Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
    Ik vind het ook niet nodig dat zo'n nieuws hier gemeld wordt.
    ik vind het ook zeer spijtig dat men dode kinderen misbruikt om medelijden op te wekken en de aandacht af te leiden van de droeve waarheid achter het verhaal, uit respect voor de familie stel ik voor dat we hier niet dieper op ingaan....
    Last edited by BrunoL; 14/06/2014, 09:12.

Comment

• Sorry, maar ik lees nergens dat TK er dode kinderen of zoiets bij haalt hoor. Ofwel heb ik een leesprobleem ofzo.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Sorry, maar ik lees nergens dat TK er dode kinderen of zoiets bij haalt hoor. Ofwel heb ik een leesprobleem ofzo.
        het is niet TK, maar GeertDVX die er dode kinderen bijhaalt, inderdaad best nog eens opnieuw lezen ( 2 pagina's terug ergens )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
          ik vind het ook zeer spijtig dat men dode kinderen misbruikt om medelijden op te wekken en de aandacht af te leiden van de droeve waarheid achter het verhaal, uit respect voor de familie stel ik voor dat we hier niet dieper op ingaan....
          Dit noem ik nu het verdraaien van zaken.
          Ik maak TK en u ook Bruno! duidelijk dat er grenzen zijn als je iemand persoonlijk begint aan te vallen op een forum.

TK die "alles" weet zal dit ook wel weten.

Maar ja, het spel wordt wijselijk gespeeld he Bruno.

De sfeer zat er heel even terug in zo te lezen, tot TK weer komt opdagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
            Ik maak TK en u ook Bruno! duidelijk dat er grenzen zijn als je iemand persoonlijk begint aan te vallen op een forum.

Maar ja, het spel wordt wijselijk gespeeld he Bruno.

De sfeer zat er heel even terug in zo te lezen, tot TK weer komt opdagen.
            uit respect voor de familie stel ik voor dat we hier niet dieper op ingaan....

Comment

• Denk dat sommige toch een andere definitie hebben van het woord respect...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten

Die "grens" heb jij, en jij alleen blijkbaar eens even virtueel moeten afbakenen met privé-zaken, dienend als excuus én aandachtstrekker.

En neen, TK (ik) wist dit niet, en het gegeven is ook nooit gebruikt of misbruikt in mijn honderden reacties.

Zielig ventje...

Comment

• Tuningkid. Hou is op met u eigen belachelijk te maken. Richt u eigen forun op voor mensen die om u commentaar geven.....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    Tuningkid. Hou is op met u eigen belachelijk te maken. Richt u eigen forun op voor mensen die om u commentaar geven.....

Dan begin jij alvast eens met uw eigen niet belachelijk te maken.

Zoek de vijf fouten in de volgende zin :

Hou is op met u eigen belachelijk te maken. Richt u eigen forun op voor mensen die om u commentaar geven.....

Comment

• Tuningkid? was jij toevallig de schrijver van de files die geert volgens u van Heinz gestolen heeft bij zijn vertrek?

Comment

• Kerel als ge niks van chippen moet weten, doe het dan niet. Ma laat andere mensen doen wat ze willen. Ge lijkt wel de sharia4belgium ivm anti chiptuning...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                          Tuningkid? was jij toevallig de schrijver van de files die geert volgens u van Heinz gestolen heeft bij zijn vertrek?
                          Geert? 'T was toch die andere tuner hier die files meegenomen heeft van Heinz?

Comment

• kan ook, kon er niet meer aan uit en had geen zin om die hele historie opnieuw op te zoeken, sry. Ik dacht dat ik de rede van tuningkid zijn wrok had gevonden, maar blijkbaar zat ik dus fout.

Comment

• laat ons terug even on topic gaan, het ging hier over chiptuning , hier alvast de nieuwe RCZ-R

Last edited by BrunoL; 14/06/2014, 11:40.

Comment

• Eigenlijk zou ik beide tuners echt eens moeten testen en zien wie er de beste tune uit de camaro kan halen. Toen ik het 6 jaar terug aan heinz vroeg wou die er niet aan beginnen.....

Comment

• wachten op een onderzoek van testaankoop :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                    laat ons terug even on topic gaan, het ging hier over chiptuning , hier alvast de nieuwe RCZ-R
                                    Valt ook niet veel meer uit te persen precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                      Eigenlijk zou ik beide tuners echt eens moeten testen en zien wie er de beste tune uit de camaro kan halen. Toen ik het 6 jaar terug aan heinz vroeg wou die er niet aan beginnen.....

CAMARO

heb er al verschillende gedaan, die V8'en gaan super !

Comment

• V6 . Met 1 van de eerste xhips in autos. Zie het als de oer chip..

Comment

• Wat wilt ge, een 1.6 bokje met stock 250 ( 270 volgens dyno ) zit sowieso aan het einde van zijn latijn... Ik zou allesinds geen geld betalen voor de 5 pk extra..
                                          2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

Comment

Working...
                                          X