Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Is nu toch wel jammer zeker dat ik die dipjes in de originele map ook voel tijdens het rijden.
    Waarschijnlijk een gratis psychologische tjoening gehad van uw "god".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Waarschijnlijk een gratis psychologische tjoening gehad van uw "god".
      Mijn vriendin, die totaal niet met auto's bezig voelt dat zelfs.

en die houdt zich niet bezig met het al dan niet goddelijke van de tuners

dat dipje was voelbaar ver voor er nog maar sprake was van een chiptuning, en dat dit mij zogezegd zou zijn toegefluisterd.
      Last edited by kefkie; 13/06/2014, 16:45.

Comment

Mijn vriendin, die totaal niet met auto's bezig voelt dat zelfs.

en die houdt zich niet bezig met het al dan niet goddelijke van de tuners
        "placebo", moet dat maar eens opzoeken.

Comment

"feeling hebben met een auto", moet dat maar eens opzoeken.

ja klopt.

Comment

Mijn vriendin, die totaal niet met auto's bezig voelt dat zelfs
            Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            feeling hebben met een auto.
            Feeling hebben met een auto en totaal niet met auto's bezig zijn.

Volgens mij heeft uw vriendin een ander (zijn) dipje gevoeld.

Comment

• begrijpend lezen is ook uw sterkste vak niet.

Ik voelde dat al van het begin, jij denkt dat ik dat pas voelde vanaf de tuning.

Daarom dat ik erna vermeld dat zij dat ook voelt, terwijl die compleet niet met auto's bezig is, maar wel beter kan rijden dan andere dames ( of zelfs mannen ).

Heeft niets met het goddelijke van een bepaald persoon te maken of een placebo, zoals jij denkt.

En als ge nog meer zo persoonlijk gaat uitvallen, ik weet u te vinden en dan gaat het uwen besten dag niet zijn
              Last edited by kefkie; 13/06/2014, 17:08.

Comment

Of m.a.w. hoe een ex-kroegbaas die dekselse ingenieurs in een handomdraai kan verslaan !
                Niet dat ik me in deze boeiende discussie wil moeien.
                Maar gewoon ter info.
                Die "ex kroegbaas" is terug naar België gekomen wegens de dood van zijn 2 dagen jonge zoon.
                Zijn vrouw zag het niet zitten om geregeld naar België te komen om het graf te bezoeken.
                Een klein beetje meer empathie en respect voor de medemens zou je goed doen.

Allee, doe maar verder. De sfeer zat er heel even terug in tot...

Comment

• Tuningkid, dat is gezever. Die kromme ziet er nu eenmaal zo uit. Ik heb ze zelf opgezocht en het is effectief zo. Als jij denkt dat het niet zo is, kom dan met bewijs.
                  En als je niet DEFTIG kan antwoorden op mijn vraag, wil ik GEEN antwoord van u. Dat je anderen hun vragen bevuilt kan mij niet schelen, maar op mijn serieuze vraag wil ik een serieus antwoord, anders ga ik wel naar het ballenbad in de plaatselijke McDonalds voor antwoorden.

Nu, iemand een idee waarom die krommen er zo uit zien bij een Mini ? Kan toch niet gezond zijn ook?
                  Als ik kijk naar de kromme die DVX net gepost heeft van die A6, dat zijn mooie krommen.
                  Ook zie ik bij de herschreven krommen dat ze ook nog altijd niet 100% vlak is, how come ?
                  Last edited by CaliforniaDream; 13/06/2014, 18:20.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                    Tuningkid, dat is gezever. Die kromme ziet er nu eenmaal zo uit. Ik heb ze zelf opgezocht en het is effectief zo. Als jij denkt dat het niet zo is, kom dan met bewijs.
                    En als je niet DEFTIG kan antwoorden op mijn vraag, wil ik GEEN antwoord van u. Dat je anderen hun vragen bevuilt kan mij niet schelen, maar op mijn serieuze vraag wil ik een serieus antwoord, anders ga ik wel naar het ballenbad in de plaatselijke McDonalds voor antwoorden.

Nu, iemand een idee waarom die krommen er zo uit zien bij een Mini ? Kan toch niet gezond zijn ook?
                    Als ik kijk naar de kromme die DVX net gepost heeft van die A6, dat zijn mooie krommen.
                    Ook zie ik bij de herschreven krommen dat ze ook nog altijd niet 100% vlak is, how come ?
                    Wij posten wat eruit komt. Niets meer, niets minder.
                    Geen finetune om originele waardes te evenaren, geen finetune om meer vermogen te halen dan dat eruit komt.
                    Zo kan je bij ons zien dat er wagens zijn die origineel meer vermogen maken en anderen minder dan opgegeven.

Zet 10 wagens die van de band rollen naast elkaar en alle 10 hebben ze een andere curve, ook al rijden ze op dezelfde fabriekssoftware.
                    How come?
                    Een wagen is een technisch samenspel van onderdelen.
                    DE Ideale curve kan je enkel tegenkomen bij een 100% correct samenspel van de onderdelen. (lees 100% in orde staan).

Een tuner die op maat afstelt gaat zijn best doen om de dipjes zoveel mogelijk weg te werken.
                    Maar grafieken waarbij ik zie dat ze origineel "gebombardeerd" zijn en na tuning perfect zijn is een sprookje.
                    Kan af en toe wel, maar niet altijd.
                    Kijk maar naar Kefkie zijn grafiek voor en na.
                    Is een mooi voorbeeld.

De DFi heeft deze typische curve en komt veel voor bij atmosferische blokjes.

Hoe bekom je de 100% vlakke grafiek na de tuning?
                    Door ongelooflijk veel te "smoothen" (lees: een pak minder meetpunten gebruiken)

Of bij die enkele gevallen waarbij je de dipjes perfect weg krijgt.

Ik weet al wat er nu gepost gaat worden, maar zoals enkele dagen geleden reeds vermeld; ik onthoud me van deze zinloze discussies ;-)

Comment

En als ge nog meer zo persoonlijk gaat uitvallen, ik weet u te vinden en dan gaat het uwen besten dag niet zijn
                      Dan rij niet tot hier met uw getjoende wagen hé, want je mag hier niet mee op de openbare weg komen.

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      Een klein beetje meer empathie en respect voor de medemens zou je goed doen.
                      Inderdaad, empathie voor wetten en de natuur (DPF-delete / fijn stof / kanker / dood) zou je goed doen.

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                      En als je niet DEFTIG kan antwoorden op mijn vraag, wil ik GEEN antwoord van u.
                      ? Mijn antwoord was helemaal niet voor jou bedoeld !

Comment

Dan rij niet tot hier met uw getjoende wagen hé, want je mag hier niet mee op de openbare weg komen.

Inderdaad, empathie voor wetten en de natuur (DPF-delete / fijn stof / kanker / dood) zou je goed doen.

? Mijn antwoord was helemaal niet voor jou bedoeld !
                        Gij gaat u toch is mispakken zenne met mensen persoonlijk aan te vallen, en wa geert schrijft over da kindje dat overleden is ,en toch nog drijft ge daar de spot mee.
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• ik snap het nie tk spot gedreven met dode kinderen ?
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Dat zie ik dus ook niet. Heel spijtige omstandigheden maar kan tk niet weten. Ik vind het ook niet nodig dat zo'n nieuws hier gemeld wordt.
                            Last edited by cooper s; 13/06/2014, 21:34.

Comment

• gezien TK zen kennis van "het Milieu" zal hij daar wel goed genoeg van op de hoogte zijn ..
                              2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

Comment

• welk milieu ?

om tk te zijn hoef je niet daar te leven
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Dan hoort het idd niet. Maar zo'n emotionele feiten vermelden in een topic waar je sowieso wordt aangevallen hoeft ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    welk milieu ?

om tk te zijn hoef je niet daar te leven
                                    Het chiptuning milieu
                                    Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                      Gij gaat u toch is mispakken zenne met mensen persoonlijk aan te vallen, en wa geert schrijft over da kindje dat overleden is ,en toch nog drijft ge daar de spot mee.
                                      Denkik ook.

alleja vrij zeker van

Comment

• Wat komt er eerst? Het kraken van de nieuwe bmw beveiliging of het vinden van de identiteit van tk. Twee even grote mysteries in dit topic .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                          Waar drijf ik de spot met hetgeen die Geert hier plotseling opwerpt ?

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                          Dat zie ik dus ook niet. Heel spijtige omstandigheden maar kan tk niet weten. Ik vind het ook niet nodig dat zo'n nieuws hier gemeld wordt.
                                          Vind ik ook niet ! Wist ik ook helemaal niet. Onderwerp is hier helemaal niet op zijn plaats.

Toont weerom aan hoe zielig sommige mensen wel niet zijn.
                                          Typisch voor borderliners om op zulkse manier medelijden op te wekken. Walgelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                          gezien TK zen kennis van "het Milieu" zal hij daar wel goed genoeg van op de hoogte zijn ..
                                          Neen, ik ben hier niet van op de hoogte.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Denkik ook.
                                          alleja vrij zeker van
                                          Serieus jongen ?

Comment

Working...
                                          X