen!
          Last edited by TooTall; 24/04/2014, 17:30.
          Mijn Skoda

Comment

• 100% akkoord!

Sent from my HTC One using Tapatalk
            2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              100% akkoord!

Atenza???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                Komaan man, dit gaat al lang niet meer over chiptuning. Wie gaat er eindelijk eens de ballen hebben om tuningkid te bannen zodat deze discussie nog eens nut heeft? Het hilarische effect van "de dorpsgek" is er ondertussen wel vanaf, waarom krijgt hij na zijn opmerkingen over GeertDVX geen commentaar dan?;

Ja, want dat is écht een nuttige bijdrage Gijzelf haalt in het begin van deze thread aan dat alle off-topic niet is toegestaan - voeg nu eens de daad bij het woord, en verwijder alle posts die off-topic zijn. INCLUSIEF die van tuningkid, want na jaren zijn gal te hebben gespuwd is hij met 0,0 bewijs op de proppen gekomen. Hij heeft maw. geen valabele argumenten, maar hij is gewoon aan het spammen.

Mensen met 1 post die een onderwerp maken "garage X is slecht" worden meteen uitgelachen dat ze niets komen bijdragen, wat brengt tuningkid bij aan dit topic en aan dit forum? Hoeveel onderwerpen heeft hij al gestart? Hoeveel onderdelen heeft hij al verkocht? Hoeveel foto's heeft hij al gepost? Juist ja, zijn bijdrage = noppes, zero, nada.

EDIT bij deze een nieuw onderwerp geopend waar iedereen naar hartelust off-topic kan posten. Taalvautten toegestaan;

Allen daarheen!
                Waarom kan ik niets posten in dit topic? Maak ik teveel schrijffouten of kan ik te veel tips geven?
                Tip 1: wie staat al 10jr in hun boekskes? Mss een reden om deze sponsor niet te bannen... (?)

Comment

• Ik ben tegen een ban .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                    Ik ben tegen een ban .
                    Een beetje ambiance is nooit slecht...

Comment

• Voila .

Comment

• Heb het al 100000x gezegd, tuningkind wordt door de mods beschermd, meer moeten jullie er niet achter zoeken.
                        2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• ik zou'em ook beschermen, ttz, laten doen
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik zou'em ook beschermen, ttz, laten doen
                            Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                            Heb het al 100000x gezegd, tuningkind wordt door de mods beschermd, meer moeten jullie er niet achter zoeken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                            Voila .
                            Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                            Ik ben tegen een ban .
                            Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                            Waarom kan ik niets posten in dit topic? Maak ik teveel schrijffouten of kan ik te veel tips geven?
                            Tip 1: wie staat al 10jr in hun boekskes? Mss een reden om deze sponsor niet te bannen... (?)
                            Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                            Atenza???
                            Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                            100% akkoord!

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                            Komaan man, dit gaat al lang niet meer over chiptuning. Wie gaat er eindelijk eens de ballen hebben om tuningkid te bannen zodat deze discussie nog eens nut heeft? Het hilarische effect van "de dorpsgek" is er ondertussen wel vanaf, waarom krijgt hij na zijn opmerkingen over GeertDVX geen commentaar dan?;

Allen daarheen!

Ik zou graag van mijn 2 pk een 4 pk maken, wie kan mij helpen?
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Welke motor? De 375cc, 425cc, 435cc of 602cc?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                ATH, wat heb ik gewonnen?
                                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                  ATH, wat heb ik gewonnen?
                                  Gratis illegale chiptuning beurt!
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Da mag nie hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik kan niet goed schrijven maar lees erg graag
                                      Ik lees zelfs niet meer mee.
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Dat zal meer vragen dan enkel een chiptuning hoor om van uw 2CV een 4CV te maken.
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          my point exactly

Comment

Working...
                                          X